Plus nové obrázky a info o přesunu postupu z konzolí na PC.
Už se to pomalu blíží. Já se těším jak malej Jarda, i přesto ale nejsem nijak "zaslepený" hypem a očekávám, že se může stát, že pomalé tempo hry mi opravdu nesedne. Každopádně, následující čtyři dny budou pěkně dlouhé. Nenapomáhají tomu ani nově vydané obrázky z IGN a dojmy zahraničních novinářů, kteří měli tu čest si PC verzi před několika dny vyzkoušet.
Hru si v Rockstáří pobočce v New Yorku vyzkoušel například Polygon, který se ve svém článku s dojmy, třeba zmínil o tom, že PC verzi Rockstar plánoval už od začátku vývoje.
Na otázku, jestli obsah hry, který PC verze obdrží, se dostane později i na konzole, Rockstar odpověděl otevřeně. Nic tedy ještě není jisté. Co ale Rockstar Polygonu potvrdil bylo, že hráči opravdu nebudou moct přesunou své postavy z Red Dead Online z konzolí na PC.
Novinář se také zmínil o foto módu hry, který vám dovoluje kdykoli hru pozastavit a zachytit a upravit krásné momentky. Přirovnává jej k foto módu hry Marvel’s Spider-Man na PlayStation 4.
Pochválena je i vzdálenost vykreslování, dohled, a vlastně samotné grafické nastavení ve hře, které je velmi bohaté.
Hra prý běžela ve 4K 60fps na RTX 2080Ti, i9 9900k, 32GB RAM a na 1TB SSD. Na otázku zda hra bude obsahovat ray tracing, Rockstar také odpověděl otevřeně a tak nic není vyloučeno a je možné, že se v budoucnu objeví. Osobně si ale myslím, že šance jsou velmi nízké.
Z dalších pozvaných byl redaktor herního webu gamepressure.com, který ve svých dojmech převážně opakuje to co Polygon, foto mód přirovnává ke zkušenostem s focením na iPhone 11 Pro Max. Jak vidno, hodně si s tímto módem pohráli.
Gamepressure.com se i zeptal, proč je vydána PC verze teď. Prý je to kvůli spousty času, který vývoj PC verze zabere. Rockstar prý nejdříve vytvoří hru pro konzole, a až potom se všichni vývojáři vrhnou na PC verzi. Až je vše hotovo, je hra vydána.
Dále si tento pozvaný novinář pochvaloval rozlišení textur a jejich detaily. Vše je prý čisté a ostré, a ne rozmazané jako některé části hry na PS4. Hráči slabších sestav nemusejí mít strach, na grafické stránce hry je stále co obdivovat i při nižším nastavení.
Na řeč přišel i dotaz týkající se módování hry. Jak víme z počátků GTA V, Rockstar a Take-Two nebyli zrovna veselí s tím co PC komunita se hrou dělala, a chtěli tak zastavit tvorbu modifikací programem OpenIV. Nakonec však změnili názor, kterého se drží i při RDR2. Pokud jim modifikace nepolezou do Red Dead Online, můžete si hru upravovat jak chcete.
Ale i u Red Dead Online Rockstar prý přinesl některá vylepšení proti cheaterům a hackerům.
K ovládání hry na klávesnici a myši redaktor gamepressure.com řekl, že se ve hře velmi dobře střílelo na myši, trefa hlavy za hlavou, ovládání je velmi podobné tomu v GTA V. Co ale nepochválil bylo ovládání na klávesnici a rozmístění kláves, které mu prý připomínalo ovládání starších leteckých simulátorů.
S nově vydaným trailerem hry, se na internetu začaly i objevovat porovnávací videa a obrázky mezi konzolemi a PC, a proto, pokud vás rozdíly zajímají, můžete zhlédnout toto video.
Red Dead Redemption 2 na PC vychází příští týden v úterý, 5. listopadu na Rockstar Games Launcher a Epic Games Launcher. Na Steamu hra vyjde až někdy v prosinci.