profile-image

Mendys

Michal Maliarov
Registrace 7. 5. 2010
ID 935611931
Level 1
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100
Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Články

Resident Evil: Revelations – portem ke kořenům

Resident Evil: Revelations – portem ke kořenům

Již podruhé se vydáváme do temných koridorů ztichlého nákladního tankeru, abychom vám přinesli verdikt tohoto konzolového portu.

27. 5. 2013 13:30
38
NFS: Rivals bude na PC vypadat skvěle

NFS: Rivals bude na PC vypadat skvěle

O rozdílech v obsahu toho zatím moc nevíme, bylo nám však potvrzeno, že se PC verze bude graficky směle rovnat titulu na next-gen konzolích.

24. 5. 2013 18:38
83
Víme, proč GT 6 nebude na next-genu

Víme, proč GT 6 nebude na next-genu

Oznámení šestého dílu série Gran Turismo pro současnou generaci konzolí rozhodně překvapilo nemálo lidí. Společnost nyní vysvětluje, proč tomu tak je.

24. 5. 2013 18:04
49

Komentáře

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
19. 4. 2013 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zandetsu: Pouze jsem to měl jinak formulovaný, ale raději jsem to poupravil pro lepší pochopení

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
16. 4. 2013 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ice_Golem: Jasně, ale to neznamená, že to nemohli posrat. Vem si Tekken, tam máš 30 bojovníků a polovina jsou přes kopírák. I když mají rozdílné bojové styly a další výmysly. Je to i o tom, jak vývojáři s licencí naloží.

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
16. 4. 2013 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Amoonra: V bojovkách máš často tunu bojovníků, každý z nichž je kopií toho druhého. Takže opravdová odlišnost bojovníků je důležitá. A co se městských arén týče, mohli tam dát více originálních map, jako v případě Mortal Kombatu. Opomenu-li "velín" na oběžné dráze, který vypadá zajímavě, ostatní mapy jsou většinou v ulicích. Určitě šlo vymyslet více originálních map že

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
12. 4. 2013 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lev216: Sandboxová díky

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
12. 4. 2013 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tupaccz: Underground 2 otevřený svět měl, a byl geniální taktéž Stačí, aby se Criterion držel stejné struktury a kombinoval otevřený svět s uzavřenými tratěmi.

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
9. 4. 2013 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

largo: Nejnovější informace mluví o léta 2013 pro Xbox a PS, ale PC zatím nikdo oficiálně nezrušil.

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
25. 3. 2013 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hruska: Ukládá se ti to automaticky v určitých checkpointech, manuální ukládání není. Je to ale dobře rozkouskovaný a s tím systémem oživování se prakticky nikdy nestane, že bys musel někam daleko.

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
25. 3. 2013 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

The_Darkness2: ATI Mobility Radeon HD 5730 1 GB VRAM

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
19. 3. 2013 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dejv555: V základu jsou mapy dvě, nabízí ale možnost customizace a úprav takže ve výsledku lze dojít k šesti verzím těch základních map. Trochu jsem to v článku poupravil, aby to šlo lépe pochopit Jinak s módem máš pravdu, nevím proč mi to tak ujelo. Opraveno, díky

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
11. 3. 2013 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chepa: Nelze to tak jednoznačně říci, ale pro mě osobně lepší. Ty komplexní statistiky zůstaly, jen jsou dobře schovány a podávány hráči, navíc má hra MNOHEM lepší UI, takže se velmi pohodlně ovládá. A co se menší rozlohy měst týče, mě je to fuk, člověk má co dělat i s tím čtverečkem.

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
11. 3. 2013 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Wifinus: Menší rozloha měst oproti předchůdcům. Tam šly stavět fakt obří metropole, tady je to ve srovnání s předchůdci spíš čtvrť. Je detailní, to jo, a rozhodně tam máš co dělat, ale není tak velká.

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
4. 3. 2013 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Routa: Jasně, je to klasické pokračování, ale když se podíváš na obsah a strukturu, tak to hodně reboot připomíná. Minimálně zatím, co nevíme více o příběhu. Myslím že tohle nazvat Assassin's Creed jde už hodně těžko.

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
4. 3. 2013 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Karui: Engine téměř jistě zůstane stejný, vidím to na engine z trojky, jen hodně upravený.

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
2. 3. 2013 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chepa: Ne, určitě ne jako Dead Space Ale není nic neobvyklého, když se napíchnete na kůl, větev nebo ti hlavu rozmáčkne kámen

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
2. 3. 2013 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tomb Raider : Bohužel, nový TR je prostě surový a brutální a scénky s Lařiným úmrtím k tomu patří. Díky nim mi právě připadá více lidská a živá

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
2. 3. 2013 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lumicko: Svět je tzv. polootevřený. lokace na sebe navazují ale nemůžete se po něm pohybovat úplně volně, od A do Z, resp. jen někde. Z některých lokací se musíte teleportovat do nejbližšího tábora. Jinak je to otevřený.

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
2. 3. 2013 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Daniel65911: Ano, po skončení příběhu se můžete vrátit na ostrov a jít kamkoliv, dodělat výzvy a dosbírat předměty. Naštěstí čas od času narazíte na bandity, není to úplně mrtvý ostrov.

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
2. 3. 2013 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lumicko: Jak píšu v recenzi, je to extrémně podobné Uncharted, ale postrádá to jeho hloubku, resp. prakticky jakoukoliv hloubku. Nemáš tam moc důvodů, proč u mulťáku zůstat delší dobu, jen si zablbnout na mapách s kamarády. Žádné motivující odemykání či další bonusy, prostě jen týmové pře o žebříčky.

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
12. 2. 2013 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Micronex: Není všechno o grafice, důležitější je hratelnost. A pokud něco naznačuje Dead Space 3 a GTA V, konzole mají ještě dost šťávy. Hlavně nebýt při vývoji líný jako prase.

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
7. 2. 2013 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

iToast: Samozřejmě, že to lze prodat, resp. rozložit na suroviny a ty pak využít jinde

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
7. 2. 2013 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chepa: Konec se povedl, žádný slzák ani zbytečné happy endy, prostě pořádné zakončení s příslibem pokračování

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
19. 1. 2013 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RUDY: Pokud vím, tak pěsti nikdy nepatřili do sečných či bodných zbraní, pač nemají čepel A sekeru s kosou jsem počítal do jednoho druhu zbraní

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
23. 11. 2012 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Coloradak: Svět je živý, tj. ať jdete kdekoliv, je možné, že narazíte na hlídky či patrolující žoldáky. Nejde ani tak o respawn, jako o přirozený pohyb postav po světě. Tj. pokud vystřílíte nějaký tábor a ujmete se jej, je možné, že kolem čas od času pojede nepřátelská hlídka, ale k vám už nikdo nepoleze. Pokud také uděláte moc hlučnou přestřelku, případně nestihnete odpravit vojáka s rádiem, tak dorazí posily.

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
22. 11. 2012 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Darius: Nene, zde je příběh lineární a filmový, hráč jde přesně podle scénáře

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
21. 11. 2012 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Parad! se: Jak řekl Chepa, musel jsem spěchat, ale při normálním hraní a plnění vedlejších úkolů to vidím na nějakých 15 hodin minimum

Reklama
Reklama