Zpět na článek

Diskuze: World of Tanks s unikátním ray tracingem

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

foxxxer
foxxxer
Level 1 Level 1
16. 10. 2019 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pěkně no... z 200 fps na ultra, mám přesně polovinu... takže díky nechci

Meg.A.Byte.
Meg.A.Byte.
Level 1 Level 1
16. 10. 2019 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super, zrovna stíny jsou něco co si stáhnu na medium/low, když potřebuju nahnat fps. ¨ Neříkám že je to zbytečnost, určitě ne, grafika se potřebuje posouvat dopředu, ale pro mě tohle bude k ničemu, dokud se to pořádně neimplementuje a neoptimalizuje. Což pár let potrvá.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
16. 10. 2019 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Meg.A.Byte. Nevim me raytracing nepripada jako neco co se posouva dopredu spis jen marketing na technologii, ktera pocita stiny jinym zpusobem nez se delalo ve hrach do ted. Co sem koukal na demo z metra tak tam me to stinovani prislo odpornejsi nez to normalni.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
16. 10. 2019 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Spíš než optický posun bych to viděla na technologický posun, jelikož RT zvládne nádherné stíny za zlomek času potřebného k implementování dosavadní technologie stínů. Tzn. více času stráveného na jiných aspechtech hry.

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Todle me zajima takze urcite zkouknu. Diky... :))

Nemamradgogle

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já to už odinstaloval a nesmí to do počítače, jsem odinstalovával mod a odinstalovalo mi to půlku disku je to pěkná sračka

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Paradne spracovane video. Jen jsem mel celou dobu pocit jako bych koukal na video pro 3D bryle, protoze rozdily = nula 😀 ale jo, budu uprimnej, asi ctyrikrat se mi zdalo, ze je to trosku jiny, ale vzdy tak maximalne po dobu jedny vteriny 😀 Za ten drasticky ubytek fps to nestoji. Jako jo, jsou hry vyvijeny primo s touto technologii, ze. Treba Control ma krasny odrazy ve sklech. Ale zase, stoji to za ty mizerny efpeeska...? No ja Vam teda nevim. Pro me osobne je hranice 60fps. Niz hrat proste nemuzu. A to uz jsem fakt na hrane kdy vidim, ze je ten obraz pomalejsi. Ideal 100+... ale s RTX tezko... treba jednou za par let. Snad se toho jeste doziju 😀

Nemamradgogle

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Blbina člověk to stejně ani nezjistí jestli jsou nějaké stíny kolikrát se ani nestačí rozhlédnout a je tuhej.

ShelbyGT500

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vice casu straveneho na jinych aspektech tezko. Stejne do hry musi implementovat i normalni stiny kdyz je RT jen volitelna vec.

MakeSenze

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShelbyGT500 Ale můžou se na ně patřičně vysrat jako tomu bylo například u odrazů a stínů různých her co mají RT a bez RT to má horší úroveň než některé hry co jsou o X let starší

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MakeSenze Technologie mila k vyvojarum, ne k hracum. Prozatim. Snad.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
17. 10. 2019 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak mno hlavne to prozatim dopadlo tak ze nvidia prisla s necim co ma udajne fungovat jen na nvidii, a o chvilu pozdeji prislo amd s free verzi ktera bezela vsem (physx, gsync-freesync, vulcan) a urcite by se naslo par dalsich veci

Reklama
Reklama