Multiplayerová střílečka od BioWare má mít i více než jeden společenský/sociální prostor.
Společnost Electronic Arts se zbláznila do multiplayerových her a odsoudila ty pro jednoho hráče. To je ostatně i důvod, proč bylo zavřeno studio Visceral Games a nadějná akční adventura ze světa Star Wars, na které pracovala i Amy Hennig (autorka Uncharted), byla svěřena do rukou někoho jiného, aby změnil koncept. Důkazem je i nová značka týmu z BioWare. Tvůrci Mass Effectu a Dragon Age chystají multiplayerovou střílečku Anthem, která kromě příběhu má zaujmout i svým rozsahem.
Brenon Holmes z BioWare na Redditu prozradil, že Anthem přinese otevřený svět a oblasti, které budou mnohem větší než ty v Destiny. V BioWare toho měli dosáhnout díky odlišnému přístupu a jiné technologii. Hrozí ale, že při přechodu z jedné oblasti do druhé se bude muset hra načíst. Na tom ale ještě pracují a je dost pravděpodobné, že obrazovku s načtením neuvidíme, autoři loading ukryjí.
Druhou zajímavou novinkou má být společenský/sociální prostor. Zatímco Destiny nabízí jeden, v Anthem mát být více než jeden social space. Pro vývojáře je ale důležité, aby každý byl v něčem zajímavým, aby hráči měli důvod ho navštívit/navštěvovat.
Anthem vyjde v letošním roce na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hra je postavena na technologii Frostbite 3. Další informace bychom se měli dozvědět ještě před červnovou E3.
Zdroj: Gamingbolt.com