Nejnovější díl veleúspěšné série Assassin´s Creed dle Ubisoftu prodal za první týden prodejů v Evropě již milion kusů, což z něj udělalo nejlépe se prodávající evropský titul výrobce vůbec.
Prodeje Bratrstva také posunuli celou sérii za hranici 20 milionů prodaných kusů, Ubisoft navíc očekává 50% nárust v příštím roce touto dobou. „Pokud porovnáte Bratrstvo se druhým dílem, prodeje se vyšvihly opravdu hodně, takže je to velký krok dopředu,“ řekl Geoffroy Sardin, marketingový ředitel Ubisoftu. „Je to nejlepší start evropských prodejů a náš nejlépe se prodávající titul vůbec.“
Sardin věří, že se na úspěchu ve velké míře podílí multiplayerová část hry. „Kromě marketingové kampaně, kterou jsme odstartovali před pár týdny je hlavním důvodem úspěchu především multiplayer,“ vysvětlil Sardin. Dle něj využívá multiplayeru přes 60% všech hráčů.
O tom, nakolik kvalitní Assassin´s Creed: Brotherhood vlastně je se můžete přesvědčit v naší vyčerpávající recenzi, nebo nejlépe na vlastní pěst.