@szepy docela dobrá kritika, ale zapomínáš na to hlavní
Sama Arma3 pořádně nefunguje, procesor mi využívá do 60% a grafiku na 50% plus paměť grafiky řekněme 80%. To by nevadilo... kdybych ale neměl v singlu průměrných 50 FPS při dohledu 2km. V multiplayeru a po nastavení povinných 3km kvůli tankům, které mají ve hře účinný dostřel 2, 5km a při připojení snad na jakýkoliv server jde FPS ke 35, ve městech klidně ke 20 a nevyhnu se ani občasným kraťoučkým freezům při větší akci. A ne a ne využít moje komponenty na 99% : -/.
DLC přineslo co do neplaceného obsahu konečně něco užitečného pro 2 ze 3 hráčů, ne jako helikoptéry pro 1 z 50. Ale na A2 to pořád nestačí, například pro naváděný protitankový raketomet chybí TOP mode (raketa letí do nebes a pak tanku přímo ze shora na věžičku) , takže v současnosti pokud máš sehraný tankisty stačí zajet za horizont nebo se šikovně postavit za kámen.
Zde [ odkaz ] , i když řekněme jen pětina bugů nebo požadavků je smysluplná, vyřeší se i ty jen málokdy a většinou bývají "assigned" někomu a tak to zůstává dlooouho (a nebo na to nalepěj "reviewed", čili kašlem na to) .
Už naposledy , A2 byla v době vydání spíše hardcore hra. A3 která se nesnaží být plně simulátorem už ale měla pozici jasnou - best seller na steamu a nakonec i po docela dlouhou dobu. To by se mělo rovnat hra s normální optimalizací. Ale ne, to ne... rok čekání a pořád hovn*. U AC Unity skandál jako prase se ve skutečnosti do čtvrt roku vyřešil (hratelnost je věc druhá) ... a A3 to pořád recenzenti tolerujou, skoro neskutečný. Marksmen nejlepší DLC, ale ke špatné celé hře je to jako dobrá šlehačka na polárkáči za tři pětky.