Aliens: Crucible měl být hororový Mass Effect
Aliens Novinka Aliens: Crucible měl být hororový Mass Effect

Aliens: Crucible měl být hororový Mass Effect

Michal Burian

Michal Burian

3
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 3 Xbox Xbox 360

Chris Avellone se rozpovídal o zrušené hře od Obsidian Entertainment.

Reklama

Americký herní designér a spisovatel knih Chris Avellone v červnu 2015 opustil Obsidian Entertainment a od té doby využívá každou příležitost, aby si postěžoval na svého bývalého zaměstnavatele. V rozhovorech tvrdí, že velkým problémem byla komunikace. Vedení nezapojovalo lidi do diskuzí a rozhodnutí. Navíc ho štvalo, že lidé ve studiu byli placeni podle toho, který manažer je najal. Vývojáři na stejných pozicích neměli stejnou výplatu a manažeři často najímali své kamarády a příbuzné, což nepřispívalo atmosféře v týmu.

Nově se ale Avellon rozpovídal o zrušeném akčním RPG titulu Aliens: Crucible, z něhož byli všichni vývojáři nadšeni, ale bohužel vztahy mezi vedením studia a vydavatelskou společností Sega nebyly dobré a projekt byl pohřben. Z toho byli tvůrci smutní. Designér v rozhovoru pro VG247 přirovnal hru s Vetřelci k Mass Effectu od BioWare, ovšem s tím rozdílem, že Aliens: Crucible byl děsivější a ve stylu filmu Prometheus z roku 2012 (prequel k Vetřelci).

Ke zrušení došlo v roce 2009. Rozhodla o tom Sega. Práce byly zastaveny, a to i přesto, že toho měli vývojáři již hodně připraveno. Ve stejnou dobu vznikala hra Alpha Protocol pro stejnou společnost. I tady nešlo vše podle představ, vývoj byl problematický a podle mnohých neměla hra ani vyjít. V roce 2010 ale spatřila světlo světa a v recenzích si nevedla vůbec špatně. Bohužel se moc neprodávala, což zavřelo dveře pro druhý díl. Možná někdo rozhodl a dal přednost jednomu problematickému titulu před druhým…

Aliens: Crucible se měl odehrávat na nebezpečné planetě, na níž byly nalezeny pozůstatky staré civilizace.

„Když jste vstoupili do atmosféry, uvědomili jste si, že tato planeta je neuvěřitelně nestabilní a celá vaše posádka je roztroušena po okolí. Když vyšel Prometheus, viděl jsem některé podrobnosti a řekl jsem si, že jsme měli charakter. Náš celý svět byl agresivnější a bylo v něm spoustu mimozemšťanů,“ uvedl designér a prozradil, že jejich projekt byl o přežití, o tom, jak dostat všechny zásoby zpět a o zoufalém snažení vybudovat základnu.

Aliens: Crucible udržoval hráče v neustálém napětí. Dokonce ani při rozhovorech jste si nemohli odpočinout. I během nich na vás mohli zaútočit xenomorfové.

Pokud vás o hře zajímá více, podívejte se na video, kde jsou záběry z velmi rané verze.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama