Keiji Inafune, legenda herního světa, se v jednom z nedávných rozhovorů rozpovídal o tom, proč se společnosti Capcom nepodařilo prorazit s novými značkami.
Řeč je aktuálně především o hrách Dark Void a Bionic Commando, jež vyšly v roce 2009 a 2010 a pohořely nejen prodejně, ale i v recenzích.
„Je to velice prosté,“ začal vysvětlovat Inafune. „Vydavatelská společnost byla z Japonska, zatímco vývojáři ze zahraničí. To nikdy nedělá dobrotu.“
„V Japonsku i když spolupracují dvě zdejší firmy, vždy mají tendence vzájemně se obviňovat ze všeho co se nepovedlo. Dvojnásob to pak platí, když jsou na jiných kontinentech.“
Pro srovnání pak Inafune naznačil jak to bylo s Dead Rising, které se stalo v podstatě hitem. „Hned na úvod jsem svým lidem řekl, aby se nic nesnažili házet na ostatní.“
„Aby prostě dělali nejlépe jak mohou a věnovali se pouze svému.“ Po odchodu Keijiho z Capcomu se však prý vše vrátilo do starých kolejí, což ho nesmírně mrzí.