AC: Brotherhod PC nebude jen obyčejný port
Novinka AC: Brotherhod PC nebude jen obyčejný port

AC: Brotherhod PC nebude jen obyčejný port

Michal Maliarov

Michal Maliarov

19

Studio Ubisoft tvrdí, že si s PC verzí dobrodružství Ezia dali pořádně záležet. Co nabídne ve srovnání s konzolemi? To pro nás zjistil server PC Games Hardware v nejnovějším rozhovoru s tvůrci.

Reklama

PC verze Assassin's Creed: Brotherhood se chystá do prodeje již na jaře letošního roku. Jakožto kompenzaci za tak dlouhé čekání chce Ubisoft nabídnout fanouškům nějaký ten exkluzivní obsah a vlastnosti. PCGH si tedy sedl na slovíčko s Davidem Coulombem z Ubisoftu a promluvili si o technických vychytávkách a vylepšeních PC verze hry.

PCGH: Při vytváření Assassin's Creed 2 jste přidali do enginu několik funkcí a vyvinuli nové nástroje a plug-iny. Bylo opět nutné upravit základní technologii pro Assassin's Creed: Brotherhood? Pokud ano, můžete popsat, jaké technické vlastnosti musí být přeprogramovány a změněny?

David Coulombe: Došlo k mnoha změnám našich nástrojů, aby bylo snadnější pro náš tým vytvořit obsah ve zrychleném tempu. Také jsme optimalizovali mnoho součástí enginu s cílem získat více stabilních snímků za sekundu.

PCGH: PC verze Assassin's Creed a Assassin's Creed 2 byly obě vyvíjeny odděleně od dříve vydaných konzolových verzí a nabízí více, než jednoduchý port. Je tomu tak i v případě Brotherhood? Bude Brotherhood pro PC plně využívat technické možnosti, které PC nabízí? Kde jste se potýkali s problémy během portování PC verze.

David Coulombe: Ano, je tomu tak i v případě AC: Brotherhood. Můžeme nyní plně zaměřit naše úsilí na PC verzi, což nám dává více času na rozvoj funkcí a opravu chyb. Většina práce s přizpůsobením výkonných procesorů byla udělána již u AC2, takže jsme se nyní soustředili více na grafickou stránku věci.

Čelíme stejným problémům jako všichni ostatní vývojáři při práci s počítači. Nejrůznější hardwarové požadavky jsou zdrojem zajímavých chybek. Na druhou stranu PC verze umožňuje takovou míru přizpůsobení, kterou ty konzolové prostě nezvládají.

PCGH: Jaké jsou hlavní rozdíly mezi konzolovými a PC verzí, pokud jde o obecné technické hledisko, tedy vizuál? Jaké technické vlastnosti lze uskutečnit pouze na PC?

David Coulombe: Především měnitelné nastavení (multi-core, vyšší počet snímků za sekundu, vyšší rozlišení, MSAA, lepší stíny, odrazy, kvalita herního prostředí atd.), stejně jako funkce Eyefinity a 3DVision. Další výhodou je záruka instalace, která zajišťuje slušné časy načítání.

PCGH: Bude ve srovnání se dvěma předchozími díly Assassin's Creed: Brotherhood graficky lepší? Integrovali jsme do hry nějaké nové vychytávky?

David Coulombe: Přidali nějaké efekty jako je zpracování obrazu SSAO a lepší úroveň detailů prostředí. Byl také vyvinut nový algoritmus pro stíny, jenž zvýšuje celkovou vizuální kvalitu. Také jsme skvěle optimalizovali hru pro více procesorů. Nyní hra automaticky naskenuje váš hardware a přizpůsobí hru vaší sestavě, kde si každé jádro vezme něco.

PCGH: Bude vykreslení v PC verzi Assassin's Creed: Brotherhood podporovat DirectX 11? Pokud se PC verze obejde bez podpory DX 11, jaké jsou k tomu důvody?

David Coulombe: Všechny díly AC byly vyvinuty s pomocí DirectX 9. U AC1 jsme experimentovali s DirectX 10, ale výhody nebyly značné. Systém Vista byl právě vypuštěn na trh a ovladače nebyly zralé natolik, nakolik bychom si to přáli. U AC2 a AC: B jsme se rozhodli soustředit naše úsilí taktéž na DirectX 9. Přesto jsme docela spokojeni s vizuální kvalitou. Dokážeme zapůsobit na hráče a dát jim skvělý herní zážitek. Koneckonců, to je to nejdůležitější!

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama