profile-image

Honzas4400

Jan Kalný
Registrace 22. 6. 2010
ID 2968261840
Level 1
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100
Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Články

Assassin’s Creed: Odyssey - Discovery Tour

Assassin’s Creed: Odyssey - Discovery Tour

Interaktivní muzeum se vrací v zatím posledním díle Assassin's Creed.

31. 10. 2019 20:30
Death Stranding: "Briefing" trailer

Death Stranding: "Briefing" trailer

Sam bude muset spojit Ameriku dohromady.

12. 9. 2019 12:51
Pro Hitman 2 vyjde tento měsíc druhá placená lokace

Pro Hitman 2 vyjde tento měsíc druhá placená lokace

Luxusní letovisko Haven Island vyjde 24. září pro majitele zlatého expansion passu.

5. 9. 2019 19:00

Komentáře

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
26. 8. 2019 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Á, se omlouvám, to datum vydání mi ujelo s prvním dílem. Díky. Taky už člověk po večerech blbne... :D

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
27. 7. 2019 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Ale z čísla přece nejde v žádném případě vydedukovat, jak na tom ta hra je. Pokud sem čtenář přijde, podívá se na číslo - číslo od někoho, kdo má úplně jinou stupnici a pohled na to - a jenom z toho si začne vytvářet nějakej názor, tak to přece není naše vina. To je jako si koupit knihu, otevřít poslední stránku, přečíst poslední větu a usoudit jaká hovadina bez hlavy a paty to byla. My dáváme všechni prostředky k tomu, aby se čtenář dozvěděl o hře, co potřebuje a z toho si mohl usoudit, co chce. Že drtivou většinu ignoruje a místo toho se koukne na jedinou číslovku na konci fakt není náš problém. A nedostatek času přeci není omluva, pokud se o tý hře chce dozvědět, ten čas si udělá. Totéž ohledně toho, jestli se mu chce nebo nechce číst. Je pravda, že se čísla hází do trailerů, jenže tam je to jenom proto, aby si vývojáři mohli honit triko. Koneckonců nikoho nemůže překvapovat, že v těch trailerech nikdy nejsou nízká čísla. A třeba v zahraničí může nějaké nadhodnocování smysl dávat, když se do takových trailerů dostanou. Je to skoro jak reklama zadarmo. U nás se něco takového neděje a spojitost s Xzone s tím nemá nic společného. Pro mě za mě si tam nikdy nic nekupujte, nám v redakci do toho fakt nic není a nemáme nějakou skrytou potřebu hry nadhodnocovat jenom pro to, aby si o pár lidí navíc kliklo na odkaz. Myslím si, že jsem konkrétně v recenzi dostatečně popsal to, proč jsem tomu dal takové honocení, jaké jsem tomu dal. Pokud s tím někdo zásadně nesouhlasí, vždycky rád vyslechnu protiargumenty a nějak se o tom můžeme pobavit. Ale pokud kritika spočívá jenom v tom rádoby cool a originálním "9/10? lol", což umí napsat i vytrénovaná opice, tak se není o čem bavit. Takže jinými slovy, ano, ten text je pořád nejdůležitější část. Pokud bychom začali vydávat recenze bez textu a dali bychom jenom číslo, nikdo by to asi recenzí nenazýval.

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
27. 7. 2019 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Jenže ty usuzuješ, že se Wolfenstein 3 bude odehrávat mezi The New Colossus a Youngblood. Což je teda možnost, neber mě špatně, ale mnohem pravděpodobnější varianta mi přijde, že se právě bude odehrávat PO Youngblood. Proto jak píšu v recenzi, že ta hra působí jako přechodovej můstek mezi druhým a třetím dílem. To znamená, že tady se nastínilo, že se BJ pokusí zničit/vypnout ten "doomsday stroj". Dost možná si ta hra bude zahrávat i s těma alternativníma realitama, což je tušim něco, co dělal i Wolfenstein z roku 2009 (ale nechci teď kecat, nehrál jsem to už věčnost), takže by to mohlo bejt zajímavý. Rozhodně bych viděl to, že se bude W3 odehrávat po Youngblood jako tu nepravděpodobnější variantu. Dvojčata zůstanou v Paříži, BJ jde vstříc záchraně světa. Jinými slovy slouží Youngblood jako skvělej "prolog".

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
27. 7. 2019 01:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Myslím si, že u spousty lidí je problém hlavně v jedný věci. A dovolím si teda použít kus toho, cos napsal ty, a to: "že jsem měl chuť to video vypnout". Spousta lidí tu hru zkrátka hodnotí buď jenom z videí nebo po chvíli hraní, což přece není fér. Vůči nikomu. I mně ta hra zprvu přišla taková divná a něco na ní nesedlo. Kamarád, kterej je docela velkej fanda Wolfensteina, to měl úplně stejně. Po pár hodinách ale, jakmile člověk dostane pár schopností a trochu si vylepší zbraně, je všechno v pohodě. Nějaké levely nepřátel, na což si lidi stěžují, vůbec nijak nevadí ani nepřekáží. Všechno do pár výstřelů padlo přesně tak, jako v předchozích Wolfensteinech. Jediná zásadnější věc je teda to zmíněný brnění, u něhož musí člověk měnit ty zbraně, a když to dělá, tak jak řikám, všechno hned klekne. I větší nepřátelé. S výjimkou Supersoldatenů, u nichž bych tu kritiku ohledně bulletsponge dokázal pochopit, všechno ostatní umírá rychle. Včetně velkých robotických nepřátel. Někteří dokonce rychlejc než v předchozích Wolfensteinech. Samozřejmě když se někomu nezdá ten příběh nebo ty postavy, tak tady asi není moc o čem mluvit. Nicméně jak řikáš ohledně hodnocení ostatních, všichni na to mají názor různej. Na Metacriticu je průměr 76, s hodnoceními od 86 k 60 (15 pozitivních a 7 smíšených recenzí). Ale zároveň je furt nutný brát v potaz fakt, že je to přeci jenom spin-off/samostatný datadisk (ať už to chce člověk nazývat jakkoliv) za polovinu ceny běžný hry. To jenom tak abych k tomu něco dodal...

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
25. 7. 2019 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek Tvrdý Ohledně příběhu jsem to myslel tak, že se hráč fyzicky do tý Atlantidy dostane po událostech druhý epizody, ne dřív. Prostě by nedávalo smysl, aby se mohl hráč pohybovat po tý Atlantidě, dokud se tam nedostane příběhově (tzn. dohrání těch předchozích dvou epizod). Bohužel, ale co se dá dělat.

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
25. 7. 2019 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek Tvrdý Bez dohrání původní hry to jde určitě (přes menu si jde navíc přímo vytvořit novou postavu určenou pro hraní toho DLC), nicméně bych neřekl, že se dá do Atlantidy dostat bez dohrání předešlých dvou epizod. Minimálně z příběhového hlediska by to nedávalo absolutně žádný smysl.

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
7. 7. 2019 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bean To sice ano, ale většinou se každej vystřílí a to taktizování taky šlo z okna. Ergo to "ve stylu klasického Team Deathmatche"

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
2. 7. 2019 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Když nový šéfredaktor Zingu dá (ať už to bude kdokoliv), možná se tu ode mě stále sem tam něco objeví. Ale když se po mě bude komukoliv stejskat, vždycky jsem na Steamu :D

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
16. 6. 2019 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unclear Při skloňování řeckých jmen se ty koncovky (v tomto případě -es) odtrhávají. Jinak ano, je to takhle i oficiálně.

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
13. 6. 2019 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Virus Napadá mě akorát možnost, že by sis na začátku svojí postavu vytvořil (prostě klasický RPG) a s tou začal. Nicméně to vypadá, že nějaká ústřední postava tam úplně není.

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
13. 5. 2019 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mong Schválně jsem si znova nainstaloval Mad Maxe, abych na to mohl odpovědět a v Mad Maxovi je rozhodně lepší. Takovej přízemnější, ty auta maj nějakou váhu. V případě RAGE 2 má všechno tendenci lítat a dělat kotouly, když se se člověk ocitne v krpálu nebo se o něco otře. A hlavně mi přišlo, že auta prostě nezatáčela. Proto jsem nakonec skončil u takovýho vznášedla a to používal od momentu, kdy jsem si ho odemknul a prostě se o to dál nezajímal. Jinak ne, ve hře žádná forma MP není.

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
9. 4. 2019 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen doufat, že to nebude odlišný jak původní podoba Conviction, která od komunity dostala takovou facku, že to museli kompletně překopat

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
5. 4. 2019 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak Moc se o nich neví, ale nedivil bych se, kdyby se jednalo o vedlejší mise

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
29. 3. 2019 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe Vskutku. Ale jako vážně, jak řikám, ten looting a průzkum je určitě důležitej v kontextu spíš hratelnosti a prostě toho pocitu, že člověk dělá všechno a pořádně, ale zkrátka nikdy jsem z toho necejtil žádný terno ani nutkání najít opravdu všechno, co se dalo. Z hlavy si vybavím hned několik případů, kdy jsem něco vynechal a šel dál. A nikdy mi nic nechybělo, dopracoval jsem se k většině bossům, mám všechny prostetický nástroje, měl všechny předpoklady pro skrytej konec, Prayer Beady jsem měl taky všechny (minimálně všechny v tom světě) a upgrady nástrojů mám taky skoro všechny (teď chybí v zásadě už jenom Lapis). Fistful of Ash, Ceramic Shard, Oil a craftovacích částí najde člověk takový kvanta i jenom zabíjení nepřátel, že jejich najití jako loot všude možně po světě už je spíš takovej "ok" pocit. O to mi jde... A to je to, co mě mrzí. A proto si nemyslim, že je ten průzkum v širším měřítku TAK prospěšnej nebo TAK důležitej, jak by člověk rád nebo jak by v porovnání s DS/BB čekal.

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
29. 3. 2019 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe Jako netrvdim, že se využít nedaj, ale když člověk prochází každej kout a ve většině případů najde Fistful of Ash nebo Ceramic Shard, tak to zamrzí. Zvlášť, když ta cesta k těm itemům je zábavná. Proto jsem taky každopádně při popisu toho průzkumu zvolil slovo zpravidla. Rozhodně je důležitá část a nikdo by to neměl ignorovat, ale prostě tam chybí to nadšení a napětí, kdy člověk neví, jestli náhodou neobjeví něco fakt úžasnýho. Nějakou zbraň, brnění, nebo prostě něco. Oproti DS je to rozhodně na úplně jiný úrovni. Pokud jde o to, že v recenzi něco chybí, tak vždycky něco chybí :D Ale účel byl hlavně jenom popsat to, co dělá Sekiro Sekirem, to znamená opravdu ty nejpodstatnější věci, a na zbytek si může každej přijít sám. Koneckonců je u takovejch her to zjišťování nejlepší. Pokud jde o ty bosse, jako já nevim, na tomhle jsem se shodnul i s pár kamarádama a prostě... něco tomu chybí. Jsou samozřejmě výjimky, jak řikáš, hlavně ke konci, ale když si člověk vedle sebe postaví ty bosse a do toho ještě ty prominentní mini-bosse, většina je prostě japonskej válečník jeden vedle druhýho. Což jako jo, sedí to tomu a to nevytýkám, ale prostě to nemá ten... šmrcn? Nevim, jak to nazvat. A samozřejmě v neposlední řadě - pro mě osobně to zase souls hra není. Je to podle mě odlišný natolik, aby se to prostě souls hrou nazvat nedalo. V tom nejlepším případě je to prostě mix souls hry a akčního RPG/akční adventury/akčního něčeho, tzn. není to čistokrevná souls hra, což je pro mě dostatečnej důvod to prostě souls hrou nenazývat.

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
22. 3. 2019 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Chce to zvyk. Když člověk hrál Dark Souls, tak se celkem snadno vžil do Bloodborne a musel jen trochu ten styl pozměnit. To samý ale u Sekira nejde, tam člověk musí všechny znalosti zahodit a jít na úplně z druhýho konce :D Takže to, že je to nejtěžší, je vlastně taková polopravda. Je to těžký určit. Není to těžší, není to lehčí, není to stejný... je to prostě jiný :D

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
22. 3. 2019 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Úplně nevím, jak přesně podrobně tu obtížnost popíšu - a jak na to zbyde prostor a čas - ale prozatím ti můžu říct, že pokud jde o soulsborne hry obecně, Sekiro je s přehledem nejtěžší :D

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
13. 3. 2019 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Obojí. Na PC se objevily jenom první dva díly (Combat Evolved a 2). Tahle edice vlastně přinese většinu série, přičemž se jedná o remastery

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
8. 3. 2019 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Na Steamu jde u každý hry měnit verze, jedná se o tzv. branche. Když klikneš pravým, dáš vlastnosti, tak se jedná o záložku Beta verze. Jsou hry, co žádný verze nemaj veřejný, jsou hry, co můžou nabízet předešlý verze (patche), experimentální patche nebo další věci. Většina branchů je ale neveřejná a je potřeba speciální kód k jejich zpřístupnění (něco podobnýho se často objevovalo hlavně u ještě nevydaných her). Každopádně v tomhle případě se právě jeden z těch neveřejných branchů objevil veřejně, takže k dispozici byla jak normální verze s Denuvem, tak ta testerská bez Denuva.

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
8. 3. 2019 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mety15 Brzy™. Recenzi už dopisuju, ale zdržely mě osobní starosti

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
14. 2. 2019 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StarLord Já to taky nebral útočně :) Jinak pokud jde o číslo, spousta lidí to bere jako takový definitivní, ne-li rovnou objektivní hodnocení hry. Ale je to opravdu jenom třetina recenze, která se určitě nedá s dalšíma třetinama (tzn. textem a výpisem plus/mínus) nijak srovnávat ani zaměňovat. Jinak ten, kdo počká, určitě nijak trpět nebude. Stejně jako u každý hry, ne všechno je třeba mít hned :)

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
14. 2. 2019 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StarLord Někdo na to může koukat tak, že je to "zase jen další střílečka a zase to samý", jiní, jako třeba já, na to zase můžou koukat "díky bohu, že to je to samý, na tohle jsem čekal šest let, na další Metro". Číslo nevyjadřuje hodnocení hry, ale nadšení ze hry, takhle to vždycky bylo. A já jsem ze hry nadšenej, i přes ty chyby, O to víc jsem nadšenej, když se vážně ukázalo, že to není nějakej open-world paskvil bez atmosféry

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
14. 2. 2019 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mmm My jsme možná umělci, zato ignorování všech ostatních důvodů, proč si obě hry odnesly takové hodnocení, jaké si odnesly, to už je vyloženě talent.

Reklama
Reklama