Jde o nejdražší marketingovou kampaň v historii Ubisoftu.
Matt Benson z marketingového oddělení Ubisoftu kolegům z MCV prozradil, že do marketingové kampaně Assassin’s Creed 3 investoval francouzský vydavatel neuvěřitelných 4 miliony liber (126 milionů korun).
Kampaň pokrývá více než tři měsíce (bude probíhat až do listopadu) a zahrnuje obrovské billboardy na rušných ulicích, televizní reklamu a samozřejmě také oblíbené filmečky a trailery. Ubisoft se snaží, aby se napínavé a emotivní dobrodružství s Connorem stalo hitem letošních Vánoc, poprat se ale bude muset s FIFA 13 či Call of Duty.
"Assassin’s Creed 3 je výsledkem tvrdé tříleté práce našeho týmu. Přes čtyři miliony liber jsme investovali do propagace hry, což je bezpochyby nejvíce, co jsme kdy investovali do marketingové kampaně v rámci série," nechal se slyšet Matt Benson.
Assassin’s Creed III vychází s českými titulky na konzole PS3 a Xbox 360 30. října letošního roku a 23. listopadu na PC. Wii U verze bude následovat 30. listopadu, kdy rovněž bude na evropském trhu dostupná konzole Nintendo Wii U.