Studio očekává nápady od hráčů. Za co byste byli ochotni zaplatit a za co vůbec ne?
O H1Z1 jsme informovali včera. Sony jasně uvedlo, že hra bude zdarma, ale bude samozřejmě obsahovat nějakou formu mikrotransakcí.
Dnes přinesli bližší informace. Model in-game poplatků prý ještě není vůbec vymyšlený a studio čeká na reakce hráčů. Teprve podle nich určí, co ve hře zpoplatní a co ne. Prý jsou otevřeni veškerým nápadům.
Smedley poskytl několik stěžejních bodů, od kterých by se celý model měl odvíjet.
1) Po early access fázi bude hra F2P. Během předčasného přístupu bude stát bez jednoho centu 20 dolarů.
2) Nemáme v úmyslu prodávat zbraně. Zbraně bude možné pouze vyrábět nebo nacházet zkoukáním otevřeného světa. Nebudeme prodávat sílu a převahu, kterou zbraně propůjčují.
3) Hra je v jádru o přežití. Nechtěli bychom prodávat NIC, co by vám zjednodušilo život. Pokud je pro vás hra příliš obtížná, najděte si jinou.
4) Oblečení a doplňky vidíme jako samozřejmé ano. Myslím si, že zpoplatnit většinu kosmetických doplňků je naprosto rozumné. I přesto budete stále schopni vycraftit vlastní nebo najít nějaké zdarma.
5) Tuhle hru děláme, protože milujeme hry a rádi bavíme hráče. Avšak stále potřebujeme vydělávat peníze. Vašich námětů si ceníme, ale pomohlo by nám, kdybyste se dokázali vyhnout komentářům typu "dejte nám všechno zdarma, jste velká společnost, můžete si to dovolit a my chceme hry zdarma".