Blogy čtenářů Recenze WorldMMO: Recenze Guild Wars: NightFall

WorldMMO: Recenze Guild Wars: NightFall

AvantGuard

AvantGuard

Dalším ze série her Guild Wars je NightFall. 2.dodatek a 3.díl ze série her Guild Wars. Co že si pro nás ArenaNet připravilo tentokrát? Pojďme se na…

Dalším ze série her Guild Wars je NightFall. 2.dodatek a 3.díl ze série her Guild Wars. Co že si pro nás ArenaNet připravilo tentokrát? Pojďme se na to podívat.

Novinky

Opět, hlavní novinkou, jako jsem psal v recenzi Guild Wars: Factions, zde u tohoto dodatku také NEMUSÍTE mít základní díl Guild Wars: Prophecies a ani díl Guild Wars: Factions. Znovu to tedy pro vás znamená, že když si nepořídíte tyto díly nedostanete se na hlavní kontinent - Tyria, a ani na kontinent pro díl Factions - Cantha. Další novinkou jsou dva classy přidané k 6ti základním - Dervish a Paragon. Poté do hry bylo přidáno přez 350 nových Spellů, více jak 200 nových Questů, 24 kampaňových misí a nový kontinent - Elona. Chtěli ste se trochu cítit jako ve hře Dragon Age: Prameny? Autoři zabudovali do hry Party mechanizmus - Heroes. Tato možnost spočívá v tom, že místo obyčejných NPC postav, které si lze vybrat před vztupem do nějaké PvE lokace, tu máte místo nich Hrdiny. v PartyBaru máte novou ikonku "Add a Hero", která slouží k přidání hrdiny. Jednoduše na ni kliknete a vyberete hrdinu, kterého chcete přizvat do své party. Vedle jejich jména v PartyBaru se oběví ikonka, a když na ni kliknete, oběví se vám SpellBar s jejich Spelly a tak můžete klikat na spelly, které mají vyvolávat. Můžete si své hrdiny i Oblékat :) ale nemůžete za ně hrát, to je ta vada na kráse, aby z toho DAO nebylo. Poslední novinkou, kterou bych zmínil je "Heroes vs Heroes Battle". To je BattleGround, kde jdete Vy se svými hrdiny proti dalšímu hráči s jeho hrdiny. Ten kdo dá v daném čase nejvíce damage vyhrává. To by bylo asi vše, pojďme se podívat jak to začalo.

Official Trailer

<object width="560" height="349"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uPs-IoXcXrQ?version=3&amp;hl=cs_CZ"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/uPs-IoXcXrQ?version=3&amp;hl=cs_CZ" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="349" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

Pořízení dodatku NightFall

Pořízení tohoto dodatku je úplně stejné jako v dodatku Guild Wars: Factions, proto budu jen citovat:"V dubnu roku 2009, teď nechci dělat reklamu, ale konala se akce na Internetovém obchodě (X)Zone1+1 Zdarma z kolekce Platinové Edice" kde mimochodem byla celá série her Guild Wars, kromě dodatku pro Prophecies - Eye of The North. Co to pro vás znamenalo? Obědnali jste si jednu hru z nabídky Platinové Edice, a zdarma jste si mohli vybrat další hru, ale pouze z té samé nabídky. Takže určitě tušíte co jsem si obědnal. Jelikož se mi více líbil dodatek NightFall, obědnal jsem si ten, a k tomu zdarma Factions (Měl jsem obavy, že se na mě nedostane NightFall, tak jsem si vybral Factions k odeslání zdama.). Hra dorazila...rodina byla v "kelu" a já mohl spokojeně hrát. Celý dům jsem měl jen pro sebe. A co to znamená pro mě? Hudbu na plný "koule"! Muzika je můj život a k tomu se to výrazně hodilo k nabuzení atmosféry (V minulém článku pro Guild Wars: Prophecies jste mohli vidět můj Gameplay, takže jste mohli zjistit, co asi tak poslouchám.). Registroval jsem hry na svůj účet a šel hrát NightFall..."

Průběh byl úplně stejný. "Vybral sem si...

NightFall má podle mě v sobě skrytou krásu, kterou nevidíme, ale víme o ní. Grafika je tu úžasná, hlavně ty proporce Tyrkisové barvy, kterou mimochodem já nejraději. Začnete v jedné arénce, kde svedete souboj proti "pirátům", které zabijete a pomocí bomb zneškodníte jejich lodě. Poté co tyto úkoly dokončíte nastává Cutscéna a po ní se přenesete do "tréninkového areálu" jestli tedy tomu mohu tak říkat. Je to jen lokace učitelů vašeho classu. Dostanete za ůkol procvičit si boje s kosou/kopím a tak podobně. Poté dostanete Quest jít do základního města. A odtud se to vine Questy. Musím ovšem znovu zdůraznit grafiku a její prostředí...krása, v tomto dodatku si autoři skutečně vyhráli! Jediné co mě zamrzelo bylo "grindění" - to je obecně slovo používané v RPG hrách, znamená to, že expíte postavu bez Questů, jen čistým zabíjením moobů. Od 8.ho-9.ho levelu jsem musel dostat postavu až na level 12 abych dostal 1. Campagne Quest...zkrátka jsem nemohl najít Questy. Ale víc nechci přednášet. Pustíme se tedy k závěru, jelikož pro vás dnes nemám připravené video, ale to v budoucích dnech napravím.

Gameplay

V nedohledné době vám Gameplay vytvořím, slibuji!

Závěr

ANO! Konečně jsem dostal něco, co jsem opravdu chtěl! Guild Wars: NightFall, je opravdu nejlepší Dodatek jaký herní firma ArenaNet mohla vydat! Přinese vám spoustu nového, podle mě, žádné sklamání! Děkuji vám za přečtení a brzy si pro vás připravím opět něco pro svůj WorldMMO!

Původně jsem chtěl mít další recenzi na Guild Wars: Eye of The North, ale ten nemám ještě prochozený, proto si vyberu jinou MMO, kterou bych vám mohl ukázat.

Obsah Balení

Guild Wars: NightFall - Instalační CDKartičky s aktivačním kódem pro hru a aktivaci na stránky CDprojektu (Dnes již comgad.cz);Manuál;Průvodce hrou;Návod na aktivaci hry.