Zpět na článek

Diskuze: Vývoj Cyberpunku 2077 bude dražší než Zaklínač 3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lelanka
Lelanka
Level 1 Level 1
27. 1. 2018 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně si myslím, že pokud ta hra bude vážně dobrá, tak i jako zprvu neznámá si svoje místo v herním světě najde. Je tam tolik možností a strašně jsem zvědavá jak to CDP zpracuje. Radši ale neočekávám něco co by tam nakonec být nemuselo. Mám ale takový tušení, že až se to rozjede, tak hype bude větší než u samotnýho Zaklínače 3.

macrobioticfish
macrobioticfish
Level 1 Level 1
3. 1. 2018 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MoRt8

Prej v Polsku prudce stoupla poptávka po Rolandu Jupiter a DX7čce, takže je to jednou jistý;)

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
3. 1. 2018 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prvni hra od CD projektu, kterou bych si fakt rad zahral. Od oznameni, ktery me zaujalo uz uplynulo hodne vody a do vydani asi jeste hodne uplyne. Nicmene potencial je obrovskej. Pokud dodaj dostatek ruzovejch neonu a 80-kovejch syntaku, tak to nemuze bejt spatny.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
2. 1. 2018 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Asi jo, ikdyž jsem datum 2015 viděl víckrát, všechno to byly nejspíš informace typu "Jedna paní povídala. " Ale pořád mě zajímá jestli si myslí, že nemají co ukázat a nebo jestli vše drží pod pokličkou. Přece jen už to bude 5 let co vydali teaser.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
2. 1. 2018 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Geralt z Rivie

Podle mě si to datum autor té novinky pouze vymyslel. 2011 vyšel Zaklínač 2, teprve 2015 zaklínač 3, potom dva datadisky a pak se ještě vrhli na Gwent, který ještě není hotový. S tímhle datem nikdy v CD Projektu nemohli počítat, nevím, kdy by to mohli stihnout.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
2. 1. 2018 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky doufám, že info první/třetí osoby je pořád pravdivé. Já osobně, když mám tu možnost, přepínám do prvního pohledu. Ale to, že hra vyjde v roce 2015 docela pobavilo. Docela mě zajímá co vedlo k tomu, že se vydání hry zpozdí minimálně o 4 roky. Jestli nastaly problémy nebo jestli hru chtěli rozšířit.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
2. 1. 2018 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Razzak

Díky za odkaz, kdyby to byla pravda, bylo by to super. Pokud by tedy nedělali kvůli tomu či onomu pohledu kompromisy (jak grafické, tak hratelnostní) . Ale přece jen, je to starší článek (hra bude vydána r. 2015) , od té doby se mohla spousta věcí změnit.

Benny666
Benny666
Level 1 Level 1
2. 1. 2018 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Razzak

Dik za odkaz.... no pokud se s tim popasujou lip nez v Elder scrolls...tak nemam problém

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
2. 1. 2018 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Benny666

Myslim, ze rikali, ze to bude stejne jako Fallout/Elder Scrolls, kde si muzes prepinat pohledy.

Pro neverici : [ odkaz ]

Benny666
Benny666
Level 1 Level 1
2. 1. 2018 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Souhlasím s. komentářem ale upřímně se modlim aby zůstali u třetí osoby.... kdyby to bylo FP tak asi ani nekoupím nebo určitě budu hodně váhat....

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
1. 1. 2018 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Razzak

O tom píšu víc právě v tom dlouhém komentáři. Takhle radikálně změnit žánr, to není žádná legrace, a to ani pro ostřílené vývojáře (viz Guerilla Games, v jinak výborné hře se s ovládáním third person melee soubojů moc dobře nepopasovali) . Mimochodem, ví se vůbec, jestli Cyberpunk bude first nebo third person? Tak nějak se asi předpokládá, že autoři Zaklínače zůstanou u třetí osoby, ale možná, že u rpg, kde se střílí, by byla lepší první osoba a třeba si to myslí i CD Projekt.

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
1. 1. 2018 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Od toho ma CD Projekt RED zkusene programatory (ne zadne novacky v programovani) , kteri jim vytvori dobry jizdni model, strelbu atd. Staci se podivat na jejich stranky kde hledaji programatory.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
1. 1. 2018 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Benny666

To je možná rozdíl v našich komentářích, já občas napíšu i v čem s ostatními souhlasím. Dvojka posunula hranice jedničky, to jo, ale že i hranice žánru, to bych netvrdil. Dvojka má taky příšernou optimalizaci (verze z GOGu) - jede mi hůř než trojka a dodnes jsem nezjistil, čím by to mohlo být. Ale což o to, takový problém asi nemá každý, to je někde mezi mnou a PC (ale už druhým) . O příběhu píšu i já, že patří mezi to nejlepší, co svět her nabízí. Nebo to píšu nějak špatně? A k té větě, co po mně chceš, spíš by sis to měl vyložit jako: kdo chce psa bít, ...

Benny666
Benny666
Level 1 Level 1
1. 1. 2018 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

ano a ja reaguji na to, na co mám trochu jiný názor. .

1 a 2 Zaklínač kdyz to shrneme.... první díl udělalo pár nadšenců...doslova pár...a kde jsou ted...tím chci rict ze kazdý díl posunul nejake ty hranice.... co se týče příbehu tak někteří lidé je považují za dokonce lepší než u 3. A já osobne musím přiznat že v té době mohl konkurovat příběhu málo který titul... (a Sapkowski s tím nemá zhola nic společného)

Nikdo po tobě nic nechce OneShote jen jsem reagoval. .

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
1. 1. 2018 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Benny666

Můj komentář má tři dlouhé odstavce, o předloze jsou tam dvě věty. Fakt nevím, co po mně chceš. Risk je zisk, ano, to se říká. Ale nevyjde to vždy, pardon, že nejsem až takový optimista. Na hru se taky těším (kvůli teaseru) , nemusíš ji přede mnou obhajovat.

Benny666
Benny666
Level 1 Level 1
1. 1. 2018 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Porad narazis jen a pouze na predlohy.... ano Sapkowski "vymyslel" svět a jednu z nejoriginalnejsich postav historie (aspon pro mě) ale ruku na srdce...i on si bral předlohu a inspiraci z pohádek, bajek, slovanských strašidel a pover. A co si budem povídat to clovek tak nejak popise. . A myslim ze kluci z CDPR to dokazali vic nez dobre zrealizovat. takze se o tohle vubec nebojím...neni pro me zas az tak důležité ze tam ta zeleň nebude pokud ta metropole bude fungovat coz si myslím ze bude tak o zabavu je postaráno. Ano je to velké sousto udělat takovou metropoli a je to i risk. Právě proto jim to VYJDE, a zase posunou žánr a herní světy o kus dál

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
1. 1. 2018 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @witcherrr

Omikron je hodně stará hra, ale ani když byl kdysi nová hra, moc se neprodával. DE: HR, jasně, každý máme jiný vkus, pro mě je to třeba nejlepší díl série. Akorát nechápu tu přehnanou glorifikaci CD Projektu, jediná opravdu výborná hra, co vytvořili, je Zaklínač 3- na jedničce se teprve učili a některé její herní mechaniky jsou dnes nic moc, o soubojích nemluvě- čekání na žlutou šipku. Dvojka pak byla lehce nadprůměrná hra. Nijak hry neshazuji, mám je rád, ale nebyly to tituly, které by, jak píšeš, posouvaly hranice. Teď jsem hovořil čistě o hratelnosti, pokud jde o příběh a třeba i hudbu, pak jsou všichni tři Zaklínači naprosté skvosty, ale to je zásluha i Sapkowského, který vytvořil propracovaný, fungující fikční svět.

Spousta lidí tu psala, že se většina hráčů dozvěděla o Zaklínači až s trojkou. To je dost možná pravda, a je třeba si položit otázkun proč tomu tak bylo- první věc, co mě u Zaklínače 3 praštila do očí, bylo nádherné prostředí, fiktivní krajina sem tam inspirovaná střední Evropou. Nejsem si ale jistý, jestli je tohle u cyberpunku možné- futuristické město, byť dělané sebepečlivěji, nikdy nebude tak přitažlivé jako zelená příroda Možná to tak mám jenom já, ale já jsem se za nějaké dvě a něco dekády, co hraju, přejedl prostředí jako jsou stoky, šedivé ulice, neony, kam až oko dohlédne, laboratoře a jiné výzkumné komplexy. Proto vítám každou hru, kde je trochu zeleně, a to byla jednoznačně první věc, čím si mě Zaklínač 3 získal.

Věřím, že Cyberpunk 2077 bude mít skvěle napsaný příběh a košaté questy, věřím, že si oblíbím spoustu postav, věřím, že herní svět bude logicky funkčně uspořádaný. Věřím, že hra bude obsahovat perfektně vyvážený rpg systém, který mě bude bavit, i když rpg jinak moc nemusím. O co mám strach, je, aby mě v pošmourné megalopoli jedenadvacátého století bavilo trávit desítky hodin, tak jako u Zaklínače. Taky mám strach o to, jak se v CD Projektu vypořádají se střelbou (předpokládám, že nebudeme v budoucnosti šermovat) . Něco jako když teď Guerilla Games udělali Horizon- souboje (jejich ovládání) mi přijdou jako absolutně největší slabina hry, ale taky není divu, když předtím dělali jen first-person střílečky. A poslední věc, o kterou mám strach, je pozadí herního světa- u Zaklínače na to měli knihy, tady budou vše tvořit sami, což je nelehký úkol.

witcherrr
witcherrr
Level 1 Level 1
1. 1. 2018 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Omikron je hodně stará hra. Deus Ex: HR jsem hrál a hra mi nepřišla zrovna nejlepší, dobrá hra jo, ale zas ne žádný masterpiece.

Proto říkám že během takových 10 let, nevyšla žádná dobrá cyberpunk hra, která by mohla reprezentovat žánr jako takový.

Třeba zaklínač 3, mgs, konzolové hity jsou kvalitou lepší, posouvají hranice. Deus Ex: HR byl pro mě "standardní".

Takže si myslím že ten nezájem pramení z toho, že dostatek kvalitních her z tohoto odvětí je málo a během 10 let, nic moc.

Proto jsem zvědav co předvede CDProjekt, který umí posouvat hry.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
31. 12. 2017 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @macrobioticfish

To není přesvědčení, to je fakt, a kdokoli, kdo není líný, si to může přečíst taky. Komentář z 29. 12. 2017 23: 41, čtvrtá a poslední věta.

macrobioticfish
macrobioticfish
Level 1 Level 1
30. 12. 2017 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Jestli si přesvědčenej o tom, že jsem tu psal to co teď píšeš, tak nemá smysl s tebou vést jakoukoli diskuzi.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
30. 12. 2017 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Není problém, od toho tady přece ty komentáře jsou. Taky je normální, že žádná hra se nemůže zavděčit každému hráči, byť by byla nejlepší na světě. Každý z nás má jiný "chutě".

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
30. 12. 2017 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @macrobioticfish

Tak podívej se, de facto jsi mě nazval ožralou, co si tu honí ego, pak sis hrál na chytráka, a když to nesedělo, tak se teď vymlouváš na nadsázku. Ovšem ať už jsou cifry jakékoli, napsat, že si herní studio může dovolit na projektu prodělat? Studia se zavírají kvůli tomu, že vydělaly málo, natož, aby prodělaly. I kdyby prodělali korunu, tak to znamená několik let práce v prachu a pokažené renomé. Já CD Projektu přeju úspěch, jen nesdílím jejich optimismus. Ale jak už tu poněkolikáté píšu, budu rád, jestli se mýlím. Je to jen má domněnka, nemusíte mě přesvědčovat svými domněnkami. To nikam nevede, jak to bude doopravdy, se všichni dozvíme až po vydání.

macrobioticfish
macrobioticfish
Level 1 Level 1
30. 12. 2017 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Já bych řekl, že asi existujou. Jestli to někteří chtějí udělat “jen tak pro prdel”, bez nějakých ambicí, tak ať.

Důvod, proč se mě na tohle ptáš, je asi ten, že ti nejspíš nedošlo, na co jsem chtěl poukázat. To, že ty cifry byly nadsázka, by ti ale dojít mohlo.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
30. 12. 2017 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Geralt z Rivie

Jsem rád, že sem taky jednou napsal rozumný, tolerantní člověk. Přestože s tebou úplně nesouhlasím- Deus Ex mě právě nadchnul, cením si toho, že ještě někdo dokáže vyjádřit svůj názor věcně a slušně. Díky, Geralte.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
30. 12. 2017 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Razzak

To je věc vkusu, já mám rád všechny hry od Davida Cage.

Reklama
Reklama