Arkham City s podporou 3D, PhysX a DirectX 11 efektů
Batman: Arkham City Novinka Arkham City s podporou 3D, PhysX a DirectX 11 efektů

Arkham City s podporou 3D, PhysX a DirectX 11 efektů

Michal Maliarov

Michal Maliarov

8

PC verze chystaného Batmana si na nic nehraje a nabízí rovnou nekompromisní řešení pro všechny, komu konzole lezou krkem.

Reklama

Říjnové vydání časopisu PC Gamer předběžně trousí něco málo detailů o tom, co očekávat od PC verze veleočekávaného pokračování skvělé akce Batman: Arkham Asylum.

První znatelnou výhodou bude podpora technologie Nvidia 3D Vision, takže si majitelé speciálních monitorů a hardwaru vychutnají to pravé plachtění nad městem a uznají, že na koupi neprodělali.

Mnohem pozitivnější zprávy ale pramení z dalších dvou vychytávek, pro které nepotřebujete nic mimořádného. Jedná se o fyzikální engine PhysX (pro majitele grafických karet Nvidia) a plná podpora DirectX 11 efektů. „Srovnáte-li PC verzi a její exkluzivní efekty včetně dynamické mlhy, rozostření, více bordelu a harampádí na ulicích či ostřejších textur, pochopíte, že vypadají oproti tomu konzolové verze dost chudě,“ píše redaktor časopisu.

Integrace PhysX enginu pomůže i nejen oku lahodícími efekty, nýbrž i zcela praktickými dodatky. Dřevěné dveře či prkna se pod náporem letícího těla nyní tříští, několik nových pohybů Batmana podobné věci dokonce specificky využívají. A to nebude zdaleka vše.

Vypadá to, že nás PC hráče v říjnu čekají herní hody, jako už dlouho ne. A nejen proto, že bude Batman: Arkham City naprosto peckoidní.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama