Změny v God Eater 3 a nové gameplay ukázky
God Eater 3 Novinka Změny v God Eater 3 a nové gameplay ukázky

Změny v God Eater 3 a nové gameplay ukázky

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 4

Během live streamu vývojářů byl uveřejněn dlouhý seznam úprav a změn.

Reklama

Bandai Namco pořádalo v minulém týdnu živý vysílání, ve kterém vývojáři hry God Eater 3 hovořili o změnách některých herních systémů a zaměřili se i na změny, které byly provedeny od posledního živého vstupu, uskutečněného letos v březnu. Diskuze se vedla například o systému Custom Bullet a ukázali také několik gameplay záběrů. Než si pustíme video se záznamem live streamu, podíváme se, co všechno prošlo vylepšením.

Hodně času bylo věnováno změnám v ovládání a chování kamery. Její vzdálenost si nyní můžete vybrat z pěti různých úrovní. Navíc ji lze změnit tlačítky D-padu (výchozí možností jsou tlačítka nahoru a dolů). Upravena byla také rychlost otáčení kamery a její chování v blízkosti stěn. Kameru si nyní můžete lépe nastavit v situacích, kdy není vaše postava moc vidět. Třeba si ji připnout na vyvýšenou plochu. Upraveno bylo i sledování postavy při provádění rychlých akcí, jako jsou otočky a pro svižnější framerate a pro větší přehlednost zmizí při velkém přibližení malé předměty, jako je třeba tráva. Lock-on se nyní provádí dlouhým stiskem L1 místo původního R3 a kameru si můžete nastavit na pravou páčku nebo na tlačítka d-padu.

Změnami také prošly God Arcs akce. Velkou úpravou prošly délky rámce zrušení God Arcs, aby šlo v průběhu jednotlivých kroků útoky. Nyní také půjde lépe pochopit akce, které vyžadují nabití měřáků a stejně tak půjde lépe provést zásah při Link Burstu s nějakým ze spojenců. Změnilo se i množství staminy spotřebované pro skoky, lišící podle typu použitého brnění na základě typu brnění a podobně byly provedeny úpravy pro výpočet škody způsobené skokem, závislé na obranné síle zbroje.

Biting Edge: Vylepšeno bylo použití "transformačního útoku" bez zastavení útoku a lze provést step attack ve formě mow-down blade. Při použití Ray Gunu lde použít lock-on a vylepšena byla rychlost otáčení kamery při zaměřování.

Došlo k úpravě množství efektů a odlesků, aby se během bitvy zlepšila viditelnost. Jako základní Burst efekt se vrátil Double Jump a když vám bude docházet stamina, poznáte to z výrazu postavy. Projeví se jako vyčerpání. Vrátilo se také jednodušší otevírání a zavírání menu s předměty a s příkazy a bylo implementováno uživatelské rozhraní, které zjednodušuje pochopení pokroku pro splnění podmínek pro Accelerator Trigger během mise. Také jde z uživatelského rozhraní jednodušeji zjistit, kdy se vám vyčerpává energie a který ze spojenců padl.

Do systémů základny byly přidány funkce pro zobrazení přijatých úkolů a funkce pro úpravu jasu obrazovky.

Nakonec si řekneme něco o God Eater Fan Clubu. Jde o fanouškovskou stránku série God Eater, která v srpnu začne přijímat předběžné registrace. Uživatelé, kteří se takto předběžně zaregistrují, budou zapsáni do tomboly a vylosovaní hráči budou později pozváni na speciální akci.

První takováto zvláštní událost proběhne 2. září, kdy Bandai Namco ukáže nejnovější verzi hry God Eater 3, ve které už budou aplikovány všechny výše uvedené změny. Účastníci si budou moci vyzkoušet hru pro jednoho hráče nebo čtyřčlennou multiplayer a na speciální misi porazit Aragami Barbarius.

Ještě připomínáme, že God Eater 3 bude vydán celosvětově pro PlayStation 4 a PC, ale konkrétní datum ještě musí být oznámeno.

Níže se už můžete podívat na záznam live streamu, ale pokud vás zajímají pouze gameplay ukázky, najdete je v těchto časech:

  • od 1:03:36 do 1:05:23
  • od 1:11:02 do 1:13:36
  • od 1:17:37 do 1:19:00
  • od 1:20:44 do 1:22:57
  • od 1:31:50 do 1:36:17
  • od 1:59:57 do 2:01:23

Zdroj: Bandai Namco

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama