Zpět na článek

Diskuze: Zaklínač 3: Divoký Hon po updatu čelí na PC nové vlně problémů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Srama

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je tak když se drbe do (legendy) Fakt beru remaky,remastry her cca 15-20 let z5 proč ne,ale ta dnešní móda remastrovat hry 3-5 let staré a ještě je rozesrat... Já fakt nevím kdo tohle podporuje.. Pamatujete si časy,když hra vyšla v pořádku a do roka kní vyšel plnohodnotný datadisk?

CHlebaCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Od zacatku neni problem v ray tracingu ale v diretx 12 ketra je v teto hre totalne v pr..

Vojtěch

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alespoň v dx11 je po patchi 1%low o dost lepší.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
8. 2. 2023 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo když chcete namodovanou hru je lepší si to namodovat sám.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

za všechno muže PS5 zlé konzole ničí optimalizaci pc her

Shady 93

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin 😂 😂 😂 : PS5 může za to, že konzolové varianty current genového HW jsou jen tři (PS5, XSX, XSS), zatímco kombinací HW PC jsou stovky, tudíž optimalizace bude zákonitě pro devs mnohem složitější a zdlouhavější.

Matkychtivej
Matkychtivej
Level 1 Level 1
8. 2. 2023 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shady 93 @Shady 93: Se divím, že na takový slaboučký trolling vůbec někdo musí ještě reagovat a k tomu se snažit něco zcela vážně vysvětlovat.

Ergo Proxy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já měl problémy hned po vydání, kdy hra padala co pár vteřin, což ale vyřešil hotfix. Výkon není kdo ví jaký a doskakování RT verze stínů je dost otravné, ale jinak si nemůžu stěžovat, hra jede stabilně v rozmezí 50-90fps v 5120x1440 na RTX 4090. Často slýchám stížnosti na CPU bottleneck - osobně jsem ale neviděl zatížení CPU snad přes 5% na i7-13700K.

gigi1892
gigi1892
Level 11 Level 11
8. 2. 2023 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V tom cd projektu absolvovali nějakou skupinovou lobotomii ne?

Dubik
Dubik
Level 29 Level 29
8. 2. 2023 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problem je ,že DX12 verze jako jedina podporuje HDR na ktery sem si zvykl.. Hru mam rozehranou už dost přes 100h, ale před patchem jsem v dx12 režimu měl cca 70-90 fps, tedka mam mezi 55-65 fps lítá to jako prase.. takže to odmitam hrat a nepomáhá ani snížit na minimum ty odrazy ,,opravený´´ O RT se vubec nebavim ten šlape blbě skoro všude neni na to vykon ani optimalizace

Vaere

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dubik Co mas za monitor, kdyz resis hdr?

Dubik
Dubik
Level 29 Level 29
8. 2. 2023 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaere 34" Samsung Odyssey Oled

Shady 93

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PS5 v pohode, v performance režimu jede a vypadá to nádherně 😇

skylines
skylines
Level 0 Level 0
8. 2. 2023 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shady 93 No jo tak na medium to jede dobře všem.

Shady 93

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines No, vypadá to jako high/ultra pc nastavení před příchodem next gen updatu. Plus plynulých 60fps bez framedropů, já jsem víc než spokojenej. :) Blbosti jako ray tracing nepotřebuju 😂

Daniel17M.

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines je to ultra preset z aktuální next-gen verze na PC. Takže PC má možnosti navíc Ultra+ a lepší RT. Lepší si zjistit info, než začneš trollit

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shady 93 PS5 Perfomace režim vypada na Medium setting na PC a to pojede dobře všem nejlepši je stará verze zaklínače bez ray tracingu ta na PC jede bez problému na ultra oproti konzolím

Jarda

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vcera jsem to pustil, ze si tu hru zopakuju. Na radeonu 6900xt,ryzen 3950x,32GB RAM to slape v 3440x1440 k me spokojenosti, rt, fsr a dynamic resolution vypnute.

CRYPT
CRYPT
Level 12 Level 12
8. 2. 2023 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarda Co jako tva spokojenost na tvem buildu je... 30fps?! lol.....

Jarda

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CRYPT 30 to neni, takove slideshow bych nehral. Mam i ps5 a tam mam zaklinace taky, na pc mi jede pocitove plynuleji nez ps5 performance, ve vetsim rozliseni, s vetsim fov. Tam zitra zapnu fps counter a dam vedet.

Jardik

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarda FPS se pohybuje v rozmezi 60-70 v te prvni vesnici s hospodou. Zatim jsem nepokrocil dal, dakze nedokazu zatim rict. Gameplay mi v tomto miste prijde ale plynulejsi nez na PS5 (coz by melo byt 60). Mozna to je ale pocit kvuli vetsimu zornemu poli (ultrawide). Moje nastaveni je toto: --------------------------------------- Anti-Aliasing: TAAU Dynamic Resolution Scaling: off Sharpening: Low Screen Space Ambient Occlusion: On Screen Space Reflection: High Motion Blur: on Blur: on Bloom: on Depth of Field: on Chromatic Abberation: off Vignetting: off Light Shafts: on Camera Lens Effects: on Hairworks: off Number of background characters: ultra Shadow quality: Hight Terrain Quality: Ultra Water Quality: Ultra Foliage Visibility Range: Ultra Grass Density: Ultra Texture Quality: Ultra Detail Level: Ultra Display Mode: Borderless Window VSync: On Resolution: 3440x1440 FPS Limit: 120 (muj monitor je 100Hz, 100 nenabizi, protoze milovane presety) HW cursor: off Camera distances: Default (larger FOV). --------------------------------------- Kdyz zapnu FSR2, tak je FPS na tom samem miste 100, coz je vsync limit meho monitoru. Pokud dam Screen Space Reflection na Low, tak je 75-80.

Reklama
Reklama