Zpět na článek

Diskuze: Vydejte se na výlet do historie s českým studiem SCS Software

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Wyder

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesto že na to vývojáři jsou už určitě alergičtí, ale za verzi pro konzole bych jim utrhal ruce... Tak snad už konečně v této generaci... :)

Phillios191

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

38:05 - Klobou dolů, že na to konečně přišli, snad se toho někdy fakt dočkám, protože kamiony mě fakt neba. Snad se pak inspiruje i BIS a překročí hranice Army a taky zkusí nové vody.

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 Jednak Bohemia Interactive už dávno není jen o Armě. A když mě nebaví simulátor rybaření tak taky nebudu tlačit na dotyčné studio aby udělalo výpravné RPG, ale poohlédnu se jinde. Nabídka je dost pestrá...

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
27. 11. 2022 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tož bať Já to psal z pohledu toho, že kdyby dělali víc značek, tak mají potenciál zasáhnout větší skupinu hráčů, než když se budou 30 let soustředit na jeden typ hry. BIS sice není jen o Armě, ale pořád je to z 90 % ten hlavní tahák jejich studia. Právě že bych ani neřekl, že je nabídka pestrá, protože když megakorporace jako SCS nebo BIS koupí řadu dalších menších studií, co produkovali originální hry a pak z té korporace bude padat jen ETS a ATS, tak logicky nemá tolik co nabídnout lidem, co tyhle hry nebaví. Narážím na to, že předtím tady existovalo studia Altar, které dělalo Original War nebo UFO, které jsem miloval, nebo Black Element Software a další a když se tyhle studia spojí do jednoho velkého, které pak vydává jen simulátory kamionů, tak logicky takové studia přestane zajímat ty, co měli zájem o produkty jednotlivých studií. Proto si myslím, že je dobře, že jim došlo, že by taky občas mohli udělat odbočku a zkusit něco jiného a rozšířit tak portfolio. Před cca 20 lety tady existovalo paradoxně mnohem víc českých studií, co vydávalo hry než dnes a bohužel velká část z nich skončila nebo byla právě spojena do jednoho velkého. Pterodon, který dělal Vietcong převzalo 2K Czech(Vietcong 3 v nedohlednu), Future games (Posel smrti, Nibiru), Mindware (autoři skvělého Cold War) skončil úplně, Plastic Reality taky a mohl bych pokračovat. 80 % českých studií tady dělá hry na mobily(které jdou komplet mimo mě) a zbytek těch velkých studií je BIS, SCS, Amanita a Warhorse a pak je tady spousta indie vývojářů, kteří jedou one man show.

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
28. 11. 2022 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 Označit SCS za megakorporaci chce fakt hodně fantazie 😂 Je to firma, která se zabývá vyvíjením truckerských simulátorů. Chtít od nich něco jinýho je nesmysl. I s ETS2 a ATS mají hafo práce na léta dopředu.

Reklama
Reklama