Závodům Onrush se příliš nedaří, ve studiu se propouštělo
Onrush Novinka Závodům Onrush se příliš nedaří, ve studiu se propouštělo

Závodům Onrush se příliš nedaří, ve studiu se propouštělo

Michal Fojtík

Michal Fojtík

8
Platformy PlayStation PlayStation 4 Windows PC Xbox Xbox One

Tým opustil i Paul Rustchynsky, šéf vývoje.

Reklama

Bývalí zaměstnanci studia Evolution (DriveClub a série MotorStorm), které Sony před dvěma roky zavřela, se musejí vypořádat s další ztrátou práce. Poté, co našli útočiště u britské firmy Codemasters, vytvořili akční závody Onrush. Ty bohužel nedopadly světoborně, prodeje nejsou nijak výrazné, hodnocení v recenzích taky nim moc a celkově tyhle šílené adrenalinové závody nedokázaly dostatečně udržet hráče.

V Codemasters si to uvědomili a podnikli rychlé kroky. Část týmu byla propuštěna a zbytek zůstal jen jako podpora pro vývoj jiných či méně důležitých projektů.

Britský Eurogamer se od některých bývalých tvůrců Onrush dozvěděl, že za celým problémem je i špatná komunikace mezi týmem a Codemasters. Mezi dalšími, kteří odešli, byli i někteří vedoucí týmu včele s šéfem Paulem Rustchynskym, takže lze bezpochyby říci, že zbylí vývojáři jsou v dosti obtížné situaci.

Závody Onrush vyšly na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Naše recenze zde.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama