Byl klíčovým mužem vývoje The Outer Worlds 1 a 2.
Zemřel enviroment artist Terry Hess ze studia Obsidian Entertainment. Podepsal se nejen pod několik her Obsidianu, ale etabloval se také jako odborník na prostředí ve střílečkách.
„Terry byl vřelý, vstřícný a skvělý rádce, s nímž si mohl promluvit kdokoli z jakéhokoli oddělení. Jeho ztrátu budeme vnímat ještě dlouho a nebude možné ho nahradit. Bude nám velmi chybět,“ píše Obsidian v popisu finanční sbírky pro Hessovu rodinu.
Terry Hess začínal v roce 2005 v BlackOps Entertainment, kde se podílel na vzniku basketbalového AND 1 Streetball, ale už brzy se přesunul do známého Treyarchu. Tam dělal na trojici titulů Spider-Man 3, 007: Quantum of Solace a Call of Duty: Black Ops. V letech 2012 a 2013 zastával vedoucí výtvarné pozice u her Medal of Honor: Warfighter a Army of Two: The Devil's Cartel.
V Obsidianu pracoval od roku 2013. Nejprve tvořil prostředí pro Armored Warfare, pak už se zapojil do vývoje The Outer Worlds. „Byl jedním z hlavních autorů velmi raného dema, které jsme připravili pro Private Division. Právě pro tuto ukázku jsme vyladili vzhled The Outer Worlds a dodnes se o ní s kolegy v Private Division bavíme,“ popisují vývojáři z Obsidianu.
„Od začátku The Outer Worlds 2 bral Terry svou roli hlavního výtvarníka herního prostředí nesmírně vážně a tlačil to, co bychom podle něj mohli a měli dělat z vizuálního hlediska s našimi světy. Při dalším vývoji sequelu budeme usilovat o naplnění jeho vize,“ dodávají.