Vypnutí ray tracingu tentokrát nepomůže.
Zaklínač 3: Divoký Hon dostal novou verzi a ta v den vydání nejela úplně ideálně. Tedy lépe řečeno, byla na tom v rámci optimalizace hodně špatně. Zatímco na PC byla pro řadu lidí takřka nehratelná konzolím jela slušně. CD Projekt Red se k problému postavil čelem a slíbil, že potíže co nejrychleji opraví. Aktuální patch 4.01 však ukazuje, že se to snáze řekne, než realizuje. Zatímco před touto aktualizací šlo s problémy způsobené ray tracingem bojovat vypnutím, nyní si moc nepomůžete.
Do jisté míry je situace možná ještě horší než předtím, protože při zapnutém DirectX 12 hra běží opravdu hodně špatně, což ukazuje i přiložené video. Jistou formou záchrany je pro hráče opět návrat k DirectX 11, jenže ten rozhodně není tím, po čem většina hráčů touží. Je vskutku zajímavé, že studio stále nebylo schopno své dílo optimalizovat. Zaklínač 3: Divoký Hon si bezesporu zasloužil lepší start, tak snad se tvůrcům podaří se s novou várkou potíží co nejdříve vypořádat.