Zpět na článek

Diskuze: Alan Wake 2 na konzolích nabídne i výkonnostní režim

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 34 Level 34
29. 9. 2023 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestliže je hra od počátku dělaná na 30 fps tak budou stát cutsceny totálně za * , ono dělat něco optimalizované pro jednu věc a potom na tom chtít plynulou druhou věc prostě nefunguje, mimo to fakt nechápu naco tam bývá pstation logo u hry kterou zaplatilo a vydává epic bez kterého by ani nevznikla. Docela ubohost co, korporátní odpad.

Jim Pakroll
Jim Pakroll
Level 25 Level 25
Hlavní platforma: Xbox
28. 9. 2023 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro většinu budu asi k smíchu, ale mě je úplně jedno jestli to jede ve 30 nebo 60 FPS. V dnešní době mi přijde že si na to všichni stěžují u každý hry. Nééé ono je to zas jen ve 30FPS?? Bůůů :D :D

Meg.A.Byte.
Meg.A.Byte.
Level 1 Level 1
29. 9. 2023 01:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jim Pakroll Možná si na to lidi stěžují, protože na tom opravdu něco je. Ale fakt závidím lidem, kterým to nevadí. Taky bych byl možná šťastnější, kdybych považoval rohlík s gothajem za pozitivní kulinářský zážitek.

Frank.Horigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Meg.A.Byte. 30fps mi u některých her nevadí (u některých ale velmi) a rohlík s gothajem - jak s jakým, ale obecně se dá říct že taky vůbec nevadí. A hraju na PC. Možná by nebylo špatné zeptat se těch miliónů lidí co hrají Starfield na Xbox na rohlík s Gothajem... Co tam máš dál?

gerchan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Hra byla od počátku stavěná pro 30 FPS" čti jako "můžeme se vysrat na optimalizaci, stejně to ti blbci koupí" :)

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
28. 9. 2023 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gerchan Jak uvedl i Puha, rozhodně to není o nějaké lenosti. Pokud se zeptáte vývojáře větší hry, tak vám taky řekne, že se zkrátka na začátku vývoje určuje cíl vizuálu a tím i frame ratu. Kdyby od začátku mířili na 60, tak by hra pravděpodobně nemohla být tak ambiciózní, ty snímky za sekundu tam nenaskáčou jen tak. Dobrý příklad je A Plague Tale: Requiem, kde se nakonec performance režim udělal, ale bylo k tomu mimo jiné zapotřebí snížit refresh rate animací krys a NPC, což už je zkrátka zásah do samotných systémů. Takže uvidíme, jak performance režim u Alana dopadne, ale je třeba počítat s tím, že se dělal dodatečně.

driver

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Urbančík Hlavně si myslím, že jak jsou console casual, tak většina lidí nechápe 30 FPS a nevadí jim. Oni teda nejsou blbci, kteří dělají něco, co nikdo nechce. Jen prostě pro hráče, kterých je málo, je 30 FPS tak rok 85. Obecně tedy proti 30 FPS nic nemám, jen takové hry nekupuji a nehraji, ale znám lidi, kteří raději pěknou grafiku. I když to zní absurdně, tak to fakt mají.

Frank.Horigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@driver """Hlavně si myslím, že jak jsou console casual, tak většina lidí nechápe 30 FPS a nevadí jim.""" Oni ti lidi na konzolích se opravdu hlavně starají o hraní samotné a ne číslíčka v Afterburneru. Kdyby ty fps nešly na PC zobrazit, taky by se to řešilo nesrovnatelně méně, protože by hromada hráčů ani nedokázala odhadnout kolik tam vlastně mají.

driver

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frank.Horigan To je hloupost. Hraní je o ovládání a ovládání je input lagu. Kdo "hraje" ve 30, tak neví nic o hraní. Ale jinak souhlas, většina lidí nejsou hráči a ti krmí herní trh. Je tedy v pohodě dělat 30 FPS pro ně, i když si to těch pár hráčů nekoupí.

Frank.Horigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@driver Nemůžeš přeci označovat každého kdo hraje na konzoli jako casual hráče, co neví co je to hraní, protože jen machr co se v tom vyzná ví, že v 30fps se hrát nedá :) Třeba já si troufám tvrdit, že o hrách vím hodně a v 15-25fps jsem odehrál do konce desítky her. Ale to už je dávno. Třeba auta v 30fps hrát nejdou.

driver

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frank.Horigan Těžko říct, jak se na to podívat. Kdo hrál ve 20, tak má nějaký problém. U rychlejších her bylo vždy 60+ nutnost. U pomalejších šlo i něco pod. Ale 30 nebo 20? To možná někde na konzolích frčelo. Zase pokud i někteří hráči jsou v pohodě, tak o to víc se vyplatí dělat hezkou grafiku a špatnou hratelnost, protože to koupí dost lidí. Ale nikomu neberu, že mu to nevadí. Jen mi to z hlediska hraní přijde jako dost nešťastné.

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@driver Tak 20fps normálně frčelo i na PC :)) Myslíš že v dobách 3Dfx, TNT2 nebo GeForce2 to automaticky svištělo v 60fps..? A to nehovořme o SW renderu, 10-15fps zcela běžný standard a TO už bylo opravdu špatně. Ale pořád bavíme se o PC za 120tis na dnešní ceny. Takže se hrálo na tom co bylo

driver

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FrankHorigan Asi na tvém PC. :D Jsme se vždy smáli s kámošem jednomu, když jsme se ptali, jestli to má plynulý. On totiž i na 20 říkal jo. Proč teda třeba Q3, CS a UT jelo přes sto? Jasně, u těch her to byla nutnost, ale doba sedí s těmi kartami.

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@driver Tak uvádíš tady přiblblé kompetitivní střílečky, jel ti ve 100fps i první Unreal, Doom3 nebo Morrowind?? No prozradím ti, že i kdyby taťka v té době prodal barák, tak ti takové PC nepostaví. Jo paměť je krátká, a kdoví jestli jsi to tenkrát uměl vlastně změřit

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gerchan Je to rozhodnutí, jestli mít na vykreslení jednoho snímku 16ms nebo 33ms. Hezčí grafika prodává, 60 fps ne. Tak to funguje přes 20 let a vždy bude.

driver

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Určitě by někdo hrál ve 30 v dnešní době. :D Ale chápu, ne všichni jsou hráči a oni rádi grafiku. Každopádně divný v roce 2023, ne?

jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@driver Hodně divné, extrémní anomálie toto

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@driver Vy asi nežijete v reálném světě, že?

driver

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Proč? V době, když 120 FPS je i na konzolích, je tohle špatný vtip.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@driver A jaká AAA hra z roku 2023, která je multiplatformní, ti pojede na 120 FPS? Bavíme se tu o téměř 3 roky staré konzoli, která začínala na ceně něco málo přes deset tisíc.

driver

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Jak to s tím souvisí? Konzole je silná dost, není tam žádný problém s výkonem. Co vím, tak COD má pořád 120 verzi, protože FPS v 60 je blbost.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@driver Konzole je dneska průměrně výkonná. Pomáhá jí to, že je to prostě jen jeden model, takže optimalizace je tam snažší než jí dělat na různé konfigurace PC, ale nejde od toho čekat zázraky. To s tím CoD jsem byl sám překvapen, podle mnoha stránek to funguje. Ale fakt pochybuju, že zrovna lidi od CoD by si dali záležet na extra optimalizaci, když vydávají pořád to samý každý rok či dva. Ale přesto, HW je na střední třídu, cena konzole přes 10k, nejde očekávat po těch letech 60 FPS ve všech hrách.

jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Hogswart Legacy?

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
29. 9. 2023 07:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jmeno Hogwarts Legacy sice takový režim má, ale je značně nestabilní a použitelný jenom s VRR. Málokterá hra má na konzolích stabilních 120 FPS. Většinou to jsou různé multiplayer tituly a podobně, ne singleplayer AAA hry.

Reklama
Reklama