profile-image

GeraltzRivie

Geralt z Rivie
Registrace 5. 2. 2013
ID 3304235465
Level 48
23 325 bodů
Zbývá 1 675 bodů do dalšího levelu
20 000 25 000
odznak
PC
Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Recenze

Recenze ke hře A Plague Tale: Requiem user-profile-image Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
Doporučuje
Windows PC
Dohráno

Jeden z mých mnoha restů, které jsem konečně dohrál, ale ne tak čerstvě, abych se tu mohutně rozepsal, tedy jen stručněji a bez spoilerů v příběhu.

Příběh v pokračování nezačíná nijak odlišně. Stejně jako v prvním díle je naším cílem najít lék a ukončit Hugovo trápení od nemoci Macula, která v jeho přítomnosti způsobuje mor v podobě obřího hejna krys, které požírají vše živé a štítí se pouze světla. Dalo by se říct, že originality oproti jedničce tu moc není, ale hra tu lépe pracuje s emocemi a vžití se do našich hrdinů. Ač se zdá, že se Hugovi dostane náležité pomoci už začátku hry, postupně se dozvíme, že ne vše je tak jednoduché a metody Amicie a její matky jak Hugovi pomoci se velmi liší.

Postavy už jsou známé jak z prvního dílu - naši neohrožení sourozenci, mladý alchymista Lucas do každé (ne)pohody a matka Amicie a Huga. Hra nám samozřejmě představí i nové postavy, které si lze oblíbit, ale pokud už za sebou máte několik příběhových her, nebudete mít nejspíš problém si domyslet jakou roli budou v příběhu hrát a jakým směrem se budou vyvíjet. Největší péče je věnovaná naší hlavní hrdince Amicii, která vyspěla především psychicky. Už má dost všeho zlého, co se její rodině přihodí a nebojí se odpovědět stejnou mincí, i kdyby to znamenalo za sebou nechat spoustu mrtvých. Pro ochranu svých blízkých cokoliv.

Gameplay se dočkal menších než větších úprav v porovnání s jedničkou. Většinu času budete obcházet moře krys, které se bojí světla, ale do arzenálu Vám přibyde pár vychytávek, které Vám cestu usnadní. V soubojích zase oceníte nový přírůstek v podobě kuše, která je více přímočará a pobijete s ní vše co není oblečené do pancíře. Avšak náš ikonicky prak zeslábl tím způsobem, že nemůžeme nepříteli sejmout helmu z hlavy. Váš prak je tedy smrtící jen tehdy, když Váš sok nemá helmu. Dokonce se nám dostane možnosti krysy ovládat k našemu prospěch. No, a když se vrátím k moři krys, často mě deptala nejasnost kam až krysy dosáhnou. Jste ve světle ohně a zřetelně vidíte, kde se krysy na sebe mačkají, ale dál nepostoupí. Jakoby před nimi byla neviditelná bariéra, která je nepustí ani o píď. Kus před tou "bariérou" se válí předmět, který byste rádi do svého inventáře. V pocitu bezpečí Vašeho ohně se rozhodnete předmět sebrat, ale zdá se, že krysy při pomyšlení na to, že Vás sežerou, jsou schopny tu bariéru náhle překonat, jen aby si na vás smlsly. Naštěstí jsou checkpointy většinou velkorysé...

Výprava se mi začala líbit asi od prvních dvou hodin. V adventurách jako jsou tyto si potrpím na posun v příběhu, i v lokacích. Proto mě asi první 2 hodiny trošku deptali tím jak se odehráli. Ve stejném místě, kde jsem byl spíše poslíčkem, příběh nedostával spád a já se bál, aby to tak nebylo celou hru. Naštěstí nebylo a hra se posouvala, střídala emoce, nálady a místa. . Svět tu dokáže být šťastný a prosluněný a po pár kapitolách plný úmrtí, deprese a nářků. Avšak přesto bych možná ze hry 2 hodinky ubral. Všechno to vyhýbaní se krys a kradmé zneškodnění nepřátel se může přejíst a člověk už jen čeká, aby došel do konce hry. Avšak musím říct, že ten konec za to opravdu stál.

Rozhodoval jsem se mezi 7-8 bodů, s tím že 7 považuju za dobrou hru, kterou táhnou dolu pár nedostatků, ale morem nakažený středověk je zajímavé a vcelku neokoukané zasazení, se kterým vývojáři tak dobře pracují, že 7 by mi přišla nakonec málo.

Příběh se silnými emočními chvilkami

Rozvoj starých postav

Nové způsoby jak se vypořádat s krysy...

... a likvidovat nepřátele

Soundtrack

Kontrast světa

Hra se místy táhne

Nové postavy jsou předvídatelné

Krysy Vás dostanou někdy i tam, kde to nečekáte.

31. 12. 2025 21:50

Po několika letech jsem opět narazil na hru, od které jsem se nemohl odtrhnout. Hra má své chyby, ale hlavně ty přednosti. Dobře napsaný příběh, který řeší věci osobní pro Jindru, ale také pro Česko, kde se dostáváme do politických záležitostí. Dobře napsané dialogy, které jsou kreativní (místy až moc) a vtipné, jejichž podstata vychází z přirozenosti postav. Nesnaží se být vtipné na sílu, prostě je to jejich nátura. Dále se mi líbili odkazy na pop kulturu filmů nebo jiných her, které hráč taky jistě ocení. Vedlejší úkoly, ač některé zdlouhavé, dostaly dobrou péči. Někdy jsou jednoduché, jindy více spletité, ale i u těch jednoduchých se můžete dočkat zajímavého roruzlení nebo příjemné cutscény s hudebním doprovodem. Soubojový systém je převzat z prvního dílu, ale dočkal se několika změn. Tady jsem si trochu posteskl protože došlo k jeho zjednodušení až moc, zejména u sečných zbraní. Jakmile se naučíté jisté techniky, tak jste téměř jako válečná mašina. Nemluvě o "boss" duelech, které jsem vyřídil během 10 sekund. První díl působil více "realisticky", tedy že nepůjdete bojovat proti 6 protivníkům naráz, kdežto tady to nepřestavuje moc velkou výzvu, leda by vás oblíčili ze zadu. Průzkům středověkého světa je radost pohledět, obzvlášť Kutnou Horu. I během rychlého cestování vás kolikrát zastaví bandity, rytíři nebo poustevníci. Takové interakce často vyústí v souboj, odpočinku, možnost získat nějaké zkušenosti nebo i další vedlejší úkoly. Jediné co mě trochu vadilo je, že některé části mapy zůstanou zakryty, pokud tam nepůjdete sami protože hlavní linka vás tam nezavede. Optimalizace je dobrá, na dnešní poměry až úžasná, co se náročnosti týče. Graficky není hra žádná evoluce, ale pěkná je. Žádné dropy ani v hlavním městě plného lidí. Pár bugů se sem tam najde, ale nic co by mi zkazilo průchod hrou. Často jde o levitující předmět nebo neviditelná zeď. Hráno na Ryzen 5700XD, RX 6800, 32GB RAM. Hra je za mě takový diamant, které chybí jen trocha broušení k dokonalosti.

Povedený středověký svět

Hudební doprovod

Soubojový systém, byť místy moc zjednodušený.

Příběh

Dialogy a interakce s postavami

Různé odkazy na filmy a jiné hry

Optimalizace na výkon

Český dabing

Pár bugů

Hlavní linka vás nezavede do všech koutů mapy

1. 3. 2025 13:46

Komentáře

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
včera 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lord Matouš Je zdarma, je svižnější, má mnoho nadstaveb a je open source. Pro většinu lidí, kteří to mají na internet, filmy a maily to bohatě stačí a dnes se už nemusíš prát s příkazovým řádkem jako tehdy. Windows je náročnější a nacpaný zbytečnostmi, chce tě mermomocí spárovat se svými dalšími službami a odesílat jim data. Jediné z čeho nejvíc těží je kompatibilita téměř se všemi programy, jinak nevím co by mi měl jiného nabídnout.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
31. 12. 2025 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nitram1980CZ Nelze čekat, že budou rozdávat nějaké pecky tak často. Hodili tam Hogwarts Legacy, to je myslím docela dost. I když Epicu to jejich rozdávání her nebaštím, tak přeci jen za tu dobu rozdali dost velkých her, nejspíš nejvíc ze všech společností.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
30. 12. 2025 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně jsem rád, že zůstává stále u původního majitele a nemá ho Amerika, Čína nebo Saudská Arábie.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
29. 12. 2025 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Urbančík To je pravda, ale dost taky možná výjimka z pravidla. Když nějaká série vychází fakt každý rok, tak po čase je kvalita horší a horší a lidé jsou toho nabažení. Capcom to zvládá, i když ne úplně každý rok vydá nový plnohodnotný díl. A mimoto Capcom pracuje se značkou celkem průběžně během mnoha let. Vydali i špatný díly, ale nakonec chytli směr a pokračují úspěšně dál. Konami nechalo Silent Hill ležet několik let a když jim první dvě vlaštovky vcelku vyšli dobře, tak najednou dělají plány na roky dopředu. Nedivil bych se, kdyby rozjížděli výrobu ve velkým, ale kam se bude série ubírat budou vymýšlet za pochodu.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
29. 12. 2025 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady si zase někdo namele hubu. X let na značku kašlou, pak se udělá remake druhého dílu, který čerpá z nostalgie starších hráčů a ze zvědavosti oné hororové série u nových hráčů, který je dobře přijímán a najednou plnou parou vpřed, piště a dělejte. Silent Hill f jim taky vyšel, ale tohle každý rok? To chci vidět.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
28. 12. 2025 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor Já ještě dávám naději Blood of the Dawnwalker. Přeci jen to taky dělají lidi, kteří se podepsali pod sérii Zaklínače už od prvního dílu. Nejspíš to nebude převratný trhák nebo hra roku, dost možná budou nějaké technické nedokonalosti, ale obsahový základ, který tvoří dobré, zajímavé RPG tam snad bude. Časový "deadline" zní zajímavě, ve dne člověk a v noci upír bude ideálně měnit tempo a styl, absence hlavních a vedlejších úkolů je taky, co se dnes už nevidí. Minimálně to zkrátí čekání na čtvrtého Zaklínače.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
28. 12. 2025 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paul Jo, jo, Hanka má teda pěknou grafiku. :D Animace během dialogů nejsou ty nejlepší, ale v DF hodnotili AC Shadows jako jednu z nejlépe vypadajících her a tam jsou animace během dialogů a cutscén místy až příšerné. Oproti tomu je na tom KCD 2 za mě o dost lépe.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
28. 12. 2025 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

KCD 2 bylo velmi příjemné překvapení s optimalizací. Dneska je to na PC docela hop nebo trop. A bál jsem se obzvlášť po jedničce, ta měla optimalizaci fakt špatnou. Druhý díl možná není nejlepší vizuální zážitek roku, ale plynulý open world, který rozjedou na vysoké/ultra detaily i středně výkonná PC a přesto se na hru kouká myslím dobře, kdo nám tohle dneska nabídne?

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
28. 12. 2025 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tiber Jasně, každý to má individuálně, ale já si na to potrpím, protože pokud ty hry nemám na Steam nebo GOG, tak ani pomalu nevím, že je mám. Těch pár korun, co můžu potencionálně ušetřit mě kvůli tomu nevytrhne.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
28. 12. 2025 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mluví o nutností posunu a funkcí, o kterých ani my nevíme, že nám vlastně chybí a oni jako příklad uvedou sprint v remaku z roku 2025. Pozor ať tím revolučním Fallout 5 nezboří internet.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
26. 12. 2025 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrN00b Je to tak, s tou chválou bych to tolik nepřeháněl. Samozřejmě uznávám jejich jisté zásluhy jako klient bez DRM (tedy i bez Denuva), bonusy jako průvodce hrou či mapa v základní fyzické podobě, to není dnes samozřejmostí. Ale jak říkáš, kdyby začali ty hry od hráčů odebírat, tak se lidi osopí s tím, že těch "pár" kusů je nemůže vytrhnout, když v minulosti to jiní taky nechali být. Já si třeba tohle říkám u DLC ze Zaklínače, těch menších 16, kterých bylo zdarma. Jako takhle, jestli by nechtěli být srovnáváni s největšími pozéry, co se zpeněžení týče (EA, 2K, Activision atd.), tak všechny ty zbroje, zbraně, účesy by prostě byly rovnou v základní hře, ještě když je to velké RPG, kde je takových věcí desítky. O režimu NG+ ani nemluvím. :D

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
26. 12. 2025 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tiber Ten cashback 20% je ale pouze do konce roku, ne? Samozřejmě super nabídka, ale nebude tu napořád. A předražený Steam je podle mě silné slovo, ten převod z korun na eura tě vyjde často o nižší desítky korun dráž, což za mě není žádná hrůza a přesto ne všechno vychází levněji než na Steamu. A když vím, že hra mě žánrově baví, tak se dá koupit z jiných, oficiálních obchodů s klíči, kde je levnější i o stovku a víc. Jediný co riskuješ je nemožnost refundu. I přesto, za mě je rozhodující už pouze jednotnost knihovny a ne ji mít rozdělenou na 5 částí. Za mě ideálně jen Steam a GOG.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
26. 12. 2025 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrN00b Myslím, že by se to dalo dobře dozvědět podle toho jak dopadl ten člověk, který tu chybu udělal a jaký (jestli) z toho měl nějaký větší postih. :D

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
25. 12. 2025 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WampyR Ok, podle všeho do roku 2022 bylo možné na Originu koupit i některé hry třetích stran, ale pochybuju, že jich nabízeli tisíce jako Steam. To je snad ale jediný případ, pokud vím, tak Uplay, Battle.net (snad krom Destiny), R* nebo i Bethesda hry třetích stran nenabízeli.

Těch 30% - 25% funguje takhle už roky jako standart a v podstatě si nikdo nestěžoval. Tyhle odvody z výdělků má třeba i Google či Apple. Neříkám, že by menší částka nebyla pro vývojáře více atraktivní, ale tak to prostě je. Snad jediné, co by bylo fajn je ten podíl zmenšit třeba na 20% - 15% pro nezávislá a malá studia.

Na Steamu jsem 13 let a upřímně si nepamatuju jestli už tehdy tam byl košík nebo ne. Rozhodně si nepamatuju, že tam prodávali merch, zajímavá informace. 7 let je dlouhá doba, ale Steam byl první, byl na začátku sám a nakonec to přidal. Epicu to stačilo pouze "okopírovat" tu službu. A 3 roky bez košíků v tak nedávné době, kdy si troufám říct, že měl Epic mnohem větší možnosti a více her než tehdy Steam, není to o nic menší ostuda, spíš naopak.

Ano, tady úplně souhlasím. Ty hry zdarma jim dlouhodobě podle mě nepomohou. Lidi vezmou to, co je zdarma, ale na nákupy už je to horší. Údajně mají i něco jako cashback 20% do konce roku? To zní dost výhodně, ale zároveň jsem četl, že snad první milion kusů si od vydavatele neberou nic? To pro ně taky nezní moc dlouhodobě výhodně.

Ano, jak píšu, "vina" je na obou stranách protože vydavatel může odmítnout. Dávám to do uvozovek protože chápu svým způsobem obě strany. Ale když Epic vysolí peníze, aby byla hra jen u něj a myslí si, že já k němu půjdu, na mě to nepůsobí. Tohle za mě není zdravá konkurence, to si jen gigant skupuje ostatní pro sebe, byť jen dočasně.

Epic jsem naposledy zapnul před rokem kvůli AW 2, ale že bych měl pocit většího moderna, to za sebe říct nemůžu. Jen si pamatuju na ty otravné promo okna, co mi skákali v rohu obrazovky, i když jsem dělal něco jiného... Nevím jestli se za ten rok něco výrazně změnilo.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
25. 12. 2025 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WampyR Podle mě EA a Ubisoft neodešli, aby byly konkurencí Steamu jako takovou, ale proto aby se jejich hry kupovali u nich a nemuseli Steamu dávat provizi až 30%. Mají svého klienta čistě pro svoje hry, Ubisoft, EA a Battle.net, pokud mi něco neuniká. Steam prostě nabízí všechny hry, které mají zájem u něho být, kdežto hry, které má EA, Ubi, Blizzard nebo R* tvoří tak desetinu procent her co má Steam. Jasně, při koupi DLC se košík hodí a jestli ho Battlenet nemá, tak i tak je to ostuda, ale pro těch her co tam mají... daleko horší mi to přišlo právě u Epicu, která nabízí hry od různých vydavatelů.

Tou aktivitou jsem měl na mysli skutečné nákupy jako na Steamu. Věřím, že nemálá část má na Epicu knihovnu her, které se rozdávaly, ale koupenou nemají ani jednu. Jo, hodně lidí hraje Fortnite a tam určitě spoustu peněz utrácí, ale myslím, že kdyby se Epicu provize z prodaných her hýbaly v podobném počtu, které má Steam, tak by Epic už nemusel hráče lákat a hýčkat hrami zdarma.

Steam tu byl jako první (jestli dobře pamatuju) a tím měl prostě náskok. Netvrdím, že je ze všech nejinovativnější, ale za tu dobu měl dost času, aby tam toho hodně přidal. Přehledný obchod, updaty o hrách, které sleduješ, komunita, inventář a komunitní trh, za mě to funguje dobře. GOG není tak výrazný jako Steam, ale nabízí i velmi staré hry, které na Steamu nemusí být a je to bez DRM, což je dneska velká věc. Epic nabízí hry zdarma, ale zase si i kupuje vydavatele, aby s hrami šli nejdřív k nim. "Vina" je na obou stranách, ale to cinkání měšcem je za mě laciné, nic co je dobré pro hráče. A Steam či GOG nemají žádný důvod nějak měnit jejich postoj nebo něco odebírat protože právě to lidi u nich cení. Kdežto Epic musí platit za ty hry, které dávají zdarma a nedivil bych se, kdyby s tím jednou skončili nebo výrazně omezili. Těžko se zlobit na někoho, že ti nebude jen tak dávat zdarma AAA hry. A co pak Epicu zbyde bez těch her zdarma? Jen zastaralý klient, který v podstatě nic nenabízí.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
25. 12. 2025 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WampyR Podobní klienti jako je Battle.net, Origin, Uplay nebo R* mají ty funkce omezenější, ale nesnaží se být konkurencí Steamu protože fungujou spíš jako digitální hub a obchod pro svých pár her, tedy spouštění, updaty a obchod. Košík bych zrovna v tomhle případě tolik nehrotil protože tam pravděpodobně tam většina lidí má jednotky, max desítky her. Za to Epic se snaží konkurencí být a nepřijde mi, že by se nějak snažili. Všechny ty hry zdarma a cashbacky jsou fajn, otázka je jestli by to vydrželo, kdyby Epic měl takovou aktivitu jako Steam.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
25. 12. 2025 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor Opět, jsou to pouze spekulace, ale Sirius by měl být multiplayer ze světa Zaklínače, což mi k DLC nesedí, a Hadar má být snad úplně nová IP. Nevím, je to matoucí a třeba z toho nakonec ani nic nebude. Za mě je Geraltova série ukončená, snad nikdo už víc ani nečekal a zasahovat do téhle trilogie, a aby tam vsunuli něco málo z nové série mi nepřijde jako něco ideálního.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
25. 12. 2025 11:24 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor Těch neznalých tu bude víc protože tady v článku se o studiu Fool's Theory vůbec nepíše, plus to jsou pořád jen dohady. A ani nevím jestli to je dobře protože pokud se bude jednat o DLC ke třetímu Zaklínači, znamená to, že by ve Fool's Theory museli pracovat s RedEnginem, zatímco dělají zároveň remake prvního Zaklínače v UE5. Už tohle mi připadá jako dost práce a jako zbytečný bordel.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
25. 12. 2025 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyhle odhady jsou na internetu už měsíce a mezitím, co jsou všichni nadšení tímhle nápadem, tak já bych tenhle krok klidně vynechal. Vůbec mi nevadí jak se hraje třetí Zaklínač, toho si zahraju kdykoliv a nepřipadá mi zastaralý takřka v ničem. Ale spekulace mluví o příběhovém rozšíření, které se zaměří více na Ciri a plynuleji naváže na čtvrtý díl, takže si tak nějak představit, že to bude nedílná součást jejího hlavního příběhu. A já bych nerad štěpil její příběhy na dvě části, z nichž jeden bude vcelku malý ve formě DLC, ke kterému je třeba stahovat celého třetího Zaklínače a zbytek se bude odehrávat v další plnohodnotné hře. Tohle jsou zase moje spekulace, ale bojím se, že čtvrtý díl začne více méně ve stylu "Jsem Ciri, plnohodnotná zaklínačka, tady mě máte". I když Ciri jako plnohodnotný zaklínač nebyla moje první, ani druhá volba, tak pořád je to velká věc a velká změna pro rozvoj postavy, který si zaslouží dobře zpracované vypravování. A dal tomu bych dal prostor na začátku čtvrtého dílu, aby to bylo v jednom kuse a plynule to navázalo na události, než aby se to rozdělovalo na DLC vázané na minulý díl a díl nový.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
23. 12. 2025 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peter Eter Tohle studio snad ne, já to myslel obecně. Za to nějaká studia to podle mě cpát o sto šest. Teď netuším jaký AI moduly v SW od grafického tabletu máš na mysli, můj tohle podle mě nemá. 😀

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
23. 12. 2025 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peter Eter V tomhle případě to přirovnání není podle mě úplně trefné. Grafický tablet sice nabízí nástroje na ulehčení, ale pořád si musíš projít vším tím učením tvarů, anatomie, perspektivy, teorii barev a dalšího, jinak jsi na tabletu stejně špatný jako na papíru. Ale čím víc bude vyspělejší AI, tím víc to bude jen dávání rozkazů, jako kdybys ty byl klient a AI tvůj umělec, co plní tvé přání.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
21. 12. 2025 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Čížek To je otázka. Spousta indie her doteď vycházela bez AI a šlo to. Ale když se použije kód, který ti vytvoří AI, tak to člověk těžko pozná.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
21. 12. 2025 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WampyR Jasný, ale já myslel pouze pro interní záležitosti, nic co by se dostalo ven. Nevím jak moc by se to hrotilo, řekl bych, že by z toho nic nebylo. Ale dobrý postřeh, kdyby omylem vypustili něco právně chráněného, byl by to malér.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
21. 12. 2025 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ristan Věřím, že by se na to mohlo zapomenout snadno. Jak to bylo se asi nedozvíme. Každopádně pravidla jsou dané. Ale za jednu texturu novin bych je z herního hlediska na pranýř neposílal.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
21. 12. 2025 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrN00b Jak říkáš, jako dočasnou texturu tam mohli dosadit více věcí, ale chápu že chtěli, aby to trochu sedělo. Nebylo by rychlejší najít nějaké novinové články na Googlu než to zadávat do AI? Za mě jo, třeba tomu nerozumím, ale je to trochu podezřelé.

Reklama
Reklama