Zpět na článek

Diskuze: Zemřel Jan Jirkovský, napsal knihy Game Industry

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Strill
Strill
Level 1 Level 1
30. 10. 2015 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Selhaly mu ledviny.

kajny 18
kajny 18
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
30. 10. 2015 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co se mu stalo vůbec?

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
30. 10. 2015 07:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To se může stát snad jen u nás, že i pod soustrastným článkem vznikne podobná diskuze. Chápu ji, ale myslím si, že je ještě "horší" než ono vyjádření soustrasti (které některým jedincům leží v žaludku) . Někdy je opravdu lepší pod určitými články vůbec diskuze nezapínat. Podobně jako u PR článků. Jen kroutím hlavou...

Jenda
Jenda
Level 37 Level 37
Hlavní platforma: PC
30. 10. 2015 04:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U takových článků by asi bylo nejlepší diskuzi blokovat ... viz. někteří chytráci

llumpu
llumpu
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosím Vás a komu to tady jako píšete? Aby ostatní diskutující zde věděli, že mu přejete, aby odpočíval v pokoji? Já jsem jen vyslovil souhlas s Toldem, že to vidím stejně.

declare
declare
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strill: Souhlas.

declare
declare
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

IIumpu: Takže zing také znevažuje situaci? Také u článku napsali kondolenci. Mě to naopak příjde naprosto korektní a slušné. Mimochodem, ne všechny komentáře jsou ve stylu RIP, ale hodně lidí píše i o tom, jaký ten člověk byl, proč jim bude chybět. Příbuzní můžou být, v této těžké chvíli, hrdí na to, že i v tak mladém věku si byl schopen vytvořit kolem sebe komunitu lidí, kteří ho respektovali.

Strill
Strill
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

llumpu: Jediné, co to tady znevažuje je vyvolávání tohoto flamu. Tahle diskuse, ne-li hádka, stejně nikam nepovede - všichni zde máme svoji hlavu a svůj názor nezměníme. A tady to rádoby hádání se o tom, jaké je důstojné vyjádření soustrasti naopak Honzovu památku akorát zneucťuje.

Toldo
Toldo
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Však jo, to že to vyjádří chápu, ale to že to vyjadří tady nikdy nepochopím Hra, která tě rozseká má větší efekt, než to, když někdo umře víš? Protože tu hru jsi prožil přímo ty a to utrpení smrti jsi třeba neprožil přímo ty ale někdo cizí nebo tobě blízký, ale i tak to nemění nic na tom, že když si to tak krásně všichni napíšeme, že to je k ničemu, když si to nepřečte pozůstalá rodina, prostě někdo kdokoli, jen lidi, kteří vesele zjistí, že v tom nejsou sami, kdo to napíše. Každý den někdo umře a to se neřeší, takže když každý život je tak důležitý nebo já nevím nějaké, si založte tady na zingu diskuzi, kde si ty emoce budete vylívat pokaždé, když někdo pro vás důležitý umře, to na Zing. cz herní web, fakt patří. Kdyby si to přečetl někdo pozůstalí nebo někdo, neřekl bych ani slovo ale tady na Zingu psát jak vás to mrzí atd nemá váhu a vůbec nepíšu, že je to špatně.

Ilumpu: Jsem rád, že mi někdo porozuměl

llumpu
llumpu
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toldo: Rozumím tomu cos tím chtěl říct a souhlasím. Projev soustrasti ani klikání na líbí se mi u takového příspěvku nemá žádnou váhu a je to k ničemu. Soustrast se projevuje pozůstalým a osobně. Na zesnulého by měl člověk vzpomenout a je to takové osobní a individuální. Napsání RIP a podobných blbin takovou situaci spíš znevažuje.

declare
declare
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toldo: Ok. Proč hraješ hry, které hrajou na city účelově? Třeba takový Ori and Blind Forest, kterému si udělil 10/10. Ptám se proč? Když city a emoce patří do osobního života, tak takové hry nutně musí být naprosto ploché. Konec konců dobře, není třeba přesvědčovat o opaku, nevidím v tom důvod, nicméně musel si sám čekat, že se zde najde pár lidí, kteří prostě soustrast vyjádří. Tvé pohnutky si každý může přebrat po svém.

Toldo
Toldo
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo jasně, to že všichni napíšete, že vám to je líto a bude vám chybět , fakt k něčemu bude, to je super a vůbec mě to nedeptá, jen mě udivuje, že se realita spojila s internetem a vše se musí řešit na fb a touhle textovou trapnou formou, která ničeho nedosáhne a s tím zapalováním svíčky nemám nic, já to zmínil jen proto, že budou dušičky a když to až tak prožíváte, zapálít svíčku můžete a žádný hřbitov k tomu nepotřebujete. To je fuk, vy to tady pořád budete obhajovat, proč se to tu píše, ono je to vlastně super věc ten internet...

Strill
Strill
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toldo: Co máš pořád s tím tvým zapalováním svíček? A to, že na internet nepatří emoce to jsi vzal kde? Jak už declare zmiňoval, tak přesně kvůli takovým věcem se tyhle diskuse zakládají - aby jsme mohli napsat, že nám bude chybět. To tě to tak deptá, že to sem píšeme? Plus si myslím, že kdyby jsme měli možnost k jeho hrobu jít a tu svíčku tedy zapálit, tak by jsme to udělali, ale bylo by trošku divné, kdyby jsme se jeho rodiny ptali, kde najdeme hřbitov, kde se nachází jeho hrob.

Toldo
Toldo
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to je smutné, že respekt napsaný na internetu má nějakou váhu, to jsem nevěděl Tak to je super a tu svíčku zapálit můžeš, má větší váhu než to tady psát, koho to vlasně zajímá? Vás? Prostě city na net nepatří, ty patří do osobního života Asi to nepochopím, že psaním je nám to líto, a rip a tyhle věci na net bude mít efekt a všichni budou happy, že nejsou sami, kdo to napsal. Proč nezapálí tu svíčku, když někoho tak respektují a je jim to líto? To ten text je lepší než zapálení svíčky? Tak to se na dušičky rovnou můžu vykašlat a nemusím zapalovat svíčku.

declare
declare
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toldo: Nerozumím, co je internetový svět. Každopádně Jan nebyl složený z 1 a 0 a ti, co píšou soustrast, nejsou také boti. Chcou vyjádřit respekt člověku a posílat fyzické kondolence není ve všech případech úplně reálné. Analogicky proč existuje tato diskuze, pojďme si raději dopisovat, nějaké papíry tu mám.

Strill
Strill
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toldo: To bych chtěl teda vidět, jak by jsme se my, jeho fanoušci, mohli dostat na jeho pohřeb, který je (jako každý jiný) dělán pro rodinu a přátelé. A nechápu, co je zlého na tom, že napíšeme, že je nám to líto, poněvadž to byl sympatický a ambiciozní člověk a tak ho je škoda.

Montak
Montak
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... R. I. P

Toldo
Toldo
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

declare: Nic ve zlém, to vám neberu, ale když vás to tolik zasáhlo, jdetě na pohřeb ne? Zaplate svíčku nebo já nevím co, ale prostě citové výlevy na netu nepomůžou ničemu nebo ano? Když všichni na netu napíšeme tohle, pomůže to něčemu? Určitě ne, je smutné, že jsme spojili internetový svět s tím reálným. Raději zapálím tu svíčku než abych psal tyhle věci a jo ted mi napište, že si to přečte atd....

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
29. 10. 2015 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...tak tohle je pro mě hodně smutná zpráva a naprosto mě šokovala a zaskočila. Ještě cca před měsícem či dvěma jsme si s Jendou psali ohledně DEX a launchy v Praze. Jsem opravdu ze srdce rád, že jsem si DEX pořídil (mimochodem vynikající hra) a podpořil tak Jirkovskýho tým. Mám náladu naprosto na prd... Doufám, že Jan odešel na nějaké lepší, cyberpunkové místo Nebývám takhle sentimentální, ale tohle mě sakra zasáhlo. Jendo, odpočívej v pokoji a díky za skvělé hry i publikace!

declare
declare
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toldo: Jak píše Strill, tak 946 není k té zprávě. A i kdyby, tak 946 pro docela známého člověka není opravdu moc. Samozřejmě, že ho nemusí znát osobně, ale poznali ho i na jiných kanálech a přijde jim jenom smutné, že svět přišel o mladého, produktivního člověka, který pracoval na jejich oblíbené hře/knize a třeba by další oblíbené hry/knihy mohl vydat.

Strill
Strill
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak si ten článek prohlídněte znova a pořádně. 946 lidem se líbí Dreadlocks, ale 10 lidem se "líbí" ten příspěvek, kde se oznamuje, že Honza zemřel.

Toldo
Toldo
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To se mi líbí - 946, GJ Tak asi se jim líbí, že další běloška spadla do studny a všichni jsou z toho hotoví Sry bad joke, vzpoměl jsem si na Scary Movie. No a jinak tyhle články typu, že někdo umřel mě fakt netankují a dost pochybují o tom, že 946 lidí ho znalo aby psalo věci typu RIP apod. Kam ten svět spěje.... fakt se tomu jen směju a můžete mě vyhejtovat, ale pochybuji, že až umřete vy po vás štěkne 1000 lidí. Lidi nemají nic jiného na práci než aby řešili, kdo umřel a kdo ne, tak zas někdo umřel, je to součást života.

megajar
megajar
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždy jsem ocenoval jeho práci, odpočívej v pokoji

SPARCO1979
SPARCO1979
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Budiž ti země lehká

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To se mi líbí 945? To je nějaké divné.... Jinak týpka jsem vůbec neznal, ale tak touto cestou bych chtěl vzdát holt jeho památce.

Reklama
Reklama