Nějak jsem nepochopil skloňování první varianty. Hra může být "nehratelná" nebo ji mohlo být "nehratelné" hrát. Ale "nehratelný"? Co mělo být nehratelný? Třeba titul? Nebo o čem je řeč?
Amoonra: Hral jsem s tim Uncharted a Gravity rush a v obou pripadech pro me bylo hrani daleko lepsi. Pri hrani Uncharted na PS3 packama sotva trefim postavu, kdezto na Vite se "sixaxis" neni problem headshot. Resit kalibraci nebo zpusob drzeni ovladace je bezpredmetne, protoze sixaxis v obou hrach funguje pouze v momente zmacknuti tlacitka mireni, tzn. zhruba namirim packou, zmacknu tlacitko mireni a napolohovanim ovladace trefim presne co potrebuju.
Jestli ovladace PS3/4 sixaxis maji, tak je ironie, ze tuto funkci nejde pri hrani strilecek na mireni pouzivat. Komu se tato funkce nelibi, tak by ji mohl vypnout stejne jako rusive vibrace, ktere vypinam vsude, kde to jde.
Tusi nekdo, proc nema PS3/4 ovladac gyroskop jako ma Vita nebo lepsi mobily? 3D strilecky jsou pak daleko zabavnejsi a konkurenceschopnejsi vuci ovladani mysi na PC ... nebo si to myslim jen ja a pritomnost dotykove plochy a mikrofonu na novem dualshocku je skutecne vetsi prinos?