Zpět na článek

Diskuze: Assassin’s Creed 3 bude mít online kooperaci

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tarik
Tarik
Level 1 Level 1
20. 7. 2012 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmmmm

Prosím více inzerce
Prosím více inzerce
Level 1 Level 1
15. 7. 2012 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen tak pro srovnání : Lost Archive či Da Vinci... jsou DLC, ACR a ACB jsou normální díly série

Makaveli
Makaveli
Level 1 Level 1
15. 7. 2012 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1 cast tvrdi to a druha to me to prijde jako velky datadisk a tim koncim, klidne v tom pokracujte, ale uz se v tom stracime

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
15. 7. 2012 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby to nebyl plnohodnotný díl, nebo podřadný, tak jak jsem již říkal... podřadné díly dnes zastupují DLC, které mají za úkol (v případě SP) rozšířit příběh o nějakou to slovo, aby lidi pochopili, aspoň minimálně o co šlo. Assassin's Creed Brotherhood a Revelations příběh rozvedly a přinesly nové postavy, velké rozšíření děje, nové věci, nové prostředí, nový příběh (jak Eziův, Altaïrův tak Desmondův) a spoustu dalších změn a to včetně MP. A věřte, že DLC (Podřadný díl / neplnohodnotný díl) by tolik změn nepřinesl.

EDIT: Teď mě tak napadlo (a nehleďte na grafiku hry, ani že to nepřináší změny) , že chcete říct, že takový Battlefield: Bad Company není plnohodnotný díl a jen "rozvíjí" Battlefield 2?

lenuska28
lenuska28
Level 1 Level 1
15. 7. 2012 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Také se tak trochu zapojím do diskuze pokud můžu. R a BH nejsou uplně plnohodnotné díly ani žádné podřadné díly jen rozvíjejí příběh Ezia proto jsou tak krátké. . a vývojáři vydali BH a R a sami to přiznali také proto aby zjistili u hráčů co by měli změnit do plnohodnotného 3 dílu. Nevím přesně jak to tady je ale omlouvám se předem kdybych mlela prkotiny.

Assasin
Assasin
Level 1 Level 1
15. 7. 2012 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mate pravdu. nevim proc by to byly podradne dily (to muze rict jen nepritel AC)

morfin
morfin
Level 1 Level 1
15. 7. 2012 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pingi7: Takže podle tvé logiky nejsou třeba ani GTA Vice City a San Andreas plnohodnotný díly?

jinak souhlas iToast

Prosím více inzerce
Prosím více inzerce
Level 1 Level 1
15. 7. 2012 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zapojuju se do diskuze.... . Honzas má pravda, jsou to plnohodnotné díly.... Jen u série AC je to udělané jako "nové číslo dílu = nový Assassín (či nová doba) " ACB a ACR nedostalo novou číslovku protože je to pořád příběh Ezia.... 😗

pingi7

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Honzas: Kdyby to byly plnohodnotný díly tak by Brotherhood a Revelations byly 3 a 4 díly

Ale nejsou a proto doplňujou 2 takže BH a R jsou pořád dvojka

Makaveli
Makaveli
Level 1 Level 1
15. 7. 2012 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Honzas: Nebud si tak jistej 😗

EpiCenega
EpiCenega
Level 1 Level 1
14. 7. 2012 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JEEEE 😂

morfin
morfin
Level 1 Level 1
14. 7. 2012 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Raverin: U takových her je jasný, že bys to asi nechtěl hrát s někým cizím, ale s kamarádem. Samostatná dějová linka, stejně jako v Portalu 2 nebo Splinter Cell Conviction. To je to, co bych chtěl!

EDIT: A když už mi to nevyšlo u Mass Effectu 3, kde byly ty vlny, tak jsem doufal aspoň v AC3, že se mi to splní. Hold mám asi smůlu

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
14. 7. 2012 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DepešákDom: Že je to kratšího rázu neznamená, že nejde o plnohodnotný díl.

pingi7: Kdyby šlo o poddíly, tak bychom se určitě nedozvěděli tolik zásadních příběhových věcí.

pingi7

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Honzas: AC: R a BH NEJSOU plnohodnotné díly to jsou jakési poddíly

A jinak se moc těšim 😂

SABOTEURCZ2012
SABOTEURCZ2012
Level 1 Level 1
14. 7. 2012 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na coop určitě nenadávám v hrách je to budoucnost než to hrát sám máš tam více možností a podobně

lenuska28
lenuska28
Level 1 Level 1
14. 7. 2012 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Raverin: Vlastně máš pravdu to mně ani nenapadlo ale hodně lidí nadává na coop a na MP že to nebude stát za nic Ubisoft se pořád víc a víc zlepšuje tak doufám že v budoucnosti u nějakého AC 23 nebo nějakého podtitulu budou lepší věci než v minulosti

Raverin
Raverin
Level 23 Level 23
14. 7. 2012 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lenuska28 - Podľa mňa je príbehove coop v AC uplne na hlavy a zbytočné, vezmi si to tak, že napr si na lovu a nejaky hrač ti tam vbehne a pokazi, pričom napr ulohy mas sa dostať cez stráže neviditeľny a nekdo ti ich pozabije takze je to len o Connorovy a nie coop zo 4 hrácmi Vlny, a zabijanie coop beriem a myslim, že to bude paráda. Držim palce Ubisoftu aby sa im MP podaril a a hlavne SP aby ma ohromil ako každa s časti AC!

Assasin
Assasin
Level 1 Level 1
14. 7. 2012 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

prominte ze se zapojuju do diskuse, ale melo nas to provest zivotem Ezia (a dokoncit zahadu s jablkem) . Vzdyt i Altair se v ACR vratil ze zapomenuti a pribeh i tak skvelych assassinu zkoncil. Pro me zustane Ezio tim nejlepsim assassinem.

Makaveli
Makaveli
Level 1 Level 1
14. 7. 2012 07:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale ale... si je srovnej s 1, 2 ci 3 a itak ti výjde že je to takej datadisk

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
13. 7. 2012 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je spíš tvrzení proti blábolu. Ano, říkali, že jde VÍCEMÉNĚ o "výplň". Ale ne, že nejde o plnohodnotný díl a také, že to určitě nesloužilo jako čístá výplň.

Makaveli
Makaveli
Level 1 Level 1
13. 7. 2012 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Honzas: Sami to rikali ale je to pouhe tvrzeni proti tvrzeni tak to nechme tak

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
13. 7. 2012 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DepešákDom: Assassin's Creed: Brotherhood a Revelations JSOU plnohodnotné díly. Half-Life 2: Episode 1 a Episode 2 taky neslouží, jako výplň mezi Half-Life 2 a Half-Life 3.

Makaveli
Makaveli
Level 1 Level 1
13. 7. 2012 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

obivan568: to proto že ac bh a ac rv nejsou plnohodnotné díly, slouží jen jako výpln mezi 2 a 3, jsou to takové monstr DLC

Silent
Silent
Level 1 Level 1
13. 7. 2012 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na AC: R MP jsem zanevřel z jednoho prostého důvodu. Ta hra mne neodměňovala. Myslím tím to že i když jsi se snažil hrát jako assasin takže pěkně v tichu číhat pronásledovat a zabít. Stejně to dalo více bodu těm co běhaly po sřechách střílely nebo běhaly a zabíjely všechno co jim přišli pod ruku. Takhle byla vysoká šance že tvoje dlouhé pronásledování přijde vniveč a prohraješ i když hraješ poctivě.

Marrino
Marrino
Level 1 Level 1
13. 7. 2012 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spojení AC a Coopu zní lákavě, ale uvidíme, jak to bude fungovat v praxi.

Reklama
Reklama