Mysleli jste si, že nejnovější člen rodiny Assassin’s Creed je ve vývoji nanejvýš rok? Omyl. Jeden z tvůrců vše uvedl na pravou míru.
Jak tvrdí Vincent Pontbriand z Ubisoftu, práce na Assassin’s Creed: Brotherhood už probíhají druhým rokem. Vše prý urychlila historie samotného Říma, kde se hra odehrává. Tvůrci tak přesně věděli, co mají tvořit, na co se zaměřit a jak pojmout příběh. I na multiplayerové části hry pracuje Ubisoft dva roky. Tentokrát vývoj urychlil singleplayer, jenž je s online částí úzce spjatý. Vývojáři vlastně měli už předem vytvořené prostředí hry a to usnadnilo spoustu jinak zdlouhavých záležitostí.
Ředitel vývoje Gaelec Simard ještě dodal, že také mnoho věcí ovlivnila i použitá a předem připravená technologie z Assassin’s Creed II, čímž také prozrazuje, že vývoj Brotherhood určitou dobu probíhal ve stejnou dobu jako vývoj dvojky.
No, aspoň že se tvůrci nebojí o takových věcech mluvit. Je fajn vědět, že Assassin’s Creed: Brotherhood, jež vyjde 19. listopadu na PlayStation 3 a Xbox 360 a na začátku příštího roku pro PC, nebyl splácán během krátké doby.