Assassin’s Creed 3 a detaily o New Yorku
Novinka Assassin’s Creed 3 a detaily o New Yorku

Assassin’s Creed 3 a detaily o New Yorku

Michal Burian

Michal Burian

24

V nejnovějším rozhovoru se Alex Hutchinson, kreativní ředitel Ubisoftu, rozpovídal o prostředí třetího dílu a jeho jednotlivých oblastech.

Reklama

Ledacos už o zasazení Assassin’s Creed 3 víme. Příběh, odehrávající se během Americké revoluce, nás provede téměř celým východním pobřežím a s Connorem řádně procestujeme nejen velký kus divočiny, ale i vesničky, osady a hlavně dva velká města – Boston a New York. Zatímco o Bostonu už toho víme tuny, New York zatím stále zůstával tajemstvím.

Do New Yorku zavítáme až po velkém požáru roku 1776, který zničil více jak čtvrtinu celého města a soustředíme se především na jeho hustě osídlené oblasti (dnešní Manhattan). Okolí tehdejšího New Yorku totiž bylo pokryto bažinami a tlachání v blátě by rozhodně nepatřilo mezi časté radovánky, jak podotknul sám Ubisoft. Díky velikosti se však vývojářům podařilo historicky přesně přenést do hry většinu města bez větší komprese, což milovníci dějepisu uvítají s nadšením.

Vývojáři před sebou navíc měli další těžký úkol. Prvotním nápadem bylo postavit oba města dostatečně blízko sebe, aby mezi nimi hráč přebíhal divočinou. Pak ale vyšlo najevo, že by se to spíše podobalo Disneylandu a pětiminutový sprint z města do města nepřinášel dostatečně realistický pocit. Nakonec tedy Ubisoft zůstal u tradičně rozdělených map, které jsou od sebe odděleny nahrávacími obrazovkami. To možná leckomu může vadit, na druhou stranu se ale na každé mapě můžeme těšit na pořádnou dávku detailů a maličkostí, které při jedné velké mapě nejsou možné.

Na rozdíl od Bostonu navíc bude New Yorku zcela jiným parkourovým zážitkem, jelikož má trochu jinou architekturu a již zmíněný problém s řádně usmaženými domy. Podobně variabilní hratelnost rozhodně vítáme a kdo ví, třeba přijdeme na kloub jedné z největších světových konspirací. A sic, kdo velký požár vůbec nastartoval.

Assassin’s Creed 3 vychází 31. října letošního roku pro PS3 a Xbox360. PC verze dorazí o něco později. Více se dozvíte na naší fanouškovské stránce.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama