Vývojáři Cities: Skylines 2 otevřeně přiznávají problémy s optimalizací
Cities: Skylines Novinka Vývojáři Cities: Skylines 2 otevřeně přiznávají problémy s optimalizací

Vývojáři Cities: Skylines 2 otevřeně přiznávají problémy s optimalizací

Daniel Jarocký

Daniel Jarocký

7
Platformy Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC

Odklad hry i přesto není na pořadu dne.

Reklama

Příští týden se příznivci budovatelských strategií dočkají příchodu Cities: Skylines 2. Vzhledem k popularitě prvního dílu jsou na autory ze studia Colossal Order z pohledu kvality nadcházející hry kladeny vysoké nároky. Vývojáři se proto snaží být maximálně transparentní, což dokládají nově zveřejněnou zprávou na oficiálních stránkách hry.

V ní otevřeně přiznávají, že navzdory veškerému úsilí zatím z hlediska optimalizace a hardwarové náročnosti nedosáhli na hodnoty, které si v průběhu vývoje stanovili. Autoři ale jedním dechem dodávají, že s přihlédnutím k plánované bohaté a dlouhotrvající podpoře po vydání považují zachování stanoveného data uvedení za správný krok.

I přes plánovaný přísun vylepšení chtějí vývojáři touto zprávou hráče připravit na to, že z hlediska technického stavu nebude bezprostředně po vydání hra bez chyb. Cities: Skylines 2 vyjde na PC (Steam) 24. října. Chystané verze pro konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S po nedávném odkladu nakonec dorazí až v průběhu jara příštího roku.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama