Zpět na článek

Diskuze: Anketa: kterou z nových konzolí plánujete koupit?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Maxmilián Suppo
Maxmilián Suppo
Level 1 Level 1
10. 12. 2020 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je nějáký racionální důvod proč chtít verzi s mechanikou?

Lirca
Lirca
Level 1 Level 1
10. 12. 2020 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxmilián Suppo Slabý internet?

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
10. 12. 2020 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lirca Nižší cena, Demons Souls na store 2150Kč a na netu už se dá najít za 1600Kč Pro někoho ještě možnost bazarovat, to ale osobně nedělám :)

Pan_Mopadži

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavá anketa, stejně jako její výsledky... Snad jen možnost "Nekoupím si žádnou konzoli" mi přijde trochu zbytečná, když otázka zní, tak jak zní 🙂

Pennywise
Pennywise
Level 1 Level 1
18. 9. 2020 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Absolutně nechápu co tady dělají PCčkáři? Proč se k tomu vůbec vyjadřují? Jen se potvrzuje to, že PC "kids race" je ta nejvíce toxická komunita napříč všemi platformami :D Na druhou stranu já je chápu, PC platforma jako herní je už dávno mrtvá, exkluzivity tam nestojí za moc, a je to prostě mrzí, tak si přijdou rýpnout :D Holt je třeba otevřít oči hoši, vás už nespaní ani RTX 9080 :D

Poseidon

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pennywise No hlavně, že ty jsi napsal smysluplnej komentář jako dospělej člověk s rozumem :D. Jasně PC je mrtvý, jsou na něm všechny xbox hry, pár dříve SONY exlusivit, k tomu několik exclusivit konzolových. Jo mrtvá platforma. To nemluvím o tom, že bez toho PC nemáš žádnou hru na tvé ušmudlaný konzoli :D. Je mi tě a tobě podobných líto...

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
18. 9. 2020 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pennywise Ono je to úhel pohledu - dle tvého jsou pcčkáři nejvíc toxickou komunitou,dle mého jsou zas Sony Fans nejvíc toxickou komunitou na planetě 🤷‍♂️ Já tady vidím dost slušných komentátorů,přesto se tu pár vyjímek najde.Je spousta normálních hráčů, kteří komentují dění i u konzolí ,přestože jsou vlastníky PC a naopak, ale vždycky se najde ve skupině někdo, kdo jim musí reputaci mrvit víc a víc 👍Spousta PCčkářů má doma i konzoli

Dakh666
Dakh666
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PlayStation
19. 9. 2020 07:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Je smutný, že jsou tací ve všech komunitách. Občas to i odradí od čtení komentářů. Občas se mi stalo, že kvůli několika takovým šulinům jsem ani komentáře nečetl. A přitom je to škoda, většinou se tu dozvím fajn věci. Holt jsem už asi starej

neoplex

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pennywise Vlastním obě platformy a určitě není pravda, že pc je mrtvý. To je za mě hodně toxický koment, takže být tebou o té toxicite na straně pc radši pomlcim ;) Ale k věci,.. Každá platforma má něco. U pska jsou to exkluzivní hry jako TLOU2, GOW apod. Kvůli tomu jsem ps4 pořídil, zahrát si napohodu nějakou pěknou AAA single player hru. Občas nějaký souboj s přáteli ve dvou na jednom psku. A je to taky fajn entry level do virtuální reality. Naopak pc má své silné stránky v multiplayer hrách. Určitě se akční a různé fps hrají lépe s myši. Což taky odpovídá vzhledu současného progamingu. Na psku akorát fifa. Dále má pc výhodu herních periferií, takže se lépe hraji simulátory k pc se dá připojit opravdu kvalitní hotas joystick,což u pska není možné. To jsou všechno strašný low-cost. Obě platformy mají své plus a mínus, někomu vyhovuje to, někomu zase ono a někdo má oboji protože se mu líbí obě možnosti. Ale tvrdit že PS nebo PC je mrtvé, to může jen, s prominutím, blbec :)

EckoBoy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Otevřu složku Hry a mám tam cca 30+ her. Nebudu mít konzoli s tim, že koupim hru do 2K odehraji ji a už se k ní nikdy nevrátim? Tohle má smysl ? Pak jí prodat ? A mimochodem mě upřimně nezajimají ty exkluzivitky na Ps. Co mi vyjde na pc a zaujme mě to, tak to mám. Ne - nemám grafiku s ray traicing, uvažuji o Rtx 3xxx Procesor mám jen 4 jádrový AM4. Ale ne Ryzen 1200 :-) Časem vyměnim za Ryzen aspoň 6j/6v. A procesor pojede na 20-30% výkonu na jádrech. 16gb ram mám (32gb je zbytečné) Teď je hlavní mít paměť na grafické kartě už min.aspoň 8gb do roku 2021+ A jak windows za 3500,- ???? Tady někdo zaspal dobu ? :-D A konzole k prodeji obnaší komplet vše? Myslim tim dva ovladače atd atd? Koupíš holej základ a jen dokupuješ ... A taky k tomu asi dostaneš herní monitor 144hz 1ms 2/4k HDR ?? :-D Sečtu to asi tak, že někdo rád pc a někdo konzoli. Já sem pro pc, má to své výhody. A pc za 15tis + monitor ,nebo tv, tak ta mašina za takovou cenu udělá své a myslim, že porazí v kvalitě Ps/xbox. Konzole je nastavena jedným danným výkonem a nedá se změnit.. Jedna plošná deska osazená všim. Velká nevyhoda taky to, že se odpalí čip a může se vyhodit, když bude po záruce. Nebo při záruce se může něco stát, poslat komplet do servisu a čekat x dní na opravený kus...

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EckoBoy To víš já ho koupil když vyšel a od té doby už jinej nepotřebuju nevím kde si kupoval teda windows 10 když vyšli stalo všude 3k

zinga
zinga
Level 21 Level 21
18. 9. 2020 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EckoBoy Ecko: Vracím se max. k 10% her a zrovna k těm exkluzivním. Myslím, že na "herním" PC za 11 710 Kč (Win 10 stojí 3290Kč) moc hrát nebudeš a když už, tak ne tak dlouho jako na konzoli. Nepotřebuji 2 ovladače. TV ve většině případech již máš. Ne každý potřebuje herní monitor. Měl jsem 3 konzole a žádná se neporouchala. Při reklamaci PC komponentů budeš rovněž čekat.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
18. 9. 2020 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EckoBoy Sice už bych si mohl zvyknout, ale stále mě přivádí v úžas lidi, kteří plácají pátý přes devátý, jen aby něco řekli, i když by se místo toho po pár vteřinách hledání na Googlu mohli o tématu skutečně něco dozvědět. - Windows Home stojí 3.300, Pro 4.300 - konzoli si většina lidí připojuje k TV, 4K 144 Hz monitory začínají na 20.000 - když pošleš cokoli do servisu, třeba PC, taky budeš čekat několik dní na opravu- čekání na opravu není exkluzivní záležitost pouze pro konzole - dva ovladače běžný člověk nepotřebuje, ovládá jeden- oběma rukama - na konzoli si nemusíš koupit jen jednu hru - taky ji nemusíš hrát jen jednou - dokonce můžeš mít nainstalovaných i více her naráz - a můžeš si je nechat, nikdo tě nenutí je prodávat - na to, abys překonal výkon nových konzolí, potřebuješ pouhou grafiku kolem 15.000, cena celého PC se pak vyšplhá opravdu vysoko

Spinder

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot souhlasím s OneShotem, PC je dominantní to bez debat. Jenže co 3 roky musí správný pařan měnit komponenty stará grafika nebo výměna za lepší viz teď situace 2080TI a 3080. Navíc koukat pořád na parametry "rozjedu to, nerozjedu" , několik launcherů které se aktualizují, drivery se aktualizují, windows se aktualizují, discord se aktualizuje snad kažej den. to než si člověk zahraje stráví několik minut aktualizováním všeho. Ok na konzolích se taky aktualizuje ale jen jednou za čas systém a pak Patch do hry nebo DLC. Dřív jsem hrával na kompu a byl jsem spokojený, jenže když jsem po 8 letech chtěl udělat upgrade, zjistil jsem že by mě to vyšlo na nějakých 35k+ za Midrange comp a tak jsem radši sáhl po PS4 za 11K (limitka ) a na PC už jsem jen na netu sem tam.

Dakh666
Dakh666
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PlayStation
19. 9. 2020 07:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot 😂 😂 👌 konečně někdo upřímně pobavil. Díky Shote

Paladin
Paladin
Level 20 Level 20
18. 9. 2020 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EckoBoy A komu to cpeš?Ideální je mít jak PC tak konzoli a zahrát si vše a pak tu nemusíš brečet jak jsou ti konzole ukradený

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vám asi nedochází že hry z ps5 si lidi koupi a pak ji hned prodají třeba o 300 levněji takže za ní dají jen 300kc a hry na PC nikdy nebudou tak good jako ty na PS GOW UNCHARTED a čekat x let jestli vyjdou náhodou na pc nebudu , stejnak nechápu jste tak chudí že si koupíte pc za 30K Ale nejste schopni si koupit konzoli za 13K a tĕch pár her co jsou jen na PS ty vole já nevím jak většina lidí tady ale já makám a 30k je můj měsíční plat takže i kdyby 1 hra na ps stala 3k tak je mi to šumák ( mám PC ps3 ps4 a budu mít ps5 ) stejná na pc hraju jen strategie a lolko

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
17. 9. 2020 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Já nevím,ale já třeba warez na konzolích nepodporuji .. jednou koupím hru a nechávám si ji .... Nebudu přece podporovat warez (bazar) ne?Chci koupí podporovat vývojáře,když už za to chtějí 2K a jsou to ty slavné EXKLUZIVITY PRO PS 😱 Njn,očividně jsi za vodou s platem,pro tebe dobře.ale ty nejsi mainstream 😂👍

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Já vývojáře podporovat nebudu mě taky v práci nikdo nepodporuje LOL ale chápu že rád živíš jiné lidi asi

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
18. 9. 2020 05:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin V práci jsi od toho aby jsi vydělal peníze. To samé platí i o vývojářích. Já to spíš myslel tak, že pokud nepodpoříš vývojáře produktu, příště se ti na ten produkt vysere a nebude pokračování nebo se nebude o ten produkt starat ;) Proč by mělo Naughty dog dělat TLOU 3,kdyby z TLOU 2 měli jen zlomek toho co očekávali? I když tady bych byl rád, kdyby TLOU 3 raději ani nevzniklo 😂Dívej jak dopadlo třeba takové Deus Ex nebo Splinter Cell.

Poseidon

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Super, že jsi napsal svůj plat měl bys jít do veřejnýho sektoru. Nandal jsi to všem, hlavně nezapomeň na bazarovky, protože už sama Sony zjišťuje, že PC trh ji přidává reálné prodeje - na konzoli se hry jen přeprodávaj a taková ultra hra jako LoU 1 nemá aní 20% prodaných her k prodaným konzolím :D a utra mega super hra odkládáná asi 2 roky LoU 2 neprodala ani 10% :D Proto jsou hry na Nintendo drahé, protože se hned nezlevní, jako u Sony a bazarový trh je oproti S a MS minimální! Proč asi :D.

peta7
peta7
Level 1 Level 1
17. 9. 2020 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S konzolemi jsem definitivně sekl před 3 roky. Raději si koupím drahý a výkonný PC a pak levné hry než-li levnou konzoli a předražené hry které jdou koupit v elektronické podobě jen na jejich store. Navíc PC si stejně každý jednou za čas obnoví a pro mě osobně to je mnohem lepší, stačí obhospodařovat jeden přístroj kde mám všechno včetně tv tuneru a ne na každou činnost jiný krám. Ano, politika sony a microsoftu je jasná, nachytat lidi na levný přístroj ale zbytek si vyberou na předražených hrách. Když jsem si vždy spočítal kolik jsem vrazil do konzolí+her, tak se mi protočí panenky. Navíc na PC se dá přizpůsobit skoro všechno včetně zbytečných snímků navíc at nemaká PC zbytečně navíc. A taky použít na x dalších věcí. PS4 byla moje poslední konzole a to jsem začínal na Atari 2600, PS1, Xbox360 a posledně PS4 a konec. Z konzole už používám jen ovládač z PS4 na PC 😀

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peta7 Tobě přijde grafická karta za 20k levná ? Na RTX co bude mít PS5 za 11k BLAZEN

skylines
skylines
Level 0 Level 0
17. 9. 2020 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Karta za 20k není levná ale ani drahá. Vzhledem k tomu že jde o PC a né jen krabičku na hraní her tak tam ta užitná hodnota je někde naprosto jinde. To máš jako zahradní kolečko vs F150. Fordík je taky trochu dražší než kolečko. I když obě odvezou hlínu tak její vození bude jen maličká část toho co s ním budeš dělat, natož co všechno mu naložíš. :D

peta7
peta7
Level 1 Level 1
17. 9. 2020 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Ještě bych dodal že se mi líbí jak si lidé vybírájí konzoli a nějak pozapomínají k čemu je konzole určena. A to na hry a hry ještě nikdo nepředstavil a z minulosti jsem byl zklamán že ty první hry byly vždy osekané až na kost, prý je to daň za přechod na novou konzoli, engine... a bůh ví co si ještě vymysleli. A redaktoři pak psali že hra vypadá jako nevydařená z předešlé generace a není hodna nexgenu, tak jsem si zadřel třísku do... třeba s NHL, F1... Takže až zjistím že hry už za něco stojí a jsou hodny nexgenu dnešní doby uběhnou 2-3 roky a to když už bude moje PC dýchavičné, tak i ty GK budou stát mnohem méně nebo budou už o dost výkonnější. Ale at si každý koupí a dělá co je libo, já už volím jinou strategii 😀

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peta7 Nhl F1 jsou přesně hry co nikdy hrat nebudu no se ti nedivím když nedokážeš zapnout YT a podívat se jak ta hra vypadá než ji koupíš

EckoBoy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

POČITAČ: Protože bude vždy lepší a uděláš si ho podle obrazu svému ! Základka 2500,- Cpu Ryzen 3500,- Ram 2x 8gb 1500,- Grafika 6500,- M.2 / SSD System 1000,- 3Tb 2500,- Zdroj 1500,- Case 1500,- A když budu chtít, vejdu se i hodně pod 20cku... A mám jistotu, že hry mám za levno, fps stable 60fps+ a 4K v HDR taky. Ale sou hry, které na pc nenajdeš (zatim) tak se najdou hráči že si konzoli kvůli té hře koupí, odehrají, vystaví si jí a dou pro další. A mají taky doma již pc na kterým si hrají ostatní hry. Já osobně si rád postavim pc podle sebe, zahraji si občas i novější hry a nemusim mít všechno. Čas na to není jako za mlada, kdy se hrálo 24h .. :-D Snad se rozhodnete pro tu lepší variantu a budete šťastný, že i ta konzole dokáže překvapit.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
17. 9. 2020 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EckoBoy Levnější hraní je na konzolích. Tam jdou hry prodat. Kdyby to šlo na PC tak jich nemám přes tisíc :D

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EckoBoy Jasný kámo a windows za 3500 kč máš kde myš klávesnice monitor ? A hry na pc nové stojí skoro stejně jestli ti přijde rozdíl pár stovek moc jsi hold chudej já mám PC za 27K a bude mít stejnej výkon jako ps5 a to nemám RTX a ps5 má ray tracing pochybuju že najdeš grafiku za 6k co má ray tracing

Duuku
Duuku
Level 25 Level 25
17. 9. 2020 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EckoBoy 60fps+ a 4K. Za ty ceny co pises. Ted prosim tu pohadku o Karkulce ;)

skylines
skylines
Level 0 Level 0
17. 9. 2020 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duuku Proč by ne. Samotné spojení 4K a 60 fps nic neznamená. To ve hrách zvládají i mobilní telefony...

Pisstol

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EckoBoy Za 6500 grafika na 60fps ve 4k? To jsi se pořádně sekl.

Dread
Dread
Level 29 Level 29
Hlavní platforma: PC
19. 9. 2020 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EckoBoy se kterou grafikou si zahraješ na plný pecky ce 4K? To jsou zase pecky tady..:D

Wolfix

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si osobně počkám aspoň rok na PS5 s mechanikou. Za rok by mohly být dostupné i jiné barvy a vychytaný případný chybky, který při launchi většinou bývají. Zatím mám na PS4 plno her, který si chci ještě zahrát a dokud nebudu konkrétně vědět, co na PS5 půjde a co ne, tak si počkám. A mechaniku beru i proto, že sběratelky mají ještě většinou disky a ne kódy se hrou a kvůli Blu-ray filmům.

SamotCZE

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já byl do nedávna přesvědčen pro nový PC, ale Xbox mě zlákal a půjdu do něj, i když jsem byl vždy věrný PS boy. Jde hlavně o cenu konzole versus nové PC a nabídku GamePass, který používám na PC. Už nevyžaduji hrát nejnovější hry okamžitě a nabídka Passu je tak velká a různorodá, že nepotřebuji nic jiného. Navíc jsem dnes koupil na 3 roky UltimatePass za 2500kč a nějaké drobné (Díky Brazílie) a když to člověk srovná s cenou her pro nové generace, cca 2100kč u nás, je to kauf pro ne hard core hráče jak vyšitý.

David52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Žádnou, jelikož Sony nedávno uvedlo, že chystá své další exkluzivity portovat i na PC, tak si počkám, jak s tím Sony naloží. Ony ty hry nikam neutečou :) Nemíním kupovat nový HW za plnou cenu, abych pak po roce zjistil, že to vyjde na PC. Navíc na PS4 jsem těch her koupil hodně málo na to, abych kvůli tomu měl doma další HW, bůhví, kolik pro mě zajímavých her přinese nová generace.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
17. 9. 2020 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David52 Přesně tak

Poseidon

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Žádnou, PS 5 podražil oproti PS4 docela zásadně - v uvedení na trh se prodával základní PS4 za 10.990Kč a v balíčku s 2x ovladač, zbytečná kamerka hra Killzone 13.490Kč. Po zkušenostech se současnou generací Xbox ONE (S, X), PS4 (normal, Pro), jsem přešel zpět k PC a díky MS a jeho hrám na PC a občasné podpoře her od Sony, nemá cenu kupovat předražené konzole a ještě předraženější hry. Navíc herní skvosty od Sony nebavily a nenadchly tak jako recenzenty. Výhrady mám i v poslední době k Nintendu, který přineslo většinu svých nejlepších her v uvedení konzole, letos sice nabídlo Animal Crossing, ale tak nějak mi chybí hra, pro kterou bych musel běžet. Navíc to, jak Nintendo oklamává zákazníky naposled s kolekcí Maria je až trestuhodné, aby tato firma ode mne peníze dostala. Jsem ochotný zaplatit za kvalitní remake, popřípadně remaster, ale za emulované hry za plnou cenu, fakt ne. Tak nějak to vypadá, že zlaté časy jsme již zažili. Mimochodem absolutně směšné jsou hry pro obě konzole na launch - myslel, jsem že bídu PS4, X1 v době uvedení hravě překonají a nabídnou zákazníkům hry co budou konzole prodávat... Ale spíš konzole prodá cena a zpětná kompatibilita s lepšími FPS a možná efekty :D. Bída :(. Jo a pro ty, co se těší na hry od Sony, na rok 2021 třeba GoW - nezapomeňte na posuny vydání u většiny AAA her od Sony - Drive Club, Gran turismo, Last of Us 2, Uncharted atd. - mnohdy zpožděno i o pár let! A z GoW ukázala Sony asi tolik, jako z většiny her co měly zpoždění! A to nemluvím o kvalitách, které finální produkty přinesly :/.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
17. 9. 2020 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Poseidon Předražené konzole ? V poměru cena výkon strčila s přehledem do kapse všechny generace konzolí. Grafické karty do pc se taky každou generací zvedají ceny tak podle tvého postoje už si asi nikdy nekoupíš ani komponenty do pc.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Poseidon Jsi dobrej Trol hele XD prej drahé konzole magor nevím co na to říct asi jsi chudej když 14K ti přijde moc

Poseidon

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Martínku, jasně - když sis před lety koupil konzoli v bundlu stála tě 13.490 Kč s hrou, ovladačem na víc koupil jsi další 3 hry za 4500 kř vyšlo tě to na 18 tis do 20 tis ti ještě zbylo :D. teď 4x hra 8000 Kč, ovladač 1900 Kč ko zole 13.490 Kč ale jo jen tě to teď stojí jen 23.400 Kč opravdu levné a svěží :D. A to nemluvím o tom, že her na novou generaci bude tak málo, že zlatý bezgenerační PC je super. Doporučuji pro uklidnění zahrát si hru Spider-man ta je přímo pro lobotomii mozku ideální! Jo a ta nová dokonce bude i na PS4 :D, ach a to se lidi smáli MS, že takové kroky dělá....

CZerv
CZerv
Level 25 Level 25
17. 9. 2020 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady bude spíše boj o nové zákazníky, protože většina lidí zůstane díky knihovně her věrná své značce. Lidi v okolí co mají Xbox, půjdou do nového stejně jako já, a je jasné, že to tak bude i na druhé straně. Miluji ty, kteří se ohání exkluzivkama. Kromě asi dvou titulů na obou stranách mě zbytek nechává chladným, proto nemá za mě smysl přesedlávat. Navíc mi komutita okolo X přijde vyzrálejší a proto mám jasnou volbu. Jinak díky za anketu 😉

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
17. 9. 2020 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CZerv Komunita kolem X je vyzrálejší a Tomáš Versa je toho důkazem 👌

CZerv
CZerv
Level 25 Level 25
17. 9. 2020 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Trefa do černého, toto je opravdu zvláštní člověk 😂

Katana

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Tak ty jsi taky příkladem vyzrálosti PS komunity, nemáte si s tím pošukem Versou co závidět. Ačkoliv u něj mi to přijde jak hodně stupidní troling, za to u tebe to asi bude porucha někde jinde. :)

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
17. 9. 2020 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CZerv Byl jsem dlouhá léta jak na Xlive tak PSN, měl jsem první xko ještě v době kdy to pro většina byla jen divná krabice s křížem a zeleným středem, co se k nám dostala leda z Německa, potkal jsem spoustu hráčů a došel jsem za tu dobu k jednomu závěru... Obě strany mají své dementy :D Ani jeda komunita na tom není líp nebo hůř, na obou jsou normální hráči kterým jde hlavně o zábavu a hry, ne kusy plastu pod TV. Dokonce věřím, že dost velký procento ale na herních webech prostě tyhle individua co se do krve budou řezat kvůli logu na krabici od bot, jsou prostě koncentrovanější.

Mythix
Mythix
Level 1 Level 1
17. 9. 2020 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po včerejší prezentaci, fakt nevím, dostz by mi pomohlo, kdyby micrososft ukázal, že na tom xboxu novém bude to lítání, to bych měla rozhodnuto :D

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
17. 9. 2020 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mythix Lítání tam bude, to už je potvrzený, ale neví se kdy. Prej to možná nebude hned na launch Xboxu, ale na druhou stranu to má být v něčem ještě lepší než na PC.

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
17. 9. 2020 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

I o zatracovanou PS5 bez mechaniky je větší zájem než o oba xboxy dohromady?

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
17. 9. 2020 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸 Na Zingu to tak sice moc nevypadá ale lidi ví co je nejlepší 👌

Katana

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸 PS5 bez mechaniky není proč zatracovat, své fanoušky si to najde. Ono stejně nakonec na koho nezbude verze s mechanikou, tak nejspíš půjde do verze bez, pokud teda nebude chtít čekat do ledna.

Nekorektní

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PC a PS5 ..xbox je díky "play anywhere" celkem zbytečný..navíc mě zajímala jen Forza, ale jiní to mají třeba jinak :)

Dread
Dread
Level 29 Level 29
Hlavní platforma: PC
17. 9. 2020 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nekorektní Mám to podobně

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
17. 9. 2020 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro přehlednost... z dotazovaných vlastníků konzole bude mít doma 82% PS5 a 18% jich bude mít Xbox Series X/S. EDIT: Sem zvědavá, jaký bude poměr večer, až se tu ukáže víc Xboxových lidí :)

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
17. 9. 2020 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon Zatím nepřišli. Uvidíme večer ;-)

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bogym 999 Ani nepřijdou kdy lidem dojde že lidi s xboxem jsou lidi co za celej život hrají jen fifu a forzu a ne hráči co hrají 50 her ročně

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
17. 9. 2020 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Ty nechápeš, co tu dělám viď :-) Já vím, že nepřijdou ty joudo :-D

Katana

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Omg, to je zase dementní komentář. :D

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
17. 9. 2020 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon Už ??

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
17. 9. 2020 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bogym 999 Dorazili! Teď je to 80% vs 20% 😂 Takže prodeje v Česku 4:1.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon Ne asi podívej kolik jich je XD XBOX prej vládne v čr tu psali před týdnem HAHAHAHA

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
17. 9. 2020 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PSko s mechanikou, té se nehodlám vzdát ani v příští generaci, ne vzhledem k cenovkám her, ne zřídka se stane že i hra v akci je v krabičce 200-300kč levnější a nebudeme se bavit o Day1. Prostě možnost volby mi za to stojí.

Michal

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co tu meleš něco o xbox fan guys? Já bych si PS nekoupil už kvůli dementum, jako jsi ty. Všichni se chováte jako by jste měli půlku akcií Sony herní divize. Jste fakt k smíchu. Proč se prostě jen nebavit o hrách? Jsem dost starý na to, aby mě tu poučoval nějakej 20 letej panic. Hraní zdar a XsX First day 😉. Doufám, že jsem neurazil slušné lidi s PS 👍. Nebylo to směřováno Vám... Hezký den

Dakh666
Dakh666
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PlayStation
19. 9. 2020 06:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Hraju na playku a za mě určitě neurazil. A naprosto s Tebou souhlasím 👌

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
17. 9. 2020 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Žiadnu, kúpim si nové PC, kde som spokojný. Nikto ma neblokuje a nezamyká na svojom exkluzívnom digitálnom obchode, kde mi potom môže šróbovať ceny na 80 eur, ani nemusím platiť výpalné za multiplayer, spätnú kompatibilitu mám do aleluja, možnosti výberu periférií, keď chcem môžem hrať na Xbox ovládači, alebo DualShocku, alebo K+M. A nie som vydaný na milosť vývojárom či mi dovolia hrať 30 FPS, alebo 60 FPS. Rozhodnutie ostať na PC mi dáva najväčší zmysel. Je to v konečnom dôsledku najlacnejšia a užívateľsky najprívetivejšia voľba. Ale keby z nejakého dôvodu MUSÍM ísť do konzoly, tak si vyberiem PS5 s mechanikou, nejaký vychytaný model. To znamená, že po skúsenostiach užívateľov s hlukom a teplotami by som buď počkal na podarenejšiu sériu, alebo Slim model. Pretože táto štartovná PS5 je fakt obrovská. Pri tých cenách a uzamknutom PSN digitálna verzia u mňa nehrozí. Hardvérovo by mi viac vyhovoval Xbox, ibaže sa zdá, že bude prichádzať o nejaké to množstvo konzolových exkluzivít. Zväčša japonských.

Enerccio

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Žádnou, exkluzivní hry mě neoslovily, možná ps5 jako blu Ray přehrávač

Patrik

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Popravdě vůbec nevím jakou verzi vzít, než se rozhodnu tak to bude vše rozebraný 😁. Fakt je, že si,hry spíše stahuju z PS Store když jsou v akci, ale některý hry jsem si koupil i v krabicové verzi. Pro tu digitální verzi mi aspon u PS4 vyhovuje to, že tu hru můžu sdílet s bráchem na jeho PS (propojené účty). Zajímalo by mě, zda to tak půjde inu PS5 🤔

Paul
Paul
Level 32 Level 32
17. 9. 2020 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dal jsem žádnou, protože mi přijde stupidní kupovat další kus plastu na kterej prakticky prvních pár let nebude nic zajímavýho. Až se naakumulujou hry co mě zajímaj (ideálně aspoň 10), tak vemu PS5 s mechanikou. Snad už v novější vychytanější revizi, nebo dokonce Pro verzi.

George

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja raci custom build nez si to nechat stavet od microsoftu nebo sonny

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
17. 9. 2020 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@George Produkty sonny neznám, ale věřím, že raci custom build je lepší.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
17. 9. 2020 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PS4 Pro mám, PC taky, tak bych zkusil pak XSX, ale nevím. Dokud nebudou hry v Unreal Enginu 5, tak se o next gen nejedná, ale jen o výkonnou konzoli. Takove PS4 PRO 2. Počkám až vydají nějaké hry co za to budou stát.

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam herni PC, ale kdybych si mel vybrat tak urcite PlayStation s mechanikou. Mozna ho nakonec za par let koupim. Uvidime...

Reklama
Reklama