Podcast Horizon Forbidden West: Burning Shores Článek Zing Podcast #65: Burning Shores a vysoké nároky UE5 her

Zing Podcast #65: Burning Shores a vysoké nároky UE5 her

Jan Urbančík

Jan Urbančík

1
Platformy PlayStation PlayStation 4 Nintendo Switch Switch Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC Xbox Xbox One

Probíráme rozšíření Horizonu a zvyšující se HW požadavky.

Reklama

V novém podcastu probíráme dojmy z rozšíření Burning Shores pro Horizon Forbidden West (naše recenze zde), přičemž padla řeč také na problematiku otevřených světů. Druhým velkým tématem byly vysoké systémové požadavky her, které běží na Unreal Enginu 5, speciálně nejnovější případ v podobě Immortals of Aveum. Jsou nároky ospravedlnitelné, nebo je to způsobeno špatnou optimalizací?

Jako obvykle, podcast můžete zhlédnout na Youtube nebo poslouchat na Spotify, iTunes a dalších.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama