Zpět na článek

Diskuze: Assassin’s Creed Infinity bude live service platformou

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
11. 8. 2021 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už nevědí co s rozpolcenou komunitou tak dostaneme do ruky Animus a dělejte si co chcete. 😁

kyaaa_senpai_

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

LOL live service AC ... tak urcite tak jako to bylo u Anthemu XDDD tak hra nejde uz ani zpustit,, GOOD ONE DUDE

Mr.sugar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velké změny avizovali i u Far Cry. Překvapilo by mě, kdyby to nebylo naroubování téhle formulky na FC a vlastně skoro všechny jejich hry....

Mike86
Mike86
Level 3 Level 3
8. 7. 2021 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že si za to částečně můžou hráči sami. Někteří z nich pořád chtějí víc (obsahu) a vydavatelé jim ochotně vycházejí vstříc, protože také chtějí víc (peněz) a díky těmto hrám jich můžou i víc vydělat, než u nějaké krátké lineární hry (nejen díky prodejům samotné hry a DLC, ale hlavně mikrotransakcím). Takže mě to jejich rozhodnutí ani nepřekvapuje. Co na tom, že někteří s tím nesouhlasí, když to dostatečný počet hráčů nedá najevo, tak se stejně nic nezmění.

Spinder

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Yes, konečně to v UBI někoho napadlo. Live AC je můj sen od doby co jsem si koupil Air jordan papuče. nemůžu se dočkat velkého otevřeného světa nebo ještě lépe velké mapy. Každou novou sezonu budem mít nového Assasina v seson passu za příjemných 529kč s coiny navíc ! navíc obchod s oblečky jen pokvete a chci mít svého růžového altaira s laserovým mečem ! Otázkou zůstává jakým stylem se vydají ? osobně typuju směr destiny říznutý s GTAO- to je placené velké aktualizace, placené malé aktualizace, placená hra a placená 3 měsíční sezona+ mikrotransakce navrch. Spojit se dají všechna období, assety jsou k mání a bude to stát pár tisíc € . Buggy zakryje LS jelikož je to náročné na správu a lidi co ty hry hrají jsou zvyklý na otřesný stav her. Tady tedy ubi vidí zlaté vejce. Teď k realitě. WTF ? to si jako myslí že když jejich hráčská základna má ráda lore a hutné příběhy, Najedou přeskočí na placený měsíční model toho samého furt dokola ? (se sezoní obměnou) ? V ubi asi berou houbičky Dr. Earnhardta jinak si nedovedu představit to co vedení dělá. Sází na COOL, STYL ,Mladistvý drive ve všech svých hrách a na šílenosti. Tohle do AC nacpat nejde. spálili se u WD tak nevím proč mrvit nejlukrativněší značku. WD by bylo do bré pro live Servis, velké město, hackovaní kde čeho i střelba by tam mohla být. AC už by bylo divné kdyby po světě běhalo 150 assasinu na jendé mapě.

Ivo Hausknecht

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže Hitman reboot. Jedna postava, hodně lokací, epizodicky. No uvidíme, já jak dohrál Origins i Odyssey celou, a Immortals Fenyx Rising taky tak Valhalla mě už jaksi nechytla, možná to bylo tím, že každá provincie měla svůj příběh který nebyl ucelený a méně zbraní, ale předchozí tituly mě bavily víc. Možná je to taky tím rozsahem hry, pokud mám pár hodin, nebudu to zapínat a pak zapomenu kde jsem byl a přejde mě chuť to hrát.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jelikož Ubi teď dělá hry stylem vydělat nejvíc peněz a ne udělat něco na co se bude vzpomínat jako na herní klenot, tak těžko jen něco očekávat. U nich je to poslední roky - čím větší, delší, hlučnější, tím zkrátka lepší.

Hrabe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dejte live service i do Far Cry!

Ondrej_V

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hrabe Udělat stejnou botu a na druhý pokus čekat lepší výsledky... Není to definice šílenství? :p

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč to bude live-service? Proč to bude online? Jaký to bude mít význam? Co to hráčům přinese? Že si lidi budou ukazovat nakoupenou zbroj? Budou spolu běhat po mapě, "dělat raidy" a do bezvědomí lootovat? Čím to bude jiné než desítky jiných live-service her? Tolik otázek. A v kostech cítím, že vedení toho projektu teď bude mít těžké časy, aby pro vedení Ubisoftu našlo odpovědi, se kterými budou chlebodárci spokojení. Když se jim to nepovede, tak poletí. Nebudou první ani poslední, kterým se to stalo a stane. P.S.: A kde je Beyond Good and Evil 2? Asi mrtvý.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
7. 7. 2021 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Ubisoft není pro hráče. Live service je způsob, jak nás kontrolovat a ovládat. Prostě vzali slavnou značku "AC" s tím, že se pokusí z lidí vysát, co to jen půjde. Zkrátka AC vyždímají do poslední kapky a vyhodí. Pak se pohrnou na jejich další značku a udělají stejný proces. Doufám, že jim na to hráči nepřistoupí.

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 To si piš, že přistoupí. Protože tyhle hry kupujou z největší části masy, co o hrách nemají skoro tušení a jen někde vidí reklamu nebo přepálený čísla z recenzí.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
7. 7. 2021 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

live service = no buy Jet podle trendů by jim šlo, ale snažit se o kvalitní AAA SP hru, to se jim nějak nechce. Jakmile slyším někde slovní spojení "live service", tak nastává automaticky znechucení a nezájem. Člověk nikdy neví, kdy si vývojáři (resp. vydavatelé) usmyslí vypnout servery a tím vlastně zničit hru, jakmile přestane být byť o trochu méně populární. Ale co čekat od Ubisoftu, kterým inovace nic neříkají. Poslední nadějí je FC6, i když i tam mám obavy, protože ta hra vypadá jako ty hry, co se tenkrát dávaly na CD k cereáliím. Edit: A nechápu tu Ubisoftí úchylku vytvářet čím dál větší hry. Co se místo kvantity zaměřit na kvalitní, pokud možno co nejméně repetitivní obsah? A jo vlastně, "obří" open worldy jsou taktéž in a trendy.

Spinder

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 je to stejné jako když se chlapy poměřujou ve sprchách, ten kdo ho má největšího je jasně na vrcholu řetězce . Navíc marketing miluje slova jako největší, nejambicióznější, nejreálnější atd. :D jasně tím dáváš konkurenci najevo že jejich pidi hry stojjí za nic. to že v AC máš obří mapu s miliony ??? a 3 druhy side Q už jedruhořadé

Krystof

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak ukazal Ghost of Tsushima, muze AC stafetu uspesne prevzit kdokoliv jiny. Ubisoft bude mit svuj fornite a uvolni tak ruce kreativnejsim studiim, kteri potencial historickych 3rd person akcnich adventur mohou vyuzit (a doufam vyuziji). Je tedy nadeje ze vzniknou zabavnejsi a kratsi hry nez dosavadni upadek AC.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
7. 7. 2021 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krystof Tak AC má laťku nasazenou velmi nízko, takže asi nebude problém úspěšně převzít místo. Kdyby se poslední AC nejmenoval AC, tak hra do měsíce chcípne.

Petr Duchoň
Petr Duchoň
Level 1 Level 1
7. 7. 2021 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám jsem asi jediný kdo se na hru těší. Od Black flag jsem odehrál všechny díly a vždy se bavil. Tak uvidíme. Ale je jasné že to můžou dost zkazit. Třeba příjemně překvapí

Johny

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na jednu stranu mě to štve, ale čekal jsem to. Na druhou stranu jsem zvědav s čím přijdou. Pěkně tu značku zprasili.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
7. 7. 2021 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bwaha, Bwaha, Bwahahahahaha... Sorry trochu mi zaskočilo. :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
7. 7. 2021 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ubisoft je čím dál vtipnější vývojář.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PlayStation
7. 7. 2021 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takže Valhalla byl poslední AC, který jsem asi hrál, nevadí, budou jiné hry

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
7. 7. 2021 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Četl jsem na netu, že je to spíš otázka budoucnosti (2024) a to kdo ví jestli. Takže nějaký "klasický" Assassin ještě určitě vyjde.

Ondrej_V

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nelíbí se mi to ani za mák, můžu se mýlit, moc toho řečeno nebylo, ale zas inovují tam, kde se na to mají vybodnout. Jestli další díl nebude o asasínech, ale jen se sem tam mihnou, tak ať to rovnou přejmenují na Historic Role Simulator (už tu byl pirát, žoldák, viking, zbývá jen AC z prostředí účetního, prostitutky a hrobníka). Peníze se povalí, ale já se jim na to už vy#€ru. Nu a pojem live service se mi zajídá... Vidím snahu usnadnit si práci a doufám, že neuvidíme pětkrát v řadě (do konce generace konzolí) stejné animace, reskiny, zbraně a mikrotransakční srágory se zbrojí jak z Fortnite :D P.S. Quebec vyplodil dvě strašná AC (Syndicate / Odyssey), pokud povedou ten projekt, děsím se s čím přijdou.

CRYPT
CRYPT
Level 12 Level 12
7. 7. 2021 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V Syndicate jsem hral asi 2 hodiny, pak jsme to HOVNO vypl, nesnasim UK, nesnasim LONDYN a nesnasim ten jejich shitty dialekt.... Na druhou stranu, Odyssey, mne neskutecne bavil, super AC, kdyz si odectu to homo hovno, co tam bylo (ale chapu, ze stari rekove byli proste homo a lesbo zvirata) tak jak pestrost sveta, tak hlavne SOUBOJOVY SYSTEM byly super... Soubojak mnohem lepsi nez ve Valhalle.... I presto Valhallu mam radeji

Ondrej_V

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CRYPT Odyssey mělo nádherný svět, bez debat, Ubisoft si s rešerší a tvorbou světa dává záležet. Ale nemělo se to jmenovat Assassin's Creed (Prince of Persia se to klidně mohlo jmenovat), alespoň podle mě, a ještě ty schopnosti díky Leonidovu kopí, to bylo u mě na hraně... Hrál jsem za Alexia a chtěl jsem NG+ hrát za Kassandru, dostal jsem se k Aténám, pak mě představa obětovat tomu dalších 160 hodin na kompletaci (díky AC jsem na otazníčky na mapě OCD), plus poměrně masivní DLC, odrazuje. A co mi strašně vadilo na Odyssey: vojenské základny Copy–Paste. Člověk se naučil tři styly rozložení základen a pak 50x aplikoval stejný postup :D Dám tomu asi šanci až postavím nový počítač, protože hra se mi vzhledově moc líbila a vzpomínám na ní v dobrém, ale ta velikost hry je šílená. Teď hraju odznova Zaklínače 3 a to jen proto, že jsem na NexusMods našel save, kde jsou otazníčky s truhlami a doupaty příšer už vyčištěné (Bělosad, Velen bez HoS, Novigrad a Skellige), pak základní hra má okolo 45-50 hodin. Mít něco takového i na AC... Staré AC jsou víkendová záležitost. Nové AC to je skoro na týden v kuse :D Valhalla... teď koukám na Uplay, 140 hodin v háji. To už si znovu nezahraju. Zabili svým megalomanstvím opakovatelnost a tím pádem si hru tak neoblíbím; jedno playthrough na zalíbení (v mém případě) nestačí...

naliM
naliM
Level 31 Level 31
7. 7. 2021 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Singleplayer AAA hry od velkých studií by měli posunovat dal,.. každý projekt by měl být originální a taky se vyvíjí tak, zatímco live service hledá nějaký standart aby se na to lehce nabalovalo.. u MP free her to chápu ale když chci hrát propracovanou AAA SP tak live service tam nemá co dělat..

Wolfix
Wolfix
Level 31 Level 31
7. 7. 2021 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže většina hráčů (včetně mě) se chce vrátit ke kořenům a oni nám místo toho dají rovnou live service hru 😂 Dost pochybuju o podobném úspěchu jako u GTA, ty dvě skupiny hráčů jsou úplně jiné, plno hráčů v gtáčku ani příběh nezajímá, zatímco u AC byl vždycky to hlavní. No, klasická Ubisoft logika ... asi potřebují taky svůj Anthem, aby se jim rozsvítilo

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasim s Reprym. Live service v zadnem pripade nechci. Znamena to vedome vydani se na milost a nemilost poskytovateli sluzby. Nejde jen o otazku moznosti zahrat si danou hru (Bude poskytovana "vecne"? Bude bezet dobre i se spatnou wifi na chate? ... ), ale i o to jak si ji zahrat. Coz predevsim znamena modifikace hry. Co by byl Skyrim bez modu? Nebo priklad WoW, kvuli kteremu udelal Blizzard WoW classic, protoze nemale casti hracu se zmeny WoW "live service" verze nelibily a chteli hrat WoW ve verzi davnejsi, ale az donedavna meli smulu. Live service znamena nutnost smirit se s tim, ze clovek bude hrat hru tak, jak to chce poskytovatel, nikoliv, jak to chce hrac sam. Od takoveho pristupu davam zasadne ruce pryc. Hry jsou urceny pro straveni volneho casu jak to chce hrac, ne jak to chce poskytovatel. Ostatne, hlavnim duvodem, proc se delaji programy jako live service je prave "uvazani zakaznika". Ja tedy na sobe "bondage" nerad, ale urcite existuji i lide, kteri to vyhledavaji. Proti gustu ...

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
7. 7. 2021 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když někde vidím pojem Live Service hra, hned zařazuji zpátečku. Z tohoto pojmu začíná být sprosté slovo, zvládli to pomalu chápat i v EA, ale v Ubisoftu jsou asi pár let nazpět a trochu zaspali. Však oni také časem pochopí, že cpát to všude za každou cenu je kontraproduktivní. Ale aby nakonec nebylo pro ně pozdě. Série Assassins Creed ještě není úplně dodrbaná, tak se jí snaží asi dorazit, s Watch Dogs se jim ta likvidace celkem povedla.

Ondřej Partl
Ondřej Partl
Level 1 Level 1
7. 7. 2021 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Repry Souhlasím. Z pojmu "live service" mi je už aktuálně také poněkud blivno a jeho roubování na všemožné značky mě velice mrzí. Na druhou stranu série Assassin's Creed k němu svou vyprávěcí strukturou ve skutečnosti i docela vybízí a teoreticky by taková platforma mohla dávat smysl. Přirozeně ale asi nebude vhodná pro "tradičnější" hráče.

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
7. 7. 2021 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Partl Kdybych měl z hlavy vytáhnout přání na nový díl Assassina, byl by to spíš model druhého dílu zasazený do rudolfínské Prahy než megalomanský "Live Service" svět. Děsí mě představa dalšího dílu x-krát větší než předchozí s úkoly, na které si už druhý den ani nevzpomenu.

Reklama
Reklama