Tvůrci tak trochu jiné pouliční akce se rozpovídali o audivoizuálním zpracování i velikosti herního světa.
Jednou z nejchválenějších součástí pátého Grand Theft Auto je bezesporu dějiště hry – Los Santos. Vzhledem k tomu, že i Watch Dogs se ale odehrává v otevřeném světě, bylo jasné, že dřív, nebo později musí dojít k přímému srovnání. O to se v rozhovoru pro zahraniční Eurogamer postaral kreativní ředitel vývoje Jonathan Morin.
„V případě Watch Dogs hraje mnohem významnější roli hustota zalidnění herního světa, než jeho rozloha,“ začal Morin vysvětlovat. „Můžete klidně stát bez hnutí na jednom místě a jen skenovat procházející lidi. A jsem si jistý, že i tak se budete bavit. To je podle mě mnohem podstatnější než rozloha.“
„Nechtěli jsme, aby se velikost stala pouze prostorem mezi body A a B. Titul samozřejmě disponuje rozsáhlým univerzem, avšak klíčová je jeho populace.“ Současně s tím pak Morin pro Videogamer uvedl, že hra poběží na next-gen konzolích při 30FPS, přičemž zatím není jasné, zda-li v 720p, nebo 1080p rozlišení.
Zpráva pochází ze zdejší Watch Dogs fansity.