Zpět na článek

Diskuze: Zing Podcast #65: Burning Shores a vysoké nároky UE5 her

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

sdfsdfsf

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak u UE5 je nej problem v tom, ze s tim poradne nikdo neumi, i ti, co delali na UE4 a clovek se musi dost ucit. Pochybuju, ze to nekdo naplno vyuzije tak jak Epic - aby to vypadalo dobre a zaroven nemelo krvavy naroky. Maximalne jejich studia - napr gow a pod. Ale v prubehu let si myslim, ze ty naroky uz se menit nebudou, jen se kvalita bude zvysovat. Bylo to stejny i s UE4 - prvni 4 verze rozmlaceny, sotva to jelo, ale postupne se to poddalo.

Reklama
Reklama