Pokud vás zveřejněné záběry z postapokalyptického I Am Alive překvapily tím, že nejsou podobné již prezentovaným materiálům ze hry, je to vlastně dobře <strong>+ nové obrázky</strong>.
Když totiž na hře místo studia Darkworks začal pracovat Ubisoft Shanghai vše již vytvořené bylo zahozeno a začalo se hezky od píky.
„Začalo to jako CG trailer,“ vysvětlil Aurelian Palasse z nového tvůrčího celku. „Do Šanghaje dorazil v roce 2010 a my se rozhodli, že to chceme udělat realističtější.“
„Začali jsme tedy úplně od začátku, ale se stejným námětem. Nechci tvrdit, že je naše hra lepší než ta Darkworks, ale díky tomu, že to bylo CG, bylo tam vše možné.“
„Navíc to nebyly skutečné gameplay záběry takže srovnávání není tak úplně košer. Námět se nám ale líbil hodně, stejně jako atmosféra.“
Níže se můžete ještě podívat na šest nových obrázků: