Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
13. 12. 2025 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe @GoOdTiMe Ve hrách sice spolu nebyli, ale oba se objevili ve filmu Resident Evil: Death Island (odehrává se v roce 2015, tedy mezi RE6 a RE7), který je součástí kánonu, stejně jako ostatní animované filmy.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
29. 10. 2025 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Repry Je to tak, QB stále spadá pod Microsoft. Remedy odkoupilo jenom práva na Alana, byť i o Quantum Break se pokoušelo, ale bohužel to nevyšlo, viz náš článek z února.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
30. 8. 2025 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tož bať @Lenka On na Retroid myslím Linux nějak nainstalovat jde, ale musí to být specifická distribuce a asi to nebude tak bezproblémový zážitek jako na klasických x86 handheldech. Ale s Androidem to funguje velice dobře a Flip 2, který jsem si před pár měsíci pořídil, jsem si fakt oblíbil. Na retro hry je to úplně skvělé, hlavně teda GBA.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
30. 8. 2025 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tož bať @Geralt z Rivie Legion Go S už se právě prodává i ve verzi s předinstalovaným Steam OS a funguje to dost dobře. To zařízení je prakticky ve všem lepší než Steam Deck, byť pro mě osobně by byl tedy dealbreaker IPS LCD panel místo OLEDu.

Ale samozřejmě dost záleží, na co to člověk využívá. Osobně mám Steam Deck na starší hry, často třeba vizuální novely/adventury, kde ten vyšší výkon zase tolik nepotřebuju a mnohem radši budu mít lepší displej, ale to už je holt o preferencích. Jenom mi přijde docela škoda, že mimo Steam Deck tady prakticky žádný jiný Linux/Windows handheld s OLED displejem není, to bychom už museli jít k Androidům, které ale zase mají trochu jiné využití.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
21. 8. 2025 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lenka @Lenka Je to přesně tak, včera na Gamescomu a dnes se vracíme.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
12. 8. 2025 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@termoska82 @termoska82 Nakaniši (kreativní ředitel) řekl, že se Leon nehodil pro hlavní roli v silně hororové hře, protože nedává smysl, aby se všeho lekal. Nicméně osobně (a řada dalších fanoušků) to vnímám spíš jako teasing, že tam Leon bude jakožto druhý protagonista v té akčnější části hry, jak ostatně tvrdí i Dusk Golem. Přece jenom už nás Capcom tak trochu „trollil“ během Summer Game Festu.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
9. 8. 2025 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus @Corvus Zkuste si alespoň přečíst úvod nebo mrknout na ty předchozí články. Minulé speciály byly o kompletním shrnutí příběhu a loru her. Tady procházím pozadí vývoje, jednotlivé vylepšené verze a porty, jak si titul zahrát dnes a můj osobní pohled na daný díl.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
29. 6. 2025 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lobbycek @lobbycek Už jsem trochu slavil, že jdou konečně všechna videa spustit ve Firefoxu, ale očividně stále není vyhráno.

S tímhle už je bohužel těžké něco udělat. Co jsem se díval, tak Apple z nějakého důvodu nemá podporu pro softwarový decoding AV1, takže pokud nemáte jeden z nejnovějších čipů s hardwarovou podporou, tak videa skutečně přehrát nejdou. AV1 ale používám úmyslně pro zachování co nejvyšší kvality v kombinaci s co možná nejmenší velikostí souboru, už tak jsou ta videa dost velká.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
24. 6. 2025 01:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @El_Scorpio Vlastně s těmi obavami ohledně výkonu do velké míry souhlasím, jak ostatně píšu i v článku. Nintendo zkrátka opět zvolilo poměrně zastaralý hardware už při vydání a za pár let může mít problém. Nicméně očekávat dvojnásobný výkon oproti Steam Decku mi přijde hodně nerealistické, když to ve spoustě her nedokážou ani nejvýkonnější PC handheldy při několikanásobné spotřebě.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
12. 6. 2025 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nitram1980CZ @Nitram1980CZ Je mi líto, že problém přetrvává. Už několikrát jsem se ho pokoušel vyřešit, ale bohužel se mi to nepodařilo.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
12. 6. 2025 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rizecek @Rizecek Problémy se stutteringem ale nezačaly u UE5, měl je právě už UE4. Jedi Survivor, jak zmiňuju v článku, je ten nejextrémnější příklad, ale UE4 her, které na záseky trpí, je mnohem víc.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
9. 6. 2025 00:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Metal Lord @Metal Lord Udává se tak poměrně běžně, sám se o tom můžete přesvědčit u specifikací jiných handheldů.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
7. 6. 2025 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@delepes @delepes Cituji z oficiálních stránek: "Resident Evil Requiem is the ninth title in the mainline Resident Evil series."

Samozřejmě, že je to devítka a ne žádná odbočka či vyplnění díry na trhu. Capcom po šestce viděl, že s čistě akčním přístupem už to dál nepůjde a risk se sedmičkou vyšel. Village se zase více inspirovalo čtyřkou a Requiem by, zdá se, mohl být takovým mixem mezi oběma přístupy.

Nic to nemění na tom, že všechno jsou to díly patřící do hlavní série, které celkový příběh posouvají dál, přestože zároveň dost stojí i samy o sobě (ale to platí prakticky o každé hře z téhle série). Jakkoli je celý lore velmi bohatý, jednotlivé hry většinou víc propojují postavy než události.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
7. 6. 2025 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @Martin Zavřel Steam štítky tam dávají uživatelé, tak bych to nebral moc vážně. Osobně tipuju spíš 3rd person, ale nedivil bych se ani kombinaci.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
27. 5. 2025 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mato Freedo (Rokken) @Mato Freedo (Rokken) Nějak nerozumím, v čem je problém, když článek stojí na obsahu od někoho, kdo se testování hardwaru profesionálně věnuje. Je přece úplně jedno, zdali takový člověk natočí video na YouTube, nebo napíše článek, záleží na kvalitě obsahu a podání informací.

Převzetí informací (při správném zdrojování, které v článku použito je), rozhodně není krádež. Kdyby tomu tak nebylo, tak v podstatě ani žádné novinky psát nemůžeme, protože vždy se ta informace někde objeví jako první (například oznámení na sociálních sítích společnosti). Z logiky věci nemůžeme psát novinky z vlastních informací, neděláme investigativní novinařinu.

Pokud vás ale zajímá obsah, který stojí čistě na naší práci a závěrech z ní, tak vás můžu odkázat na naše podcasty, recenze, technické rozbory a další speciály.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
15. 5. 2025 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KRoman47 @KRoman47 Switch 2 má poněkud zvláštní výstup, protože je to původně DisplayPort, ale konvertovaný na HDMI. Měl jsem za to, že FreeSync by měl fungovat i přes HDMI, ale teď jsem se díval, že jde o funkci čistě pro AMD grafiky (proto to funguje na Xboxech). Tak uvidíme, jestli Nintendo najde nějaké řešení.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
11. 4. 2025 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio @El_Scorpio S těmi Pokémony máte rozhodně pravdu, ale taky je třeba dodat, že to není first-party titul. Podobně jako třeba Princess Peach: Showtime, kterou jsem loni kritizoval právě za technickou stránku. Ale pokud jde o first-party hry, tak bývají většinou opravdu velmi dobře odladěné a obecně kvalitní.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
22. 3. 2025 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Repry @Repry Díky moc, čekání od druhého dílu to teda muselo být takové autentické na styl Remedy. Sice ne 13 let jak u Alana, ale doufal jsem, že to stihnu dřív než za rok a půl :D Práce na tom bylo opravdu hodně, ale byla dost zábava dávat to dohromady. Obzvlášť ten lore dump v Paulově pracovně, ze kterého je poskládaná prakticky celá kapitola o Monarchu. A to jsem ani zdaleka nedokázal v článku pokrýt všechno.

Příští hrou bude už brzo FBC: Firebreak, ale tam zas až tolik loru neočekávám, takže na speciál to asi nebude. Čtvrtý díl chci ale určitě věnovat principu multiverza, jak padlo v článku, a potom si pořád nejsem jistý. Docela se bojím pouštět se do AW2, protože to bude naprosto gigantické a už tohle mi zabralo hrozně moc času, ale dříve nebo později se k tomu budu muset dostat. Přemýšlel jsem i o takovém kratším článku věnovaném Maxi Payneovi a Death Rally, coby počátkům Remedy a jak se i z těchto her některé prvky dostaly do RCU, ale zároveň nevím, jestli už radši nepočkat na remaky. I když... než se k tomu dostanu, tak dost možná vyjdou.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
22. 3. 2025 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @FireWolf Moc děkuju za krásný komentář, opravdu si toho vážím. Z Quantum Breaku, když jsem ho loni hrál podruhé, jsem měl velmi podobný pocit, alespoň co se týče příběhu a postav (souboje přece jen dokážou být docela repetitivní), které byly hodně silné a celé to téma cestování časem je neskutečně dobře zpracované. Až do té míry, že by podle mě byla velká škoda, kdyby se k tomu Remedy nevrátilo. Tak trochu doufám, že po té fantastické třetí epizodě Night Springs DLC dostaneme jednou plnohodnotnou Time Breaker hru jakožto náhradu za QB2.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
16. 3. 2025 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio @El_Scorpio Osobně se snažím dělat ji vždy, když to jde, ale je to poměrně dost práce navíc a ne vždy na to zbyde čas.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
12. 3. 2025 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Geralt z Rivie Lumen je čistě UE5 záležitost (a využívá ho celá řada her, které na tomhle enginu běží), Avatar a Outlaws mají vlastní řešení v rámci Snowdrop enginu. Stejně tak to má například Alan Wake 2, který už v základu používá softwarový ray tracing pro globální nasvícení.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
11. 3. 2025 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Geralt z Rivie Těch her, co s RT počítají a nemají pro něj alternativu, je vlastně docela hodně, jenom jsou to často tituly s Lumenem, který má i softwarovou variantu, co běží přes CPU. Ale už jsme tu měli i tituly, co vyloženě vyžadují HW RT (Indy a za pár měsíců nový Doom) a takových bude jenom přibývat. RT má smysl především coby prakticky kompletní náhrada rasterizace, protože to vývojářům dost ušetří práci, zatím jsme stále v takové přechodné fázi.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
7. 3. 2025 17:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lenka @Lenka Tak to mi úplně uniklo, díky za doplnění.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
5. 3. 2025 08:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naheCZ @naheCZ Za normálních okolností bych hru otestoval i na základní PS5, ale z časových důvodů a podstaty hry, kterou je nutné hrát v co-opu, jsem se k tomu bohužel nedostal. Absence bugů každopádně určitě platí pro obě konzole a jediným ústupkem na PS5 by mělo být nižší vstupní rozlišení.

Reklama
Reklama