Prohnaný goblin se k nám valí v další hře.
Styx: Master of Shadows byl přijat převážně pozitivně. Proto se nemůžeme divit tomu, že jeho tvůrci dostali prostor a finance k tomu aby vytvořili pokračování. Styx: Shards of Darkness by měl být větší, lepší a hlavně vyladěnější. K úspěchu by mu měl výrazně pomoci Unreal Engine 4.
Náš zelený hrdina tentokrát infiltruje základnu temných elfů, která je podle některých informací nedobytná. Na tajném summitu se dozví, že elfové uzavřeli spojenectví s trpaslíky a společně chystají něco proti goblinům. Je jen na Styxovi aby jejich plánům zarazil tipec.
Krom nového příběhu dostaneme i specifické nepřátele, schopnosti a zbraně. Styx: Shards of Darkness by měl být výrazný extrémní svobodou pohybu, která v původní hře nebyla zrovna na nejlepší úrovni.
Styx: Shards of Darkness by měl dorazit v průběhu příštího roku na PS4, Xbox One a PC.