Zpět na článek

Diskuze: Alien Rage

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
25. 8. 2015 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na PS store za 40 kc.

Štěpán Šikýř
Štěpán Šikýř
Level 1 Level 1
25. 8. 2015 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

heh 2013 a pořad to vypada hezky je zajimavy se k necemu vratit co nekdo po dlouhy dobe okomentuje

Smileface
Smileface
Level 1 Level 1
25. 8. 2015 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Brutální hardcore strilecka, jsem ve třetině a uplne jsem se do té hry zamiloval.

Andromeda25
Andromeda25
Level 1 Level 1
14. 10. 2013 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na me ta hra je az moc barevna , a divne obtiznosti

Cuddles
Cuddles
Level 1 Level 1
6. 10. 2013 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Diky bohu ze uz to hraji, jelikoz diky teto recenzi by to bylo mou osobou ihned smeteno ze stolu s tim, ze to je na p... hra. Take diky bohu ze ctu recenze az potom co ty hry ozkousim, protoze jinak bych se vykaslala na spoustu relativne dobrych her kvuli jednomu blbemu nazoru....

Btw jiste, ma to nejake mouchy, ale prijde mi, ze v recenzi to je podane jako kdyby to byl konec sveta.

th0ca
th0ca
Level 1 Level 1
3. 10. 2013 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo tak timhle tvym vysvetlenim je to hned jasny... Jestli oni premyslej stejne, tak doufam, ze se jim proda co nejmin ks hry a pojdou nekde v koute. Ono je to totiz nutny v tyhle hre delat 180° otocky mysi behem vteriny a predvidat dopady jinych hracu pri RJ aby to nemohlo jit ovladat DOBRE a PLYNULE na gamepadu... 👍

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
3. 10. 2013 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ano, hra MA TEPRVE vyjit (nebo se pletu? ) , na ps a xbox, tam muze bejt ovladani gamepadem uplne jiny, hold vyvojare nenapadlo, ze nekterej zdegenerovanej PCckar se bude vubec pokouset kroutit analogem na PC, kdyz ma mys a klavesnici...

th0ca
th0ca
Level 1 Level 1
3. 10. 2013 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alfajk ja narazim na to, ze hra ma vyjit na PSN a xbox live. A tudiz by mela byt na gamepadu hratelna ! A ty tu pises o tom at si zkusim dat k PURE PC hram gamepad ! Meles 2 veci dohromady. Na PC mam odehrano stovky hodin v Q3A, takze by me nikdy nenapadlo to co tu pises ty. Ale jde tu o to, ze vyvojari sami neumej hru naprogramovat, ktera ma vyjit na konzole, aby sla na gamepadu dobre ovladat.

(btw, doom 1, doom2, doom3 - proc jsou tyhle puvodne PC hry na gamepadu hratelny dobre? Viz Doom3 BFG edice - hm ? ? ? Povez mi to! )

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
3. 10. 2013 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

spis ty si ji precti, to se vazne musim citovat? "gamepad na pc nepatri, zkus si dat gamepad k doomovi, nebo jeste lip si s nima zahrat treba multak quake nebo unreal tournament"...pripada ti nektera z nich jako neco jinyho, nez FPS, v topicu o FPS, kde se prave FPS hry resej?

Ratos
Ratos
Level 34 Level 34
3. 10. 2013 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

alfajk- tak to si jeste jednou precti tvou prvni vetu v predeslem prispevku , vyznelo me to trochu jinak. . .

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
3. 10. 2013 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jasne ze se bavim o fps a gamepadu k nim, boha jeho...tak nechapu, vyznam tvyho postu, to me je taky jasny ze nejaka rubacka/hopsacka se bude hrat lip na gamepadu, kdyz to bude tupa konverze na pc z konzole

Ratos
Ratos
Level 34 Level 34
3. 10. 2013 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

alfajk- meles kraviny , ze je nekdo lama a neumi na gamepadu ovladat hru nic neznamena, mas pravdu fps je blbost hrat na pc na ovladaci (tenhle styl her bude vzdy lepsi na k+m) , ale mas taky spoustu her ktere se ovladaji lip na gamepadu , plno znamich pouziva na urcite hry gamepad i na pc , nevidim v tom problem...

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
3. 10. 2013 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

th0ca - naopak, to je prave presne tim, ze gamepad na pc nepatri, zkus si dat gamepad k doomovi, nebo jeste lip si s nima zahrat treba multak quake nebo unreal tournament, byl bys rad, kdybys zabil vubec nekoho alespon omylem vystrelenou raketou, do ktery sam nepritel nabehl...

th0ca
th0ca
Level 1 Level 1
3. 10. 2013 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja nevim co tady hatujete ze to je normalni ze to neni hratelny na gamepadu. Ze na PC gamepad nepatri ? WTf tady u ty hry neni problem to, ze by to na gamepadu neslo hrat, ale to, ze ma hrozny odezvy. Neni mozny jemne zamirit ve vsech smerech, neni mozny pomalu hybat packou, protoze bud se nepohne zamerovac vubec nebo naopak prejede pres celej obraz. A to neni tim ze by na PC gamepad nepatril, ale neschopnosti vyvojaru si s tim poradit. Na to , ze to ma vyjit na xboxu a psn tak je to ostuda.

Daniel Mazura
Daniel Mazura
Level 1 Level 1
3. 10. 2013 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Darkman: Obtížnost byla frustrující zejména kvůli opravdu hloupým checkpointům. Jak se píše v recenzi, vysoká obtížnost s pravidly je zábavná. Tady ale pravidlo není ani jedno. O Dark Souls jsem se zmiňoval jako o příkladu skvěle nastavených pravidel. Hned zkraje recenze recenze upozorňuji také na to, že si hra na nic nehraje. Jednoduše, není špatná, je prostě jen průměrná...

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
3. 10. 2013 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sam jsem hru nehral, takze nemuzu hodnotit, ale musim se priklonit k nazoru, ze z recenze obcas vyplyva, ze autor ocekaval patrne neco, cim tahle budgetovka v prvni rade nikdy ani byt nemela. V zaporech je napr. uvedena archaicka hratelnost a to je pritom zda se jeden z hlavnich rysu a umyslu teto hry a zaroven jeden z nejvetsich tahaku pro cilovou skupinu, ktera si presne onu oldschoolovou archaicnost pochvaluje.

Darkman
Darkman
Level 1 Level 1
3. 10. 2013 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtěl bych se autora zeptat, v čem byla pro něj ta obtížnost frustrují, protože to není v recenzi dál rozvedeno. Hraju na tu nejtěžší - Brutal a hra mi naopak i přesto příjde lehká. Vždyť je tam samouzdravování, checkpointy na každém kroku, dále možnost krytí, kterou autor zmiňuje, mě osobně funguje docela dobře a žadné zmatené pobíhání se nekonalo. Nepřátelé se hrnou po kolika? Po 2, po 3, maximálně 4 na screenu - to je opravdu výzva. Navíc AI není průměrná, ale přímo tupá. A to, že sem tam schytám granát nebo mě boss sejme? Hahaha. Ale chápu, že v dnešní době se smrtelnost ve hrách nenosí.

Ještě k té zmínce o Dark Souls, té jsem si všiml i u dalších recenzí, ze kterých (teď se autora nechci dotknout) mi příjde možná čerpal trochu inspirace, tak chápu ji správně, že se snáží poukázat na to, že boss fighty postrádají situaci, kdy hledám slabinu a podle toho volím strategii? Možná bych se v tomto případě zmínil spíš o jiné hře, např. mě zrovna napadá Metroid, kde (nejen) bossové byli prostě bomba, ale Alien Rage na druhou stranu snaží "kopírovat" záležitosti starých Doomovek, Quaka, UT apod.

Každopádně dík ze recku, donutila mě si hru zahrát Hra celkově je podle mě takový průměr.

Ratos
Ratos
Level 34 Level 34
3. 10. 2013 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

klasika, nekdo nedal nudne fps vic nez 5/10 a ohen je na strese, ja s recenzi souhlasim, hra je nudna , za me hafo podprumer...

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
3. 10. 2013 07:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To: corfer

Musím se vám omluvit za ty nesrovnalosti ale bez nich by jste pravděpodobně vůbec nereagoval. Mě zajímal váš výstup /obhajoba.

Jsem racionální člověk který objektivní názory upravuje neustále podle dostupných informací.

Myslíte že říct že země je kulatá je objektivní? Není a není to ani relativní. Země má nepravidelný kulovitý tvar který se dá přesně matematicky vyjádřit a to je objektivní to je fakt. Aby čokoláda mohla být pojmenována čokoládou musí nejméně obsahovat 30% kakaa. Už chápete co tím myslím.

Nadpisky k odstavců jak píšete tak to přesně píše bulvár.

Váš názor na oné hry neznám ale vy reprezentujete tento herní portál takže k ostatním recenzentů by jste měl trochu přihlížet. Jinak je to chaos v hodnocení a názoru.

Není totiž fér když se bavíme u arkádových fps stříleček když totálně zkritizuji hru za něco a u ostatních s ještě horší např. A. I. nenapíšu ani slovo tak to dosti mate.

Též je objektivní tvrdit že myš je nesrovnatelně přesnější a pohotovější než pad. To je fakt a aby se na něm dala hrát tak musí byt zjednodušena. To není jen asistencí míření. Je toho více.

Technické zpracování, level-design a sama stylizace je téže závislá na jakém hardware to jede. Studia kašlou na to vrážet prachy do PC verze a horkou jehlou augmentovat hru DX11 je spíše na obtíž než k užitku.

Jestli neznáte tak doporučuji se mrknout na PCGamingWiki. com

RUDY
RUDY
Level 1 Level 1
3. 10. 2013 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toto musí byt pre PC-čkárov must have, pretože to má super grafiku a tá je u hier to najdoležitejšie.

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
3. 10. 2013 06:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim no, oldschoolovi rubaci si to chvali. Osobne jsem vcera rozehral noveho Shadow Warriora a s nostalgii zatlacil slzu. Ano, take je tam zjevuji a tupe na vas nabihaji tupi neprarele stejne jako v 90. letech, ALE:-) Neukazuje vam to cestu, hledaji se lekarnicky, je tam spousta secretu, na vysoky obtiznosti uz vas to jakz takz proveri a hlavne - a to jsem sel kolen blahem - musite hledat odpovidajici klice k odpovidajicim dverim:-) A taky uz jsem recenze, kde bylo prave v zaporech uvedeno, ze nevite kam jit a kdyz tam dojdete, tam nemate klic, abyste se dostali dal a musite prozkoumavat okoli a bla bla bla. Je proste jina doba a podobne principy se uz nenosi. Tyhle hry se asi nestanou mainsreamovym uspechem, ale o to je jistejsi a jasnejsi, ze nebyly s podobnymi cili tvoreny a ze svoje publikum si najdou.

Daniel Mazura
Daniel Mazura
Level 1 Level 1
3. 10. 2013 00:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alfajk: A tam bude pravděpodobně zakopaný pes, AngryJoe mě osobně nebaví a mám pocit, že se celá herní žurnalistika dá dělat trochu profesionálněji, než civet deset minut na krabičku s Metro: Last Light a lamentovat nad jednou chybějící obtížností. Podle toho, co říkáte, jsme opět u té subjektivity. Klady a zápory vybírá recenzent. Ostatní s ním mohou jen nesouhlasit. Já rád vyzdvihnu klad na hře, která ty klady má. Alien Rage pro mě představuje čistý průměr.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
3. 10. 2013 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

budu se uz opakovat na tretim webu, ale nevadi, ja jsem ke hre pristoupil jako k Doom roku 2013, a dostal jsem presne to, co jsem ocekaval a nikde to ani kapku nedrhne, pokud se k ty hre ale pristoupi s podobnym ocekavanim jako od crysis/cod/bf, tak to dopadne tak, jako to dopadlo...

konec koncu i ta objektivnost je dost subjektivni, ale nebudeme slovickarit, ja si predstavuju recenzi tak nejak, jako to vzdycky hodnoti AngryJoe (treba na YT) , jestli ho znas, vzdycky vyzdvyhne klady, zkritizuje nedostatky a udeli adekvatni ohodnoceni (treba [ odkaz ] )

Daniel Mazura
Daniel Mazura
Level 1 Level 1
3. 10. 2013 00:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alfajk: Co je ale podle Vás objektivita, že o ní pořád slýchám v diskuzích. Nic takového neexistuje a celá recenze je už z podstaty tohoto publicistického žánru subjektivní záležitost. Nikdy mi nebylo cizí respektovat názory ostatních. Vždycky jsem ale nesnášel programový hate. Kolem a kolem, žádné objektivní názory neexistují. Osobně si potrpím na nějakou příčetnost herního zážitku a k tomu potřebuji scénář. Ne skvělý scénář. Jen scénář, který City Interactive prostě okrouhali jak to šlo. Záměrně mluvím o něm, protože spousta lidí dnes ještě nechápe, že úroveň se zvedá. Osobně jsem chtěl jít s hodnocením ještě níž. Vždyť celá náplň hry ani za víc jak dvacet dolarů nestojí. Koridorová střílečka s arénami a objevujícími se nepřáteli? Která podle mě postrádá jakákoliv pravidla... Máte pocit, že takový kousek je dílo herního designera? Mně připomíná spíše doby kdy vývojářské týmy rekrutovali scénáristy a designéry z řad grafiků a programátorů.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
2. 10. 2013 23:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdyz se bude pitvat jednotlivej vyznam slov, tak ano, jsou to "nepravdivosti" , ale cela recenze se proste nese v negativnim duchu, ze i ono "zoufalý design" lze proste chapat jako design primo urovni, stejne tak to stezovani si na unreal engine, podle me by meli bejt recenze vic objektivni s pripojenejma subjektivnima nazorama (tohle a tohle se me libilo, tohle a tohle zase ne)

navic, kdybych mel zohlednit samotnou cenu hry jako majoritni "ukazatel", tak za 20 dollaru je to mozna to nejlepsi, co se fps zanru tohodle roku tyka

/e> a kdyz jsme u ty hudby...nevadi me nic, krome rapu a hiphopu, to vazne nemuzu vystat

Reklama
Reklama