V Obsidian Entertainment se náročných přesčasů pravděpodobně nedočkáte.
Takzvané "crunchování" je v současnosti jedno z nejprobíranějších témat v oblasti výroby digitálních her. Pokud vám tento pojem nic neříká, tak vězte, že se jedná o náročný režim, který je v jednotlivých vývojářských studií zaveden těsně před doděláním výsledné hry, případně nějakého velkého patche či updatu, kdy dochází k absurdnímu nárůstu pracovní doby v podobě přesčasů, s čímž jde ruku v ruce větší tlak na jednotlivé zaměstnance.
Během několika posledních měsíců či let si obdobím "crunche" prošla taková významná studia, jako například Naughty Dog či Rockstar Games, kdy se jejich soudobí i bývalí zaměstnanci na toto téma častokrát rozpovídali.
A nyní příchází na řadu i studio Obsidian Entertainment, autoři her Fallout: New Vegas, Pillars of Eternity nebo právě připravovaného RPG The Outer Worlds. V nedávném rozhovoru se jejich senior designér Brian Hines k této problematice vyjádřil, kde informoval o tom, že se studio ze všech sil snaží o to, aby k těmto obávaným obdobím nedocházelo a raději se uchýlí k vynechání něčeho z obsahu, než aby jejich pracovníci byli podrobeni těmto náročným podmínkám . Ostatně to je podle něj také jeden z důvodů, proč lidé v Obsidianu zůstávají na stálo.
Rozhodně to tedy vypadá, že tito zkušení tvůrci mnoha skvělých her raději preferují cukr před bičem, což by se mohlo reálně projevovat i na finálních produktech. Ostatně tomu hrají do karet i nedávné záběry z hraní The Outer Worlds, díky nimž se na titul těšíme zase o něco více a čekání do 25. října, kdy hra vychází na PC, PS4 a Xbox One, bude zase o něco delší.