Zpět na článek

Diskuze: Absence podpory všech hlavních upscalovacích technologií je neomluvitelná, říká vývojář z Nixxes

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

eVe-CZ
eVe-CZ
Level 10 Level 10
1. 7. 2023 23:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

spis prace na dobre optimalizaci chybi , nejaky upscaling si strcte za klobouk .. nativni rozliseni panove a damy ..

Hrabe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pamatuje si někdo Nvidia PhysX? Radeon taky ostrouhal.

eVe-CZ
eVe-CZ
Level 10 Level 10
1. 7. 2023 23:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hrabe a pamatujes ze to nebyla nvidia physx ale az po letech ? ja mel kartu v pc nehlede na to zda sem mel nvidii a nebo amd ...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
30. 6. 2023 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenom dobře. Stejně to většinou chodí špatně. Buď mi příjde, že mi to ve 1440P udělá 1080P nebo ta hra trpí zase ghostingem.

Rivers25
Rivers25
Level 1 Level 1
30. 6. 2023 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to je mi teda novinka, že AMD něco blokuje! :D Doteď to byly právě oni co přicházeli s otevřenýma standartama jako je free sync, fsr, předchůdce DX12, kde naproti tomu měla nvidia všechno zpoplatněný a omezený na svoje karty a drahý moduly v monitorech.

Gerchan
Gerchan
Level 1 Level 1
30. 6. 2023 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rivers25 Nvidia ale vytvořila specifický hardware pro podporu těchto technologíí (tensor core pro DLSS) a očividně to přináší výsledky vs AMD, které spoléha jen na software. Objektivně prostě Nvidia vede co se týče upscalovacích technologií a obecně grafických karet, to je fakt. A pro mě je velká výhoda u her, co podporujou DLSS možnost antialiasingu DLAA, který je momentálně asi nejlepší hned po DSR.

Paul
Paul
Level 32 Level 32
30. 6. 2023 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rivers25 nVidia investuje mnohem víc do R&D, všechny hlavní grafický technologie za posleních 23 let uvedli na trh oni (HW T&L, pixel shadery, Gsync, DLSS, DSR, HW Raytracing...), AMD vždy v závěsu. Tak mi přijde logický, že se ty inovace snaží zmonetizovat. A AMD je musí dělat otevřený, protože by ty jejich varianty jinak nikdo nepoužíval - jsou až jako druhý, a často horší. Tohle omezování her na využívání jen FSR je ale prasárna.

Johny

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rivers25 Jenomže tyhle technologie jsou dobré a konkurenci se můžou rovnat, FSR je ale trash.

Jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stačí mít postaveny 3 rozdílné pc MASTER race sestavy a je po problému

Reklama
Reklama