Vývoj Redfallu měl být od samého počátku problematický
Redfall Novinka Vývoj Redfallu měl být od samého počátku problematický

Vývoj Redfallu měl být od samého počátku problematický

Ondřej Zeman

Ondřej Zeman

2
Platformy Xbox Xbox Series X|S Windows PC

Část tvůrců doufala v to, že bude projekt zrušen.

Reklama

Občas je vývoj her peklem, na které autoři určitých projektů nikdy nezapomenou. Jednou z řady problematických produkcí se stal podle webu Bloomberg právě vývoj jedné z nejhorších her letošního roku střílečky Redfall. Důvodů proč se vývoj tak šeredně zvrhl mělo být samozřejmě více. Jedním z hlavních je však bezesporu fakt, že se dle informací serverů během prací na hře odporoučelo více než 70 % vývojářů, stojících za Prey, načež následný nábor nepřinesl nováčky s jasnou vizí. Spíše naopak. Většina očekávala, že se bude pracovat na trošku něčem jiném než na multiplayerovém titulu zaměřeném na kooperaci.

Vývoj Redfallu měl být od samého počátku problematický

Dle dostupných informací velká část z nich počítala s tím, že bude pracovat na hře zaměřené na hru pro jednoho hráče, realita ovšem byla dosti odlišná. V jistou chvíli byly dokonce ve hře mikrotransakce. Ve studiu se šířil neklid. Většina zaměstnanců byla nespokojená s tím, jak projekt vypadá, což mělo v určitý moment vést k tomu, že si velké procento z nich přálo, aby došlo k restartování nebo rovnou zrušení hry krátce po akvizici Bethesdy společností Microsoft. Bohužel se tomu tak nakonec nestalo. Celkově to dokazuje, že Microsoft měl na vývoj Redfall minimální vliv a primární zodpovědnost, je na někom jiném.

Jisté však je, že vývoj Redfall byl katastrofou, ze které se Arkane Studios bude hodně dlouho vzpamatovávat. A tu už vůbec nemluvíme o pověsti, která byla vydání jejich novinky značně pošramocena. Doufejme, že se jim příště bude dařit lépe.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama