Jeho účelem je zlepšit běh na PC i PlayStationu 5.
Nová dynamická akce Deathloop od studia Arkane byla opravdu velice příjemným zářijovým překvapením, které nabídlo vtahující zápletku, skvěle napsané a zahrané postavy, parádní audiovizuál a hlavně vybroušenou a zábavnou hratelnost.
Pokud se o hře chcete dozvědět více, můžete si přečíst naši recenzi, případně si poslechnout poslední epizodu našeho podcastu, kde jsme se o ní taktéž rozhovořili.
Pokud bychom ale měli hledat nějaké kaňky na celkovém zážitku, tak mezi ně určitě patří technický stav, který nebyl zcela ideální na PC ani PlayStationu 5.
A to si uvědomují i samotní autoři, kteří aktuálně vydali první velký update, jenž by měl vylepšit hned několik aspektů, přičemž vám na PS5 zabere 5 GB, zatímco na PC dokonce 11 GB.
Za jeho pomoci bylo tak třeba vylepšeno chování nepřátel, opraveny problémy se zaseknutými trofejemi a také měl být zdokonalen běh, kdy na PC mají být eliminovány problémy, které způsobovaly pády FPS a zádrhy kamery, přičemž PS5 varianta se zapnutým ray-tracingem má fungovat stabilněji.
Také byla na PS5 přidána kalibrační obrazovka pro HDR, zatímco PC verzi obohatila podpora DLSS.
Hru si můžete zakoupit v obchodě Xzone.