Vývojáři se obávali, zda bude Spider-Man dostatečně zábavný
Novinka Vývojáři se obávali, zda bude Spider-Man dostatečně zábavný

Vývojáři se obávali, zda bude Spider-Man dostatečně zábavný

Denis Růžička

Denis Růžička

6
Platformy PlayStation PlayStation 4

Pár měsíců před vydáním dodělávali některé věci.

Reklama

Tvůrčí ředitel Insomniac Games Bryan Intihar a výkonný ředitel Ted Price byli během tohoto týdne vyzpovídáni na D.I.C.E. Summit 2019.

Konkrétně spolu hovořili o hře Marvel’s Spider-Man, čili o loňské akční exkluzivitě na PlayStation 4, která sklidila obrovský úspěch. Avšak Bryan prozradil, že během vývoje v určitém okamžiku se obávali, zda hra bude dostatečně zábavná, tak jak to pro příběh Spider-Mana bývá zvykem. Když už byl příběh dokončen, některé věci, zde chyběly a jednoduše je museli dodělávat.

Bryan Intihar poděkoval společnosti Sony za to, že vývojářům z Insomniac Games dovolila udělat rychlé změny pár měsíců před vydáním. Velmi si váží podpory a je rád, že má takového partnera jako je Sony. Právě vydavatel jim umožnil přepracovat některé věci a hlavně prodloužit různé cut-scény, třeba o 15 sekund.

Nutno ještě zmínit, že od září 2018 se této hry prodalo přes devět miliónů kopií.

Spider-Man vyšel 7. září 2018 exkluzivně na PlayStation 4, s českými titulky. Hru koupíte na Xzone.cz a GameExpres.sk.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama