Vývojáři The Outer Worlds se snaží vyvarovat "crunchi"
The Outer Worlds Novinka Vývojáři The Outer Worlds se snaží vyvarovat "crunchi"

Vývojáři The Outer Worlds se snaží vyvarovat "crunchi"

Ondřej Partl

Ondřej Partl

Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox One

V Obsidian Entertainment se náročných přesčasů pravděpodobně nedočkáte.

Reklama

Takzvané "crunchování" je v současnosti jedno z nejprobíranějších témat v oblasti výroby digitálních her. Pokud vám tento pojem nic neříká, tak vězte, že se jedná o náročný režim, který je v jednotlivých vývojářských studií zaveden těsně před doděláním výsledné hry, případně nějakého velkého patche či updatu, kdy dochází k absurdnímu nárůstu pracovní doby v podobě přesčasů, s čímž jde ruku v ruce větší tlak na jednotlivé zaměstnance.

Během několika posledních měsíců či let si obdobím "crunche" prošla taková významná studia, jako například Naughty Dog či Rockstar Games, kdy se jejich soudobí i bývalí zaměstnanci na toto téma častokrát rozpovídali.

A nyní příchází na řadu i studio Obsidian Entertainment, autoři her Fallout: New Vegas, Pillars of Eternity nebo právě připravovaného RPG The Outer Worlds. V nedávném rozhovoru se jejich senior designér Brian Hines k této problematice vyjádřil, kde informoval o tom, že se studio ze všech sil snaží o to, aby k těmto obávaným obdobím nedocházelo a raději se uchýlí k vynechání něčeho z obsahu, než aby jejich pracovníci byli podrobeni těmto náročným podmínkám . Ostatně to je podle něj také jeden z důvodů, proč lidé v Obsidianu zůstávají na stálo.

Rozhodně to tedy vypadá, že tito zkušení tvůrci mnoha skvělých her raději preferují cukr před bičem, což by se mohlo reálně projevovat i na finálních produktech. Ostatně tomu hrají do karet i nedávné záběry z hraní The Outer Worlds, díky nimž se na titul těšíme zase o něco více a čekání do 25. října, kdy hra vychází na PC, PS4 a Xbox One, bude zase o něco delší.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama