Zpět na článek

Diskuze: Anonymous se Sony ještě neskončili

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Honzaik
Honzaik
Level 1 Level 1
15. 4. 2011 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lol tak at sony necpe prachy do nějakýho blbýho soudu proti jednomu člověku kterej je ztrapnil, ale at si udělá pořádnej firewall. ano vim proti takovýmhle masivním útokům to neexistuje a BTW například vy kteří tady jste proti GeoHotovi a Anonymous třeba "dossujete" stránku sony. takhle se to dělá, např přes bittorrent se vam "napojí na pc" a vysíláte packeges na sony. com

Bela
Bela
Level 1 Level 1
15. 4. 2011 01:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docik : Hudba a filmy je možné stiahnuť pre svoju potrebu, ale software nie. Ja som negooglil (mám ASPI) a napokon táto téma sa už pertraktovala opakovane.

MK-ULTRA
MK-ULTRA
Level 1 Level 1
14. 4. 2011 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nič proti nikomu ale je vedecky dokázané, že len menej ako 10% ľudí chápe, že proces zdôvodňovania záležitosti vyžaduje najsamprv prvotné pozorovanie problému a až následne vyslovenie záveru. Tým chcem povedať, že sa úplne stotožňujem s názorom Docik (a) .

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
14. 4. 2011 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Belovi došel dech xD.

Bela
Bela
Level 1 Level 1
14. 4. 2011 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docik - právo ma vcelku úspešne živí nejaký ten piatok. Inak aj právo (oprávnenie) je de iure vec, a to aj autorské. Je to na dlhšie a nechcem byť OT.

RUDY
RUDY
Level 1 Level 1
14. 4. 2011 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docik-Ja nepotrebujem na to internet aby som si to prečítal a potom robil zo seba múdreho. Ja už mám niečo s policajtamy zažité a o zákonoch už niečo viem. Vieš ked som bol puberták tak som nezapadol do dobrej partie a už to išlo somnou dole vodou. Tak my tu nedávaj prosím rozumy. Dík

Docik
Docik
Level 26 Level 26
14. 4. 2011 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rudy, líbí se mi, že ty jsi takový odborník v zákoně, že jsi se radši ani osobně neobtěžoval mi to vysvětlovat

Bela: Ještě, že existuje google že, ale já jsem rád, že když už nědo chce oponovat tak ne jako 3leté děcko. Jinak autorský zákon je právě ta věc, která je podle mě jasná jen v případě, že chceš s takzvaně nelegálně nabytým materiálem obchodovat nebo na něm vydělávat, v tomto případě je autorský zákon jasný a neúprosný, ale stažení obsahu pro svoji vlastní potřebu není krádež a to že díky pirátům přicházejí vývojáři o peníze je věta vypuštěná z úst někoho kdo nevidí ani metr před sebe. Kdo na nákup nemá, ten si nekoupí. Stažením obsahu se nezmocňuji cizí věci, to je nevýhoda českého jazyka, pokud se podíváš na definici krádeže v angličtině a nebudeš to překládat do češtiny ale zamyslíš se nad významem slova take, tak zjistíš že krádež je definována sebráním někomu něčeho, já nic nikomu nesebral majetek všem zůstal, já si udělal jeho kopii. Prostě pirástvím nikoho nepoškozuješ , z pirátů se stávají potencionální zákazníci a ne naopak, že z potencionálních zákazníků se stávají piráti

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
14. 4. 2011 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Řekl jsi"ale nesúhlasím, aby iní (ani nejaký Anonymus) rozhodovali za mňa", jak by rozhodovali za tebe? !

Bela
Bela
Level 1 Level 1
14. 4. 2011 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Playman asi si nepochopil čo som povedal : ja si svoje práva chránim. A v tejto súvislosti Ťa dôrazne upozorňujem, nepoužívaj narážky na moju národnosť, už sa v tomto smere opakuješ. To čo si Tí ľudia skutočne myslia, vedia jedine oni. A to čo už urobili je všeobecne známe.

RUDY
RUDY
Level 1 Level 1
14. 4. 2011 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bela-Dakujem že si mu to vysvetlil.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
14. 4. 2011 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bela zasahuje , "ale nesúhlasím, aby iní (ani nejaký Anonymus) rozhodovali za mňa" vysoce inteligentí myšlenka, když ti lidé, kteří vytvořili to video, chtěli pouze vyjádřit názor na podobné praktiky. Právě proto se snaží zorganizovat ty protesty, tady to zase nějáký slovák pochopil.

Bela
Bela
Level 1 Level 1
14. 4. 2011 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docik - k Tvojmu postoju k warezu sa nevyjadrujem. Ale nepleť tu pojmy. Krádežou § 205 TZ je ak "si (pachatel) přisvojí cizí věc tím, že se jí zmocní" a lúpež je v § 173 definovaná ako "proti jinému užije (pachatel) násilí nebo pohrůžky bezprostředního násilí v úmyslu zmocnit se cizí věci". A pokiaľ ide škodu, § 40 autorského zákona a existujúca judikatúra hovoria jasnou rečou. A ešte by som dodal, že pokiaľ by mne niekto neoprávnene zasiahol do súkromia, sám zvážim ďalší postup, ale nesúhlasím, aby iní (ani nejaký Anonymus) rozhodovali za mňa.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
14. 4. 2011 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano film jsem viděl již asi 4x a opět s tebou souhlasím Docik .

Satris
Satris
Level 1 Level 1
14. 4. 2011 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já jim fandim, taky jsem koukal na pár videí od geahota a nechci aby u sony měli mojí ip. Jednoho dne by mi mohli zaklepat na dveře se soudním povolením na prohlídku hdd. Trochu přehánim ale kdo ví, co je napadne... . Další věc je, že pokud jim to projde, tak by to mohli začít praktikovat i jiné společnosti.

Jirka Matouš
Jirka Matouš
Level 1 Level 1
14. 4. 2011 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JakER: A od kdy je nerespektování něčího soukromí normální?

Docik
Docik
Level 26 Level 26
14. 4. 2011 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

re: playman : jj je to dobrej film. BTW celá skupina Anonymous vystupuje vždy s maskami z tohoto filmu, který totiž pojednává o nedaleké totalitní budoucnosti. Přesně k tomu totiž dojdeme pokud se autorské zákony budou vyvíjet tímto směrem dále. Určitě by lidi měli tady v CZ znát OSA - kterému už teď s každým mediem (USB, harddiskem, DVDčkem- platíte poplatek, takže by v podstatě pirátsví vůbec nemělo existovat když za stažený obsah platíme předem) jinak zákony postihující piráty vytváří Acta , která se snaží svými totalitními praktikami ovládnout internet. Jinak k filmu V jako Vendeta, je to film inspirovaný románem 1984 od George Orwella , což je hodně kultovní kniha pojednávající právě o budoucnosti s moderními technologiemi, kdy je sledován každý váš pohyb a každá vaše myšlenka. Rozhodně dobrý film a dobrá kniha, dobře žes to vyzvedl z kontextu

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
14. 4. 2011 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chápu ty postoje zmíněných lidí. A mimochodem, maska a celé zvtárnění videa je ve stylu filmu: V jako Vendeta, kde mimo jiné hrála Natalie Portman. Docik: Souhlasím s tebou. JakER: Vrchol drzosti je blokace "nevhodného obsahu" na kterém ve výsledku není nic špatného a tímto chováním vznikají podobné reakce jako Anonymous .

Docik
Docik
Level 26 Level 26
14. 4. 2011 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

re. rudy. řekl bych, že jsi to ani nedočetl do konce, takže nechápu proč se k tomu vyjadřuješ + to o čem mluvím není historie jedno-dolarovky , o iluminátech se učí na základní škole, takže máš asi hodně velké nedostatky. Mám PS3, nepirátím na ní, hry si kupuji, tu firmu mám celkem rád, nemá vůbec špatnej přístup ke své komunitě, ale velmi špatně jedná s lidmi, kteří se jí nelíbí, což jsou všichni co jí neplatí. A pardon, ale pirát není potencionální zákazník, pirát nevytváří ušlý zisk firmě, stáhnul jsem si crysis 2. Myslel jsem si, že nestojí za to abych ho kupoval. ( Na foru odkud jsem ho stahoval, bylo šíleně moc koemntářů od těch takzvaných pirátů stylu: nebudu stahovat, koupím, pokud se vám hra líbila podpořte vývojáře koupí hry. Po dohrání kampaně sem si řekl, že si tahle hra moje prachy zaslouží a nakonec jsem si ji vážně koupil) Takže si laskavě uvědom, že pirátění není krádež jak je mainstreamem nazýváno. Najdi si význam slova krádež a zjistíš, že je ve slovníku definován. Při krádeži musí být někdo oloupený, ochuzený o svůj majetek, při pirátsví majitelům majetek není odcizen, je pouze zadarmo zkopírován, není to tak, že tím že bych si crysis 2 stáhnul tak, že by o něj vývojáři přišli. Neměl jsem v plánu ho koupit takže co na tom, že jsem ho stáhnul. A nakonec jak to dopadlo, sosnul jsem ho a zjistil jak je dobrej a koupil si z dovozu za 6 stovek limitku (to je možná tak jediný co si vyčítám, že jsem ochudil český herní průmysl, ale musí tady začít fungovat trošku konkurence schopnost, é že zde nové hry stojí 1600 a při tom si je můžu objednat, třeba z game. co. uk i s dopravným za 900Kč) . Takže o čem tu ty vlastně mluvíš. O jakejch hackerech tu všichni mluvíte. v čem vám kdo z nich škodí, v čem škoděj společnostem. Jenom neposlouchají stupidní zákony, řekni mi tobě nevadí ( i když, když si čtu cos mi odpověděl tak si myslím, že zrovna tebe to netrápí) , že v našem regionu nelze sledovat na youtube G4TV? je to pořad o hrách vysílanej na youtube. Víš kolik písniček a videjí je tady pro naši republiku zakázaných? jenom pro to, že si někdo dělá nárok na internet a tvrdí, že pirátsví poškozuje firmy. Myslím si, že to jsou lidi pod IQ90 co poškozujou celej tenhle posranej svět. Kdybys nebyl hňup tak se aspoň zamyslíš proč to Anonymous dělají. Prostě někteří lidi mají fakt IQ tykve

JakER
JakER
Level 1 Level 1
14. 4. 2011 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mattos: Odkdy je bránění vlastní platformy/produktu demence?

Bela
Bela
Level 1 Level 1
14. 4. 2011 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Keby nebolo Sony, našiel by sa niekto iný

Jirka Matouš
Jirka Matouš
Level 1 Level 1
14. 4. 2011 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RUDY: Možná, že kdyby se v Sony nechovali jak dementi, tak by to takhle nedopadlo...

RUDY
RUDY
Level 1 Level 1
14. 4. 2011 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docik-To je pekné že vieš historiu Amerických bankoviek ale to tu nikoho nezaujíma. Tu sa bavíme o terorisme proti SONY zo strany , , IMBECILOUS''. To by sa dalo nazvat skor ako vydieranie a nie ako terorismus.

Far4all

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docik má pravdu Přece se nenecháme omezovat, nebo snad ano ?

Docik
Docik
Level 26 Level 26
14. 4. 2011 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ty co na ně nadávají, by si měli uvědomit, že toto je čistá anarchie 21. století. Anarchie, pokud si najdete význam slova na wikipedii, není absolutní svoboda a absence zákonů, anarchie je stejně utopická myšlenka, fungujícího systému jako ostatní (komunismus, demokracie) . Měli by jste si uvědomit, že díky nim přežil a rozšířil se projekt wikileaks po celém světě. Navíc to že si sony vynucuje informace, které ji nenáleží je jasné porušení lidských práv a svobod. Až bude anonymous vraždit, nebo krást tak si tu brečte a nadávejte na ně, teď by jste jim měli děkovat. Zamyslete se proč má Amerika už 300 let stejnou zadní stranu jedno-dolarovky a hlavně se trošku vzdělejte v oblasti historie, aby jste věděli co na tom kusu papíru už 300 let je. Hlavně si pak neposerte trenky až vám to dojde. Občas je lepší mlčet, tak se tím řiďte, nemusíte za každou cenu psát první blbost co vás napadne. (iniciala pro ty co by se chtěli zajímat o to co jsem zde vlastně napsal - New World Order a Bilderberg Group)

LOL4K
LOL4K
Level 1 Level 1
14. 4. 2011 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GL Anonymous ...

Reklama
Reklama