Assassin's Creed3 první detaily:Nový hrdina aneb 'Né všichni angličani jsou zlí'
Blogy čtenářů Článek Assassin's Creed3 první detaily:Nový hrdina aneb 'Né všichni angličani jsou zlí'

Assassin's Creed3 první detaily:Nový hrdina aneb 'Né všichni angličani jsou zlí'

Díky časopisu známého jako Game Informer, vyvstalo na světlo několik podstatných informací. Pokud hledáte shrnutí toho všeho, jste tu správně!

Reklama

Díky časopisu známého jako Game Informer, vyvstalo na světlo několik podstatných informací. Pokud hledáte shrnutí toho všeho, jste tu správně!

Assassin's Creed3 první detaily:Nový hrdina aneb 'Né všichni angličani jsou zlí'

 

 

 

 

Ještě před několika málo dny byl celý internet plný spekulací, zda se nové pokračování série Assasins Creed nepřesune do Egypta či feudálního Japonska. Nyní je již nad slunce jasné, že evoluci nebude tvořit žádná z těchto zemí. Nýbrž samotná revoluce. Ovšem pozor na vysoký počet spoilerů.

 

Americká revoluce

 

Tentokrát bude Assassin's Creed 3 perlit okolo z poloviny angličana, ze zbylé poloviny rodilého Američana,  náš protagonista bude v New Yorku a Bostnu během let 1753 a 1783.

 

Nový hrdina je nazývaný Connor a má anglického otce a rodilou americkou matku. Během celého AC 3' bude hráč zažívat Connerovo dětství na americké hranici – jak byl vychován Mohawky. / též „Lidé křemene“ jsou jedni z původních obyvatel Severní Ameriky  a také jsou označováni jako "strážci východní brány (kmenového domu)".

 

Conner nakonec věnuje jeho život čelící tyranii (a Templářů), říká GI, poté co bílé kolonistické obyvatelstvo zaútočí a spálí jeho vesnici na uhel.

 

Aktualizovaný Anvil engine schopný dávat na scénu bitevní vřavu s až tisícovkami vojáků jenom potvrzuje zobrazovací sílu Assassin's Creed 3, a zbrusu nový animační systém (není s ničím recyklován, nic není převedeno z předchozích her) a působivé obličejové animace jsou slíbené. Což všechno dohromady dává vědět, že nepůjde o druhořadý recyklát, nýbrž o titul napěchovaný inovací. Takže plnohodnotný díl.

 

 

Nově platformní přístup umožňí hráči šplhání po stromech a horských útesech, a vy se tak během vašich cest setkáte například s Georgeem Washingtonem, Benjaminem Franklinem a Charlesem Lee.  Amatérská poznámka pod čarou: Byť se to mnohým zdá těžko představitelné, tak i toto šplání bude zábavné. Parkour je především o překonávání překážek, je jedno zda se jedná o urbanistické či naturalistické překážky, podstata je jasná. Hlavně aby série AC nepřipouštěla žádný stereotyp, čehož se očividně nemusíme bát.

 

A co je nejdůležitější, ne všechno britské obyvatelstvo kolonie nemusí být pouze jako nějácí zlí utiskovatelé, říká Ubisoft.

 

 

 

Více detailů o protagonistech/scénářích: Vy, coby hráč, zažijete Connerovo dětství na americké hranici. Vychovaný kmenem Mohawků.

 

Mohawkův kmen se nakonec střetává s bílými obyvateli kolonií kteří spálí jejich vesnici, což vyústí v zásadní rozhodnutí našeho hrdiny; Connor /Ratohnhake:ton, a sice věnovat svůj život v boji proti tyranii a bezpráví.Soudě podle obrázků, tváře jsou opravdu celkem dobré.

Styl boje je zaměřený na útok a založený na rychlosti/hybnosti.

Hlavní charakter má disponovat tisícem nových, unikátních animací (nebráno z jiných titulů) pro podpoření nového bojového systému. 

Assassin's Creed3 první detaily:Nový hrdina aneb 'Né všichni angličani jsou zlí'

 

Charakteristické detaily

George Washington: Interakce s Washingtonem je stěžejním vztahem celé hry.

Benjamin Franklin: Není vhodný vynálezce jako Da Vinci.  Amatérská poznámka pod čarou: Lze si to vykládat po svém, třeba odlišnou rolí, byť se jedná o vynálezce bleskosvodu, Da Vinci měl přeci jenom těch svých „udělátek“ více a právě proto bylo příhodné, aby vám nějaké v předchozích hrách nabídnul. Charles Lee: Jeho role je záhada.

 

Celá hra se bude odehrávat mezi léty 1753 až 1783 a je centralizována do měst Boston a New York. (Ti vzdělanější z nás už tuší).

„Nejedná se pouze o historické budovy, jedná se o historické události.“

 

Příklady událostí: „Uvidíte obrovský požár města New York, navštívíte Valley Forge, jako lokaci momentálně obsazovanou vojáky Washingtona. Navštívíte tyto místa právě v momentě, kdy jsou důležitá a doufejme že právě díky tomu budeme znát důvod,  proč jsou takové dnes. A to je gól.“

 

 

Novoty“

 

Connor je v srdci hlavních bitev, pár tisíc chlapíků na obrazovce, zatímco v předchozích dílech to nikdy nebylo více než-li 100. Celkový příběh je stále zaměřen okolo boje mezi assasinským a templářským hnutím.

 

Vůbec nebudou všichni kolonisté vykreslováni jako dobří lidé, naproti tomu nebudou samozřejmě ani britové bráni za zlé oportunisty. Snaží se opravdu zaměřit na obě frakce asasínů i templářů, jaký má každá ze stran úhel pohledu, například šedá morálka templářů, kteří opravdu věří že se snaží v záchranu světa.

 

Francouzi a rodilý Američané také budou ve hře, jak je patrně zřejmé.

Moderní den věcí se týká lokace New Yorku, na konci hry Revelations/Odhalení.

Budou tam všechny druhy divočiny. Uvádí se, že mapa AC III. Bude jeden a půl krát větší, než-li tomu bylo u Revelations.

 

Hranice mapy nebude prázdná, jako tomu bylo v Assassin's Creed 1 ale bude zde další herní obsah a mise. Můžete lovit zvířata pro prostředky ale jak je zabijete ovlivní vaši odměnu. Například zabití medvěda. Zabitím na jednu ránu si uštědříte více cenné kožešiny. Než-li tupým x krát mlácením.

 

Divočina hraje celkově velký podíl, dovolující vám například využívat stromy, útesy, římsy, a mnohem více pro nastražení zabití a boje.

 

Connor bude mít skryté ostří.

 

 

 

Svět se mění během plynutí času, takže pole kde se ještě před rokem udála bitva se za pár měsíců změní v řadu prázdných táborů.

 

Celý svět se ročními obdobími mění, takže města a divočina, všechno bude přirozeně existovat v obou obdobích; v letních a zimních nastaveních.

 

V zimě, vojáci se budou pohybovat pomalu a mohou samozřejmě zakopnout ve sněhu. Jezera a řeky zamrznou, což vám dovolí zase nový terén, s kterým lze pracovat. Toto dává Connorovi extra výhodu! Může stále užívat stromy a divočinu dost efektivně během této doby roku.

 

Od celého širého herního světa, všude je spousta klubů, mnoho druhů skupin, ke kterým se lze připojit. Jsou separátní od misijního systému. Zapoměnte na 5 limitujících skupin, které jste si dříve najímali. (zloděje, kurtizány, heroldy, žoldnéře, cikány). Nyní jich bude nespočet. Ovšem vyselektujete si pouze ty, u kterého spolku se připojíte. Takže vyberete-li si jeden, u druhého již pravděpodobně zůstanou dveře zavřené.

 

Každý klub se vám ozve podle toho, co ve hře děláte.  Takže například bude-te hodně lovit. Ozve se vám pozvání od lovecké společnosti. A tak dále.

 

Bude zde ekonomické zboží, a nový majetkový systém, a více věcí pro Desmonda. Hádanek se taktéž dočkáme, ostatně byly to právě ony, co naplňovaly jako alfa a omega každičký díl naší oblíbené série Assassin's Creed, a v neposlední řadě, dočkáme se i nějáké variace na Tetris.

.

 

Inovace aneb synonymum pro úspěch

Další inovací v řadě je Animus 3.0. Cokoli okolo hry pro více hráčů (MP) zatím nebylo odhaleno. Dočkáme se i více platformních úrovních. Plná synchronizace se vrací, avšak s pár zásadními změnami. Mise mají kontrolní stanoviště neboli check pointy. Odpadá frustrace nad nedotaženými částmi. Místo pouhého konstatování 100% zde budete opravdu odměněni nějakou signifikantní odměnou. „Představte si levelovací systém RPG, až na výjimku že zde bude konečný počet XP, které lze najít. Čím více bodů dostanete, tím více plníte váš synchronizační ukazatel. Za každou misi, veškerá aktivita kterou dokončíte má hodnotu. Lze znovu hrát vše, pro vylepšení vašeho skóre. Bude zde něco podobného systému Bratrstva, kdy jste si rekrutovali asasinské společníky.

 

Je zde nový systém „známosti“ při kterém vás nikdo nepenalizuji, prozkoumáváte-li zakázaná území.  Pravděpodobně však při tom musíte zůstat nespatřeni.

 

Čas kvaltuje aneb rychlé cestování

Hra disponuje novým systémem cestování, právě protože budete cestovat více než kdy před tím. Neočekávejte hříčku a la tower defense. (V Revelations se vyskytla poprvé a pravděpodobně i naposledy). Můžete si vylepšovat a tunit Connorovu výbavu a kostým, což by mělo přidat více na autentičnosti.

 

Města mají daleko víc subtilní detail nyní z hlediska okolních věcí, které se přihodily.

 

Můžete nyní skočit přes nákladní vozy či sklouznout pod překážkami, včetně navigace přes a kolem pohyblivých objektů. Free running vám umožní skákat skrz okna na stromy, Jízda s uvolněným akceleračním pedálem materiál také mít vás skákání skrz okno stromům a potom na vrch církevních střech. V zásadě, očekávejte všechny ty věci okolo Free runningu, ale více plynulosti a pravděpodobně obecně blíže k zemi. /pozn.red. Free runningem je myšlena již zažitá disciplína,  Freerunnerům jde o to, aby ve své cestě hladce a plynule překonali překážku, reagují na okolí pomocí různých pohybů jako vaulty (přeskoky), skoky…

 

Connor vstupuje do bitvy s dvěma zbraněmi. Hra užívá stejné ovládací prvky dovnitř a ven bitvy.

Pár nezbytných detailů

  1. můžete použít lidské štíty a další kontextově citlivé pohyby
  2. nová dynamická kamera aby sledovala akci, což má za následek maximální možnou filmovost
  3. nový systém sprintu
  4. Je po vás vyžadováno se konstantně pohybovat během bitvy.
  5. Přítomno vícero sekundárních útoků, jako například střelba jedinou kulkou.
  6. Časopis Game Informer si doslova zamiloval jejich animační systém.
  7. Ve hře bude přítomno okolo 2,5 hodin filmečků.

Když Ubi láká aneb sliby v praxi

  1. Cílení na přesnost historických dialogů , mnoho konzultantů a rodilý američtí herci byli přizváni ke spolupráci.
  2. Toto hra má nejdelší vývojový cyklus od AC1, a má dvakrát vyšší výrobní kapacitu (z hlediska pracovních dob) a rozpočet Revelations.

Kluci z Ubi chtěli jakoby to měla být AC3.5, a první verzi hry budou mít hotovou v několika málo týdnech, které hodlají investovat do finalizace.

 

Tento článek by mohl být prvním ze série. A protože jsem nebyl spokojen s výtahem několika autorů zde na Zingu, rozhodl jsem se, že si ty informace z časopisu Game Informer vezmu na paškál sám. Pokud nejste se článkem spokojeni, není nic jednoduššího, než to zkusit lépe. Nakonec bych zde zmínil jeden odkaz, kde se můžete podívat na některé stránky časopisu Game Informer. Zde. (Podotýkám že ho zmiňuje i oficiální fanstránka této hry).

Assassin's Creed3 první detaily:Nový hrdina aneb 'Né všichni angličani jsou zlí'
Reklama
Reklama

Uživatelský článek

Uživatelský článek se řídí pravidly webu. Obsah vytvořený nebo nahraný uživateli v žádném případě nevyjadřuje názor provozovatele. Za obsah stránek vytvořený nebo nahraný návštěvníky neneseme žádnou odpovědnost.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama