Ciri je nejlepší volba co mohli udělat, doporučuji si projít články ohledně rozboru traileru a myšlenek do něj vložených od developerů.
Ciri je nová zaklínačka, která se bude rozvíjet společně s hráčem a dle něho si bude formovat i svůj kodex. Kromě zaklínačského stylu ovládá i magii což přidává další gameplay vrstvu a navic jako "vyvolená" přídává do wticher universe možnost aby hráčova rozhodnutí měla skutečně velký vliv.
za Naoe to bude (snad) hodně super. Ten stealth byl dobrý a nemůžu se dočkat té mechaniky skrývaní ve stínech (viz horní ukazatel). Zatím se vyplnilo vše co se leaknulo ohledně stealthu takže v tomto ohledu je to hodně optimistické. Na druhou stranu hra vychází už tento rok a v oficiální ukázce jde vidět i dost nedodělků. (animace klanících se lidí otočených hlavní postavě, bambusy co mizí na scéně - proč proboha aspoň pro ukázku se aspoň neotočili kamerou, etc...). Což je docela výstražné pro hru co tu koncem roku bude. Člověku to může přijít jako blbost ale Ubisoft si řekl že takto do očí bijící věci jsou to nejlepší, co se jim podařilo natočit jako první ukázka ze hry...
Moc z toho na větvi nejsem... Většinou ty cinematic trailery ukazují zbraně/mechaniky co následně hra nabídne a tady šlo jen vidět že jedna postava je spíše tank a druhá bojuje pomocí ninja zbraní ale žádný stealth kill. Po leaku jsem doufal že to bude zaměřené na stealth ale uvidíme no... Samozřejmě ezio family pro další ždímání nostalgie. Edit) Tak jsme se dočkali už i pre-order bonus filter do photomodu :)
Čekal někdo něco jiného než klasickou sedmičku? Proč vůbec u herních gigantů očekávat že budou ty hry posouvat a chtít další Zaklínače, GTAčka, RDR hry, když komunita (a bohužel i recenzenti) dá(jí) najevo že jim tohle stačí. Trošku lepší reskin far cry a dáme 7čku, další série s potenciálem opět zazděna snahou lehkého zisku za co nejmenší vývoj.
IGN Italy "Z Call of Duty: Modern Warfare III se vyklubalo to, čeho se mnozí obávali: jakési DLC předchozího dílu vyvinuté společností Infinity Ward. Ačkoli fanoušky arkádových a rychlých multiplayerových stříleček bezpochyby pobaví, studio Sledgehammer Games neudělalo nic jiného, než že se zaměřilo pouze na efekt nostalgie a několik pozoruhodných inovací, a navíc vytvořilo nezajímavou a sotva dostačující kampaň." 75% 😂 😂 😂 😂 😂
@madPav3L
A tohle má co společného s tím že to je jako jednička? Takové aktivity přeci má každá open world hra. I kdyby udělali od základu na jiném enginu s novými assety novou hru, tak tam ty mechaniky budou, co přesně to vypovídá o tom že to je DLC pro jedničku?
@Lukas
Vy jste to hrál? Jelikož každý si chválí že to není jen kopírka jedničky ale daleko obsáhlejší dílo :) Doporučil bych počkat až na zahrání, že GoW:Ragnarok je jen DLC pro jedničku se taky říkalo...
Strašně moc lidí si myslí že staré mechaniky === pořád stejné a nudné a že posunutí === nové RPG mechaniky a přitom by stačilo aby Ubisoft udělal propracovanou hru a držel se kořenů a uvidíte jak by to lidi bavilo. Zaklínač 3 snad musel změnit mechaniky aby nebyl stejný jako 1 a 2 ? Ne, prostě jen se držet předlohy a propracovat ty mechaniky... "Starý styl" AC her stále nabízí desítky různých inovací atd... Nový styl AC her je jen snaha se svézt na oblíbených mechanikách za minimální budget.
@TheEvo
Opravdu obhajuješ člověka co ukradl něčí práci a jen přepsal její jméno? Jakože ani prostě se s ní nedomluvil, nenapsal že je to od ní. A když na to upozornila, tak udělá 15 minutové video s konspíračníma teoriema že by se teorie o 11 září mohli stydět A mimochodem v tom videu jediný důkaz co řekne ohledně neukradnutí je, že deepl přece "logicky" hodí stejný překlad pro stejný text, ten borec ani netuší jak to funguje.
@Tchort
Tebe musí strašně štvát, že někdo si vydělává i neordinálně že? Zkus to sám, ono je jednoduché hejtit ale pak by ti (třeba, tolik víry v tobě nemám) došlo, že práci streamera skutečně může dělat jen pár lidí v rámci desítek.
@GrindyCZ
Tak to je asi největší paradox, protože zatímco AAA studia jedou ověřené šablony, tak indie scéna naopak ukazuje různé úžasné nápady. Od doby Unity se naopak indie scéna výrazně posunula. Samozřejmě že kopírování se najde všude ale to je normální.