Regis Robin, jeden z designérů chystané herní adaptace A Game of Thrones, upozornil, že se hráči při hraní budou muset trochu víc snažit.
"A Game of Thrones má daleko k obyčejné brakové literatuře," prozradil Robin redaktorům sajty BigDownload. "Záběr i stavba série od čtenáře vyžaduje víc pozornosti a snahy."
"A stejné to bude i s hrou. Bude to chtít čas, než hráči dokonalé pochopí herní mechanismy, což, a o tom nepochybuji, bude spoustu z nich iritovat."
"Jakmile to ale zvládnou, hra se stane mnohem zábavnější. Podráždění samozřejmě nejsme schopni zabránit, avšak můžeme zaručit, že na každého naštvaného hráče připadne jeden, který se bude smát od ucha k uchu."
Regis nicméně promluvil i o zpracování hry jako takové. "Jsme přesvědčeni, že dění v knižním univerzu si přímo říká o zpracování do podoby real-time strategie."
"Avšak, narozdíl od běžných her, v nichž jde o vybudování infrastruktury a následně armády jsme se rozhodli zaměřit především na politiku a intriky."