Podcast Novinka Zing Podcast #3: Proč jsme dali TLOU2 desítku, s Davidem Rynešem

Zing Podcast #3: Proč jsme dali TLOU2 desítku, s Davidem Rynešem

Redakce

Redakce

52
Platformy PlayStation PlayStation 4

S Davidem Rynešem podrobně rozebíráme, proč si stojíme za naším hodnocením The Last of Us Part II.

Reklama

Záměrně upozorňujeme hned v úvodu tohoto dílu Zing Podcastu, že se celou epizodu budeme věnovat jen a pouze The Last of Us Part II. Pokud tedy patříte mezi ty, komu se již všechno to povídání a kontroverze kolem této hry přejedly, nezlobte se na nás a tenhle díl prostě přeskočte - příště už si zase budeme povídat o jiných hrách.

Proč jsme se k TLOU2 ještě jednou vrátili? Protože diskuze kolem ní vůbec neutichá, spíš naopak - články o této hře jsou pořád mezi nejčtenějšími nejen na Zingu a dokud vás to téma bude zajímat, považuji za naši povinnost se mu věnovat a respektovat tak čtenářské preference/zájem o tohle téma.

Navíc se nám naskytla docela užitečná příležitost nechat Martina Schovance v klidu slavit narozeniny a přivést si na diskuzi o hře Davida Ryneše, dlouholetého hardcore hráče a zkušeného (nejen) herního novináře, který hře The Last of Us Part II také udělil maximální hodnocení. Společně tedy rozebíráme, proč jsme se tak rozhodli a proč nám při hodnocení nevadily ty věci, které jsou na hře kritizovány.

Doufáme, že příležitost rozebrat hru na kameru a mikrofon nám pomohla ukázat, jak silné emoce v nás hra zanechala a jak vážně to s tím jejím desítkovým hodnocením myslíme.

Podrobný obsah epizody:

  • Upozornění
  • Davidovo představení
  • Rekordní válka okolo hry na Metacritic
  • "Cítíš přesně to, co autoři chtěli"
  • Toxicita a nenávist vůči hře
  • Proces recenzování, NDA
  • Kauza pro Youtubery
  • Hry jsou klíčové médium budoucnosti
  • Přesně uprostřed: 5 z 10
  • Je ponižující hodnotit hry číslem?
  • Válka v komentářích
  • Kdo ve skutečnosti ovlivňuje recenzenty
  • Proč se nám hra tolik líbila
  • Vztah Joela a Ellie
  • Hloupá smrt?
  • Patří postavy scénáristům nebo hercům?
  • Klíčové souvislosti
  • Motivace pro pomstu
  • Měla na to Abby právo?
  • Měl na to Joel právo?
  • Psi a další "manipulace"
  • Hodnota nepředvídatelnosti
  • Abby je kvalitní postava
  • "Klišé" náboženské sekty
  • Ludonarativní disonance
  • Lev a genderová témata
  • Rozhodnutí na farmě
  • Slitování
  • Jeden z nejlepších příběhů ve hrách
  • "V téhle chvíli jsem věděl, že je to desítka"
  • Slova fanoušků

 

Přílohy & Bonusy

V podcastu kromě jiného zmiňujeme emotivní vysílání streamerky Breebunn, jejíž reakce u finálního souboje ve hře a následný komentář hry po dohrání je poměrně podobný těm našim.

Pustit si záznam tohoto streamu můžete zde.

The Last of Us Part II
The Last of Us Part II

Kromě toho se v závěru pořadu Martin snaží „v reálném čase“ přeložit do češtiny dva z jeho oblíbených citátů fanoušků hry z řad „běžných hráčů“.

Tady je jejich originální znění:

The game is supposed to be centered on the theme of self-destruction.

Ellie’s covered her bite, the thing that gave the Fireflies hope, with a moth.

Moths kill themselves by flying straight into fire, chasing the heat of the flames.

Ellie’s set on destruction.

I think the question of the game is whose destruction it really is.

 

The Last of Us Part II
The Last of Us Part II

Not everyone will agree, but here’s how i feel.

This was an impossible game to suffer through, it is unimaginably painful, and the lesson is that there is no lesson.

Everyone is good and evil, and hate is all consuming.

That’s it.

It’s bleak but it’s so powerful.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama