Pár měsíců před vydáním dodělávali některé věci.
Tvůrčí ředitel Insomniac Games Bryan Intihar a výkonný ředitel Ted Price byli během tohoto týdne vyzpovídáni na D.I.C.E. Summit 2019.
Konkrétně spolu hovořili o hře Marvel’s Spider-Man, čili o loňské akční exkluzivitě na PlayStation 4, která sklidila obrovský úspěch. Avšak Bryan prozradil, že během vývoje v určitém okamžiku se obávali, zda hra bude dostatečně zábavná, tak jak to pro příběh Spider-Mana bývá zvykem. Když už byl příběh dokončen, některé věci, zde chyběly a jednoduše je museli dodělávat.
Bryan Intihar poděkoval společnosti Sony za to, že vývojářům z Insomniac Games dovolila udělat rychlé změny pár měsíců před vydáním. Velmi si váží podpory a je rád, že má takového partnera jako je Sony. Právě vydavatel jim umožnil přepracovat některé věci a hlavně prodloužit různé cut-scény, třeba o 15 sekund.
Nutno ještě zmínit, že od září 2018 se této hry prodalo přes devět miliónů kopií.
Spider-Man vyšel 7. září 2018 exkluzivně na PlayStation 4, s českými titulky. Hru koupíte na Xzone.cz a GameExpres.sk.