Vývoj Everwild byl údajně restartován
Everwild Novinka Vývoj Everwild byl údajně restartován

Vývoj Everwild byl údajně restartován

Martin Pritula

Martin Pritula

Platformy Xbox Xbox Series X/S

Studio má s vydáním optimisticky cílit na rok 2024.

Reklama

Jedním z očekávaných titulů Xboxu, který jsme na včerejší prezentaci Xboxu bohužel nespatřili, byla nadcházející adventura Everwild od vývojářů ze studia Rare. Magazín VGC nyní přišel s poměrně obsáhlou zprávou, která důvod k absenci titulu vysvětluje – vývoj měl totiž být kompletně restartován.

,,Dle naších informací vedl loňský odchod kreativního ředitele Simona Woodroffa k úplnému přepracování designu a herní režie, spolu s významnými změnami ve vedení projektu. Podle lidí obeznámených s vývojem Everwild byl design hry v podstatě "restartován od nuly", což znamená, že do vydání hry pravděpodobně uplyne několik let."

Na toto téma se nedávno vyjádřil i novinář Jeff Grubb, dle jehož informací prý vývoj trvá déle, než se původně očekávalo.

VGC dále uvedlo, že tým pracující na Everwild nyní optimisticky počítá s vydáním v roce 2024 a k vedení rebootu přizvalo nejstaršího kreativního zaměstnance společnosti Rare, designéra Gregg Mayles. Ten vedl design mnoha hitů studia, včetně Donkey Kong Country, Banjo-Kazooie, Viva Pinata a Sea of Thieves.

Vydání v roce 2024 by pak značilo dekádu vývoje Everwild. Hra sice byla oznámena až v roce 2019, to už se na ní ovšem ve studiu pracovalo několik let.

Poslední zajímavou informací je, že malý tým vývojářů měl problém s určením jasné herní režie nad rámec působivého vizuálního stylu a soundtracku. Ještě v loňském roce se mělo jednat o adventuru z pohledu třetí osoby, jež obsahovala nadpřirozené prvky. Není však jisté, kolik původních nápadů ve hře po jejím rebootu zůstane. Údajně je ale součástí zadání, aby ve hře nebyly žádné souboje.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama