Jde však použit pouze pro stíny a ambientní okluzi.
Hra A Plague Tale dorazila na trh 17. října loňského roku. V ten samý den měl být vydán také patch s ray tracingem na PC, ale tak se nestalo. Po RT jako by se slehla zem. Už to začínalo vypadat, že se nikdy nedočkáme, ale po přibližně třech měsících se nyní vývojáři z Asoba konečně ozvali a rovnou dali vědět, že už je update venku.
Nakonec to ale není tak velký vizuální posun, jak jsme původně doufali. Autoři se technologii sledování paprsků rozhodli použít pouze pro ambientní okluzi a stíny. Ty jsou samozřejmě důležité, díky ray tracingu jsou výrazně ostřejší, ale dopad rozhodně není tak velký, jako například při použití RT pro odlesky a celkové nasvícení. Pozitivní je alespoň fakt, že podle testu magazínu Wccftech vám hra poběží pouze o nějakých 15 až 20 % hůř, což není vůbec špatné.